Opony, nie tylko wyczynowe

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Opony, nie tylko wyczynowe

Postprzez krs-1 » środa, 10 mar 2004, 03:32

Mam pytania skierowane do waszego doswiadczenia.
Nosze sie z zamiarem kupna opon. Moim pierwszym wyborem byly 205/45. Wg opinii niektorych jezdzi sie na takich jak na taczce....

Czy ktos z Was ma takie opony, albo jezdzil kiedys na nich.
Chodzi mi ogolnie o male profile, niekoniecznie o ten rozmiar.

Prosze o opinie
Avatar użytkownika
krs-1
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): niedziela, 25 maja 2003, 18:35
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez Glitol » środa, 10 mar 2004, 08:26

Kolo w Poloowce miał 205/40 BF Goodrich i jazda była super. Oponki były wzmocnione na bokach i mozna było sporo szybciej śmigać po zakretach.
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Gokart » środa, 10 mar 2004, 09:30

A do jakiego samochodu? I rozumiem, że chodzi ci oczywiście o letnie opony?
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez ZOWA » poniedziałek, 15 mar 2004, 14:12

ja takkie mam i super sie jezdzi w zakretach jestniestety jedna wada kazda koleine strasznie czuc na kierownicy
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez !ADI! » poniedziałek, 15 mar 2004, 21:54

Ja nie mam doświadczeń z takimi oponami. Ale przed latem to ich nie kupuj :D, bo póki dziur nie wyładają to to jest za niski profil. I szkoda felg jak i samych opon.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez micz » wtorek, 16 mar 2004, 19:18

po pierwsze odradzam bo za dużo u na s dziur. Po drugie szerokie kapcie, moim zdaniem, tylko do mocnych samochodów. Bo słabe są i tak słabe. więć jak jeszcze zapniesz taaakie kapcie to samochód przestanie jeździć. Ja mam cały czas w a3 185, jeźdzę szybko i jak miałem sprawne zawieszenie to samochód zachowywał się jak tramwaj.
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez krs-1 » czwartek, 18 mar 2004, 14:20

Mysle o kapciach do Toyoty Corolli. Z moca nie byloby problemu bo auto ma 97KM i na obecnych 175 mieli bez zadnych problemow (na mokrym az zbyt ochoczo).
Ewentualna opcja to 195/50 R15. Mam nadzieje ze bedzie to dobry kompromis.
Czas pokaze. Podziele sie wrazeniami....
Avatar użytkownika
krs-1
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): niedziela, 25 maja 2003, 18:35
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez ZOWA » czwartek, 18 mar 2004, 14:39

micz napisał(a):po pierwsze odradzam bo za dużo u na s dziur. Po drugie szerokie kapcie, moim zdaniem, tylko do mocnych samochodów. Bo słabe są i tak słabe. więć jak jeszcze zapniesz taaakie kapcie to samochód przestanie jeździć. Ja mam cały czas w a3 185, jeźdzę szybko i jak miałem sprawne zawieszenie to samochód zachowywał się jak tramwaj.
dokladnie ja moge sobie pozwolic bo dysponuje moca 240KM.natomiast w cc mam 145/70R13
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości