Rajdowa Lada 2107

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Rajdowa Lada 2107

Postprzez pigal » sobota, 26 mar 2005, 00:48

Przymierzam sie do budowy takiej wlasnie lady w grupie A, mam juz na oku jeen model z klatka i silnikiem 1.3 ale tak naprawde nie wiem na co mam zwrocic uwage zeby przeszla badanie kontrolne w Pucharze PZM.
Kubly i pasy sa z homologacja,klatka zgodna z zal J, a na rury mam fakture z jakiego sa materialu.
I co dalej.Czego wiecej potrzebuje zebym przeszedl BK?
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08


Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 26 mar 2005, 10:19

Napewno system gaśniczy musisz miec homologowany. Co do wymogów, to w temacie "Pyt. dot. KJS" czy jakos tak, są linki do strony gdzie są wymagania. www.pzm.pl tutaj bedziąregulaminy PPZM, mozesz poszukac, ale nie daje gwarancji ze bedzie, ale raczej tak :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez pigal » niedziela, 27 mar 2005, 00:29

Ale mnie nie interesuje kjs ale pzm,a i jeszcze jedno, czy lada z tym silnikiem ma homologacje, a raczej czy miala?
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez schwepes » niedziela, 27 mar 2005, 08:43

Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pigal » niedziela, 27 mar 2005, 22:50

I teraz mam wydrukowac sobie ta homologacje i wedlug niej dokonywac modyfikacji.Tyle tylko ze ona jest na silnik 1.5 a ja znalazlem z silnikiem 1.3 do kupienia.
I co teraz?
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron