automat

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

automat

Postprzez boczo777 » wtorek, 9 maja 2006, 22:17

witam

lekki off topic ale wiaze sie z mechanika choc moze nie za bardzo rajdowa, otoz mam takie oto pytanie, w mojej transmisji sa tryby D5 D4 no i oczywiscie reszta standardowych literek, jedni mowia ze do miasta powinienem ustawic ja na D4 gdyz mniej przelozen to wiecej mocy(ponoc tak sa skonstruowane automaty)i ze D5 to swoisty nadbieg tylko na autostrade,

drudzy z kolei mowia ze wrecz odwrotnie, im wiecej przelozen tym skrzynia moze lepiej wykorzystac moc silnika dobierac odpowiedni bieg dla danych obrotow... wie ktos moze jak to jest, musze przyznac szczerze ze na D4 auto faktycznie wydaje sie mocniejsze przy "odejsciu" ale predkosci maksymalne na danych biegach sa mniejsze

auto: 2003 Acura TL type S
boczo777
 
Posty: 32
Dołączył(a): sobota, 14 sty 2006, 13:42
Lokalizacja: chicago


Postprzez Beret » poniedziałek, 15 maja 2006, 00:48

jest szansa ze d4 jest trybem "sportowszym"... w volvo mojego ojca jest przelacznik S, auto sie faktycznie lepiej zbiera i wyzej kreci, mozliwe ze tutaj jest tak samo... jezeli masz wrazenie ze auto lepiej chodzi moze tak byc, jezeli uwazasz ze dynamika na d5 jest za slaba faktycznie jezdzij na d4... nie wiem tylko jakie sa roznice w spalaniu
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron