gaźnik do malucha

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

gaźnik do malucha

Postprzez młody » niedziela, 9 kwi 2006, 21:24

witam
chcialem sie poradzic ktory gaźnik byście mi polecali kupić do malucha model IMB czy 28S1A i konkretnie jaki typ np. 28IMB typ 3/250 i co oznacza ten typ 3/250? czy to sa jakies jego poarametry

dodam ze potrzebuje go do przerobionego silnika
młody
młody
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 26 wrz 2005, 14:52
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez rallykage » sobota, 15 kwi 2006, 20:47

Do przerabiania zdecydowanie polecam gaźniki IMB niby model S1A niewiele sie rózni ale generalnie przerabia sie IMB i działają tak jak trzeba. Gaźniki serii 28IMB3/250 były montowane seryjnie do maluchów z silnikiem 600 ccm produkowanych od połowy 1977 roku.

Gaźnik 28IMB3/250 parametry techniczne:

Gardziel duża - 28 mm
Gardziel mieszanki - 23 mm
Kanał rozpylacza - 4 mm
Dysza główna paliwa - 1,15 mm
Dysza paliwa biegu jałowego - 0,45 mm
Dysza powietrza - 2,20 mm
Rurka emulsyjna - F74 lub F8
Gniazdo zaworu iglicowego - 1,25 mm
Dysza powietrza biegu jałowego - 2,00 mm
Dysza rozruchowa F5/90

Podobny gaźnik tylko nowszy model 28IMB5/250 kupiłem ostatnio na szrocie za 20 zł przerobiłem i jestem zadowolony :)
VFTS
Avatar użytkownika
rallykage
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): niedziela, 29 maja 2005, 21:35
Lokalizacja: Orzesze


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron