Moderator: SebaSTI
schwepes napisał(a):hmm.. efekt jest taki jak na zużytych stykach przerywacza, tyle że z tego co wiem w CRXie jest bezrozdzielaczowy, elektroniczny zapłon
być może sygnał z zapłonu w CRXie ma wartość, która nie została wzięta pod uwagę przy projektowaniu tego akurat obrotomierza, ewentualnie twój egzemplarz ma wadę (jest źle skaliborowany), która w ten sposób się objawia..
niestety nie jestem elektronikiem więc nie napiszę ci dokładnie o co chodzi z tym sygnałem, w każdym razie tak mi to wytłumaczył znajomy elektronik, bo miałem podobne problemy - z silnikiem z Lancii Y obrotomierz działał podpięty pod cewkę, a w Fiacie 127p, 126p i 125p działał tylko owinięty wokół kabla (mimo że te samochody miały inne obrotomierze które działały idealnie w tym samym momencie)
spróbuj jeszcze owinąć przwód sygnałowy od obrotomierza wokół kabla WN (tak z 15 zwojów zrób przynajmniej) i zakleić go taśmą.. jak będzie świrował to wina ukł. zapłonowego, jak będzie działał to może to być wina złej kalibracji obrotomierza
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości