Moderator: SebaSTI
W samochodach doładowanych dmuchających spore ilości powietrza po starcie ciśnienie może gwałtownie spaść do niepożądanych wartości. Anti Lag czy Launch Control na pierwszym biegu przy starcie ma za zadanie utrzymać cisnienie doładowania na jednym, niezmiennym i wysokim poziomie.
A mi się wydaje, że przepustnicą podczas startu steruje komputer, ale nie w ten sposób, że ogranicza obtoty lub coś takiego, ale analizuje na bieżąco uslizgi kół, przyśpiesznie i na tej podstawie dozuje obroty.
nhw220t: zależy, jeśli chodzi o chwilowe przyspieszenie zawsze będzie osiągał lepsze w okolicach maksymalnej mocy, natomiast jeśli chodzi np. 0-100 to wiadomo że trzeba zapewnić możliwość rozkręcenia się silnikowi, trzeba zacząć od obrotów gdzie pojawia się maksymalny moment obrotowy i kręcić aż do mocy maksymalnej, potem zmienić bieg. Gdyby na jedynce rozkręcić silnik do mocy maksymalnej, a potem jeszcze dalej, tak, aby po wrzuceniu dwójki mieć obroty przy których jest moc maksymalna to oznaczałoby wkręcenie się w obroty na których silnik już się dusi, to jest bez sensu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości