CC 900 DO KJS

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

CC 900 DO KJS

Postprzez ari » wtorek, 9 lis 2004, 17:26

Witam, poszukuję informacji dotyczących przygotowania i eksploatacji cc900 w kjs. Chodzi mi konkretnie o to właśnie auto. Czy wiecie gdzie można zdobyć krótkie przełożenie główne do cc.(czy do900 jest takie samo jak do 1100), jakie zawieszenie sprawdzi się najlepiej oraz co zrobić w silniku? Z góry dzięki za odzew.
Avatar użytkownika
ari
 
Posty: 35
Dołączył(a): piątek, 14 mar 2003, 16:36
Lokalizacja: Góra Kalwaria


Postprzez Gokart » środa, 10 lis 2004, 10:20

to było w którymś ze starych numerów WRC, i chyba nawet bardzo dokładnie opisane - może ktoś wie w którym

pozdr
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez ZOWA » niedziela, 14 lis 2004, 20:40

a jaka wersja na wtrysku czy gaznik??bo ja mam na wtrysku
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez !ADI! » poniedziałek, 15 lis 2004, 00:25

ZOWA napisał(a):a jaka wersja na wtrysku czy gaznik??bo ja mam na wtrysku



Ty sie nie chwal tyle :P 8)

A jeżeli macie jakieś pytanie o 900 to się Zowy pytajcie, bo se chłopak takowym fajnie wymiata.

Opowiedz może o wydechu i zawiasie. I jakie zmiany po znianie tych podzespołów odczułeś.


A no i o lewarku firmowanym przez sparco też :)
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez ZOWA » poniedziałek, 15 lis 2004, 01:30

!ADI! napisał(a):
ZOWA napisał(a):a jaka wersja na wtrysku czy gaznik??bo ja mam na wtrysku



Ty sie nie chwal tyle :P 8)

A jeżeli macie jakieś pytanie o 900 to się Zowy pytajcie, bo se chłopak takowym fajnie wymiata.

Opowiedz może o wydechu i zawiasie. I jakie zmiany po znianie tych podzespołów odczułeś.


A no i o lewarku firmowanym przez sparco też :)
co do mojego egzemplaza to sprawe utrudnia kompiuter.gdyby byl gaznik to by bylo mocne auto tylko ze paliwa by ssal tyle co boening 747.i tak wolal bym gaznik :lol: co do zawiasu to roznica jest widoczna na nowym zawiasie nie udalo mi sie jeszcze postawic auta na dwa kola 8) wydech dal jakies 4KM lewarek do zmiany biegow tez duzo dal przedewszystkim odciazyl auto..... 8)


Obrazek
Obrazek



jak by mnie ktos widzial i chcial zapytac o cos to walic smialo
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez LuiG » poniedziałek, 22 lis 2004, 01:09

Przełożenie główne w 900 jest krotsze niz w 1100?
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość