No to ja mam tez pytanie, raczej do osób które już mają jakieś doswiadczenie w budowie aut
Chcę się zorientować, jaki byłby koszt przygotowania Kadeciora do PPZM, nie chodzi mi o profi specyfikację, alę taki co by jeździł i wytrzymał
Mój kadecior ma klatkę wg. J tylko starą, jest spawana więc trzeba tylko poprzewiercać i wmontować śruby podobno, ale jak z obspawaniem, przynajmniej trochę przód wzmocnić
Mam bilsteiny B6/B8 doszłyby sprężyny myślę o H&R,
całe wyposażenie musi być homologowane więc też dochodzi,
Jakaś nowsza skrzynia bo w mojej skok to 30 cm

i tak ma zużyty synchronizator 1 biegu przez KJS-y, od razu przełożenie krótsze
elektronika do skrzyni - może wałki Świątka bo to niedrogi interes
otuliny na klatkę + system gaśniczy jakieś inne pierdoły?
płyta pod silnik bo ta wazy ze 30 kg,
wyjąć inst. gazową
strasznie jest nerwowy - albo przekładnia, albo? zbierzność jest ok, ma znaczenie bo już nie jeździ się w PPZM 80 km/h
jakoś go odchudzić? tu nie mam pojęcia za co się zabrać
aha no i folia na szyby
+ oczywiście kombinezon, kask, buty itp dla załogi
Może jeszcze jakieś rzeczy, których nie jestem świadom ?
dam radę w 10-15 tys ?
na sam rajdzik jakieś markgumy i przynajmniej będzie można się uczyć jeździć
Jak widać chodzi mi o to, że jakieś auto już mam i żeby było tanio, bo wiadomo nikt nie ma kasy, jak się nauczę jeździć to wyporzyczę sobie Clio od Meresińskiego
A tak poważnie poprostu chciałbym jak najtaniej zacząć PPZM i chcę się zorientować w kosztach i przeszkodach, może usłyszeć kilka rad od bardziej doświadczonych
