przez samer_wrc » czwartek, 11 gru 2003, 01:29
No wlasnie, pyta sie o wage, wiec jaki z tego wniosek ? Nie ma ksiazki homologacyjnej...
Ja moze sam rajdowek za duzo nie pobudowalem ,ale widzialem Corse 1.4 zrobiona na rajdowke , klatka profi niczym KitCarowska , a tu sie nagle okazuje ze auto nie ma homologacji (z tym silnikiem, buda tez troszke sie rozni). Tez pewnie niektorzy pamietaja Renault Twingo w PPZM(pojechalo tlyko jednego , bo juz go puscili, ale na reszte juz nie). Nie rozumie jak mozna budowac auto do sportu bez tej ksiazki... Rozumie ze mop ma raczje auto ktore ma homologacje, a przynajmniej nie trudno z niego zrobic takie auto bo roznice wynikaja tylko z silnika , skrzyni i zderzakow. A jeszcze , kto bym na Festiwalowym w tym roku na BK to pewnie widzial pikna 206 GTI , a tu na BK sie okazuje ze GTI nie ma homologaci , ma je GT !
Radze wiec aby zaopatrzyc sie w taka ksiazke przed budowa auta ,bo pozniej moze sie okazac ze prelozenie w skrzyni nie te, ze glowica za bardzo przerobiona, a nie wspomne o N grupie
Klatak wynika z zal.J ale po co ona jak sie okazuje ze to auto nie ma homologacji ? Seja jeszcze da sie przerobic na homologowane, a Twingo ? Napisalem to nie tylko do MOPa ale do tych co to beda czytac i aby oni uczyli sie na cudzych bledach a nie na swoich...
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ?
Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem
Nowe GG - 6195772