Problem z magnetem....

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Problem z magnetem....

Postprzez PLayer » poniedziałek, 5 sty 2004, 18:48

Moje pytanie nie jest ściśle związane z rajdami ale nie wiem gdzie pytać. Tydzień, który rozdzielał świeta i Sylwester spędziłem w garażu próbując zdjąć magneto w silniku z wski 125. Mam ściągacz. Podgrzewałem to magneto palnikiem żeby puściło. Ściagaczem też walczyłem ale skończyło się na ukręceniu lub powyginaniu kilkunastu wzmacnianych śrub. Może ktoś z Was miał podobny problem.
Avatar użytkownika
PLayer
N3
 
Posty: 441
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 17:41
Lokalizacja: Będzin (obecnie Lincoln UK)


Postprzez ZiG » środa, 7 sty 2004, 17:15

WSK to magiczny sprzet :D
Mialem kiedys wiele zabawy z tym sprzetem, wiec moge sluzyc pomoca. Jesli oba gwinty M6 w kole magnesowym sa w dobrym stanie (latwo sie zrywaja) to najpierw przechyl silnik tak by uklad zaplonowy byl na gorze. Wstrzyknij jakis smar penetrujacy typu WD-40 (ladnie wplynie do srodka poprzez szczeline na klin ustawczy) po jakims czasie uzyj sciagacza i zobacz czy zeskoczy. Pamietaj, ze nie wystarczy dokrecac z calej sily sroby centralnej sciagacza. Jesli jest mocno zapieczone to trzeba uderzyc kilka razy mlotkiem w leb tej sroby, wtedy od drgan i naprezen kolo powinno zeskoczyc bez problemu. Jesli gwinty w kole sa juz uszkodzone przegwintuj na M8. Podgrzewanie nie jest dobre, bo izolacja na cewce i kilka innych miejsc w okolicy moze ucierpiec 8)
PS: Daj znac czy poszlo :)
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez PLayer » czwartek, 8 sty 2004, 02:06

Podczas ściągania dokręcaliśmy ściągacz ile się dało i waliliśmy ostro w tę właśnieśrubę. Robiliśmy wszystko jak należy. Teraz jestem chory ale jak wyzdrowieję (no i wrócę do domu) to podejmę znów walkę. Dzieki za rady. Dam znać jak poszło.
Avatar użytkownika
PLayer
N3
 
Posty: 441
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 17:41
Lokalizacja: Będzin (obecnie Lincoln UK)

Postprzez Zepter » piątek, 9 sty 2004, 00:01

Jestem całkowicie nikompetentny żeby ci pomóc. Moja Yamaha 535 DX Virago chyba nie ma nawet czegoś takiego :lol: . Tak naprawdę to nie całkiem zdaję sobie sprawę co "to" w ogóle jest i czym rożni się od tego "czegoś" co mam w swoim sprzęcie :lol: . tak czy siak fajnie, że są tu rownież miłośnicy jednośladów. :wink:
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości