Odpalanie na przycisk

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Odpalanie na przycisk

Postprzez maciekmaciek » czwartek, 26 sty 2006, 01:32

witam mam pytanie jak w seju zrobic odpalanie na przycisk??
alebo cos bardziej skomplikowanego czyli prad pompa itd..
i wiecie cos moze o shif light ??? czy kupic gotowy czy domowym sposobem a moze kazdy elektryk samochodowy potrafi cos takiego wykonac????
maciekmaciek
 
Posty: 4
Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2006, 00:01


Postprzez żółtodziób » czwartek, 26 sty 2006, 13:47

Pewnie że potrafi, ale po co?
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Ari_Krakow » czwartek, 26 sty 2006, 14:00

Hehe no dla gadżetu można. Trzeba zrobić coś takiego na potencjometrze i pociągnąć sygnał z obrotomierza. Koszt około 10 zl
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez maciekmaciek » czwartek, 26 sty 2006, 14:12

odpalanie na przycisk tez dla bajeru!!!!
moze uda mi sie przekonac sponsora a wiem ze baaardzo lubi gadzety tego typu wiec jeli to nie jest drogie to czemu nie zresza kazdemu sie cos takiego podoba moze napiszecie co o tym slyszeliscie jak to sie robi i ogulnie opiszecie takei patent majacy oczywiscie rece i nogi
maciekmaciek
 
Posty: 4
Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2006, 00:01

Postprzez LuiG » czwartek, 26 sty 2006, 20:06

odpalanie na przycisk to prosta sprawa trzeba (przynajmniej u mnie :D ) w książce serwisowej jest napisane który kabel jest od rozrusznika wystarczy zrobić drugi równoległy obwód z przyciskiem....

kwestia znalezienia odpowiedniego przewodu
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez żółtodziób » piątek, 27 sty 2006, 02:27

najprościej będzie odnaleźć dwa styki na stacyjce, które odpowiedzialne są za przyłączanie prądu do rozrusznika, podłączyc do nich dwa kabla a na ich końcu włącznik, który umieszczasz na desce rozdzielczej. Prąd i zapłon i tak musi być włączany osobno, można się bawić w wajchy do tego, ale to już chyba jest gra ie warta swieczki.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez -forest- » czwartek, 30 mar 2006, 12:21

żółtodziób napisał(a):(...) można się bawić w wajchy do tego, ale to już chyba jest gra ie warta swieczki.


no chyba że tak jak u mnie - wszystkie kable sa praktycznie na wieżchu i odpalenie auta, przy standardowym pozostawieniu tego to kwestia kilku sekund (no chyba że rozrusznik zaprotestuje ;) ) ja myśle również o przyłacznikach do prądu, i dodaniu kilku obwodów 'do nikąd' żeby utrudnić odjechanie autem przez niepowołane osoby (auto przez część czasu będzie latem stało u mnie na osiedlu, pod blokiem :( )

Pozdrowionka 8)
Opel Kadett C 78r. 2,4l
Old Kadetts never die!
Avatar użytkownika
-forest-
 
Posty: 8
Dołączył(a): środa, 29 mar 2006, 14:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pigal » czwartek, 18 maja 2006, 20:01

a czy taki przycisk moze przejsc badanie przed rajdem chodzi mi o PZM?
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez Albert(Zambrów) » piątek, 19 maja 2006, 14:32

Tak, bo sam widzialem auta scigajace sie w PPZM, z takim własnie urzadzeniem.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron