Clio, Saxo VTS, 106, AX GTI... - co lepsze na początek

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez martin.h » poniedziałek, 23 cze 2008, 15:48

Co do osiągów to na jakiejś zagranicznej stronce była tabelka z wszystkimi wersjami 106 i z niej wynikała taka różnica. Mi też się wydaje to trochę mało więc pytam o odczucia z jazdy.
Autem nie zamierzam startować w sprintach czy KJS'ach, miałoby tylko służyć do jazdy na codzień.
A co sądzicie o tym -> http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vnrbibdy1hy3 z tego co widzę to jest to wersja taka jak była sprzedawana u nas czyli bez poduszek i wspomagania.
Ogólnie z tego co zauważyłem to za granicą znacznie łatwiej trafić na 106 Rallye 1.6 niż w Polsce, tylko że ceny niektórych są kosmiczne :shock:
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów


Postprzez qbus » poniedziałek, 23 cze 2008, 17:03

106 MK2 1.4 wygladajace jak Rallye nie jest Rallye i nigdy nie bedzie, oprocz silnika zmiany sa naprawde duze, wiekszy hamulec, tarcze z tylu, krotsza skrzynia, twardsze stabilizatory... 1.6 Rallye ze wspoma i poduchami bylo chyba tylko w szwajcari i wloszech (no pewnie francji tez)
te silniczki 1.4 sa slabe, nie ma szans zeby rozpedzalo sie to gorzej o 0.5 s do 100 niz 1.6... moj pug do 100 dostaje od rallye a ma 96 KM a co dopiero 20 KM mniej, seryjny rejlak do pewnego momentu jedzie jak seryjny vts.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez RallyMAN » wtorek, 24 cze 2008, 10:40

martin.h napisał(a):Co do osiągów to na jakiejś zagranicznej stronce była tabelka z wszystkimi wersjami 106 i z niej wynikała taka różnica. Mi też się wydaje to trochę mało więc pytam o odczucia z jazdy.
Autem nie zamierzam startować w sprintach czy KJS'ach, miałoby tylko służyć do jazdy na codzień.
A co sądzicie o tym -> http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vnrbibdy1hy3 z tego co widzę to jest to wersja taka jak była sprzedawana u nas czyli bez poduszek i wspomagania.
Ogólnie z tego co zauważyłem to za granicą znacznie łatwiej trafić na 106 Rallye 1.6 niż w Polsce, tylko że ceny niektórych są kosmiczne :shock:


ten co wrzuciles teraz to ciekawszy juz ale znowu nie widze wszystkich naklejek... co jest podejrzane jak dla mnie... ale moze ktos po prostu zerwal i tyle... tylko przebieg jest dosyc duzy a wiem ze te silniki nie są zbyt zywotne...

Zastanow sie jeszcze nad jedną sprawą... takie rallye przy ostrej jezdzie spali Ci z 15 litrów na setke :) a po miescie to dyszke trzeba liczyc niestety...
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez martin.h » wtorek, 24 cze 2008, 12:41

Co do żywotności 1.6 8v to myślę, że spokojnie można nim przejechać 300 tys. km bez poważniejszych napraw. 60 koni z litra to nie jest wcale dużo. A w razie czego to zawsze można zrobić jakiś remont.
A co sądzicie o s16? Tam jest 16 zaworowa głowica i 20 KM więcej, tylko że dochodzi znowu dużo bajerów jak ABS, poduszki czy klima.
I jeszcze jedno. Czy ten egzemplarz jest wart swojej ceny? Modyfikacji jest dużo tylko, że z przywozem i opłatami to by wyszło grubo ponad 20 tys. -> http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=vxro1pyhkx3f

PS: Zna ktoś jeszcze jakieś strony z zagranicznym ogłoszeniami (najlepiej Niemcy i Benelux).
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość