Do przerabiania zdecydowanie polecam gaźniki IMB niby model S1A niewiele sie rózni ale generalnie przerabia sie IMB i działają tak jak trzeba. Gaźniki serii 28IMB3/250 były montowane seryjnie do maluchów z silnikiem 600 ccm produkowanych od połowy 1977 roku.
Gaźnik 28IMB3/250 parametry techniczne:
Gardziel duża - 28 mm
Gardziel mieszanki - 23 mm
Kanał rozpylacza - 4 mm
Dysza główna paliwa - 1,15 mm
Dysza paliwa biegu jałowego - 0,45 mm
Dysza powietrza - 2,20 mm
Rurka emulsyjna - F74 lub F8
Gniazdo zaworu iglicowego - 1,25 mm
Dysza powietrza biegu jałowego - 2,00 mm
Dysza rozruchowa F5/90
Podobny gaźnik tylko nowszy model 28IMB5/250 kupiłem ostatnio na szrocie za 20 zł przerobiłem i jestem zadowolony
