bilstein czy koni

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

bilstein czy koni

Postprzez ADX » czwartek, 7 paź 2004, 12:54

Panowie proszę o radę.
Kupiłem Audi Coupe Quattro '85 z i przygotowuję do rajdów. Myślę głównie o kjs-ach (4x4 w PZM odpada) ale omijam szerokim łukiem wszystkie rajdy z kręciołami, więc auto musi się dobrze sprawować na szybkich próbach (mini OSy). Mogę kupić w tej samej cenie sportowe Bilsteiny ("na grubej rurze") lub sportowe Koni. Tylko nie wiem co lepsze, bo Bilstein wiadomo klasa, ale Koni ma regulację (przód bez wyjmowania z auta, tył po wyjęciu) ale tylko na rozciąganie (ściskanie bez regulacji). Miał ktoś jakieś doświadczenia? I jaką charakterystykę mają fabrycznie bilsteiny.
ADX
 
Posty: 1
Dołączył(a): czwartek, 7 paź 2004, 12:39
Lokalizacja: Poznań


Postprzez GregHGT » czwartek, 7 paź 2004, 17:48

Powiem tak: tylko Bilstein.

Znam dwoch zawodnikow, ktorzy eksperymentowali z Koni. Co z tego, ze ma zewnetrzna regulacje, jak po kazdym rajdzie, zawieszenie nadawalo sie do regeneracji. I tak musieli je rozbierac na czynniki pierwsze...
Avatar użytkownika
GregHGT
N2
 
Posty: 179
Dołączył(a): poniedziałek, 20 sty 2003, 21:12
Lokalizacja: Ursynów koło Warszawy

Postprzez mtr » sobota, 15 sty 2005, 14:25

odświerzam troche, bo mam pytanko odnośnie amorków Koni. Mam wlasnie do kupienia autko - forda escorta niedawno sprowadzony na zawieszeniu Koni. Co sadzicie o tym zawieszeniu na polskie drogi? Bedzie to samochod tylko do uzytku standardowego (no chyba ze nie wytrzymam i wystartuje w jakims czyms :) ) Nie wiem co o tym sadzic, przod ma troche nisko, ale nie wydaje sie za niski. Szczerze mowiac szukalem autka standardowego, bez zadnych upgradow, ale ten mi sie nawet podoba.
http://www.akzamkowy.org
tlen: rally-3qpl@tlen.pl
gg: 4517826
Avatar użytkownika
mtr
N3
 
Posty: 204
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 16:42
Lokalizacja: z Górniczej Osady

Postprzez nick555 » sobota, 15 sty 2005, 17:10

jezdzilem kiedys golfem sprowadzonym na koni bylo calkiem wporzadku na szybkich partiach niestety jak siadlo tryz osoby katastrofa. Wiec chyba zalezy do czego to ma sluzyc bo jak jezdzisz sam lub z druga polowa to czego nie? chyba ze walicie giro po barach w pieciu:):):):)
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mtr » sobota, 15 sty 2005, 17:26

hm, no najczesciej bedzie jezdzila 1 do 2 osob. Coraz bardziej sie przekonuje do tego autka 8). No coz, jeszcze jutro niedzielna gielda i zobaczymy co bedzie. Pozdrawiam.
http://www.akzamkowy.org
tlen: rally-3qpl@tlen.pl
gg: 4517826
Avatar użytkownika
mtr
N3
 
Posty: 204
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 16:42
Lokalizacja: z Górniczej Osady

Postprzez mich22 » sobota, 22 sty 2005, 14:08

Mam podobny problem,chodzi o Honde,i podobnie sprowadzona z Niemiec i na zawiasie Koni.Ale chodzi mi o KJS-y,czy się ten zawias nadaje?Bo auto wygląda na na dosyć mocno obniżone,a poza tym,to będe nim miał zamiar jeżdzić także na codzień.
mich22
 
Posty: 10
Dołączył(a): piątek, 21 sty 2005, 13:31

Postprzez Berni » sobota, 22 sty 2005, 14:24

wszystko zalezy od modelu tych amorkow Koni bo mozna miec Bilsteina B4 a mozna i B8 roznica znaczna...
"Zycie jest walka":)
Avatar użytkownika
Berni
N1
 
Posty: 92
Dołączył(a): poniedziałek, 3 sty 2005, 19:57
Lokalizacja: wawa


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość