Opel Kadett GSI 16 v A-7/N-3

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Ohlins » czwartek, 19 maja 2005, 18:51

losiu napisał(a):
Ohlins napisał(a):
NGRteam.artur napisał(a):ma ktoś może homologacje astry gsi 16v?

Na stronie Wojtka Herbana jest do niego mail i on powinien mieć
www.herban.w.pl


Wojtek nie ma juz tej homologacji bo ja ją mam...
Mam homologacje A i N grupowa.

losiu widze ze ty jestes obeznany, i mma do ciebie takie pytanie, jak myslisz jakby astre Gsi z przebiegiem 200tys km przerobic na enke, ale nie robic nic w silniku, to do ilu tysiecy powinna taka satra jeszcze pojexdzić ale ostro rajdowo??
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia


Postprzez losiu » czwartek, 19 maja 2005, 19:49

Ohlins napisał(a):
losiu napisał(a):
Ohlins napisał(a):
NGRteam.artur napisał(a):ma ktoś może homologacje astry gsi 16v?

Na stronie Wojtka Herbana jest do niego mail i on powinien mieć
www.herban.w.pl


Wojtek nie ma juz tej homologacji bo ja ją mam...
Mam homologacje A i N grupowa.

losiu widze ze ty jestes obeznany, i mma do ciebie takie pytanie, jak myslisz jakby astre Gsi z przebiegiem 200tys km przerobic na enke, ale nie robic nic w silniku, to do ilu tysiecy powinna taka satra jeszcze pojexdzić ale ostro rajdowo??


Wiesz wszystko zalezy jak byla eksplatowana, na jakim oleju, jak czesto zmieniany itd. Generalnie nalezaloby sprawdzic stan w jakim jest silnik. Bo te silniki sa bardzo wytrzymale i taki przebieg nie oznacza ze silnik musi byc zajezdzony. Moja Astra ma ok. 165tys km i swietnie se radzi. Wiesz jak masz zamiar budowac cos do rajdow to patrz bardziej na stan nadwozia. Bo koszt silnika C20XE do Astry to ok. 1500zl a koszt przygotowania nadwozia to z 5000zl.
Ale jesli mozesz znalezc Astre z mniejszym przebiegiem to lepiej.
Jesli chodzi o zostawianie seryjnego silnika to na seri jezdzi bardzo duzo osob. Wystarczy dobry komputer pod skrzynie i krotkie przelozenie i auto bardzo pozytywnie przyspiesza...
--------------------------
Sawicki Rally Team
Astra GT
Avatar użytkownika
losiu
N2
 
Posty: 100
Dołączył(a): czwartek, 21 lis 2002, 22:04
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez jarauto » czwartek, 19 maja 2005, 20:45

ZOWA napisał(a):
jarauto napisał(a):co do ABS-u sprawa jest dosc skomplikowana ale da sie
zrobic.
Jedziesz do najblizszego warsztatu, nastepnie pan Kaziu
wyjmuje pokrywe bezpiecznikow, patrzy fachowym
okiem na jej tylna strone a nastepnie lokalizuje
odpowiadajacy za ten system bezpiecznik i wprawnym
ruchem go demontuje.
Koszt = 1browar, czas =1minuta :D :D :D :D :D hej
czysta teoria :roll:




Raczysz zartowac?

Wyjdz z domu, sprobuj i napisz "czysta praktyka".

Bez urazy.
jarauto
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): wtorek, 15 lut 2005, 22:54
Lokalizacja: DK/3city/śląsk

Postprzez ZOWA » sobota, 21 maja 2005, 00:06

tak jesli jestes taki madry to napisz mi w jaki sposob chcesz poradzic sobie z komputerem ktory w tym momencie zglupieje :roll: :roll: :idea: :?:
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez jarauto » sobota, 21 maja 2005, 10:41

o mamo!

1. jak czegos nie wiem to sie nie wychylam,
2. jak cos pisze, tzn., ze jestem tego pewien,

3. czlowieku, nic ci nie zwariuje, jak niedowierzasz
i nie masz na czym sprawdzic to zapytaj sie kogokolwiek
kto ma o tym pojecie. ehhhhhhhhh
jarauto
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): wtorek, 15 lut 2005, 22:54
Lokalizacja: DK/3city/śląsk

Postprzez laGadula » sobota, 21 maja 2005, 10:43

Zowa: niestety nie masz racji. Wystarczy wyjąć bezpiecznik i po klopocie. Co ciekawe ja mam z silnikiem 1.8 16v i jest jeden komputer sterujący silnikiem jak i abs , natomiast wersje 2.0 16v 150 KM mają dwa. Jeden jest koło fotela kierowcy(ABS) , drugi w tradycyjnym miejscy. Dla ułatwienia roboty można sobie zinstalować przełacznik on/off do ABS. Systemy z lat 90-tych , okreslane jako 1-sej lub 2-giej generacji nie sa tak rozbudowane jak współczesne , połaczone z ESP , ASR , ABS i silnikiem. Odłaczenie bezpiecznika w astrze nie bedzie miało wpływu na resztę. System w astrze odbiera tylko sygnał z czujników przednich i tylnich kół.

P.S. uważajcie na tylne piasty do wersji z tarczami z tyłu i ABS'em. Cena może zabić. (ok 350PLN może i wiecej)
laGadula
N2
 
Posty: 119
Dołączył(a): poniedziałek, 29 lis 2004, 22:02

Postprzez sumo » sobota, 21 maja 2005, 20:57

Hm. Dzisiaj sie przekonalem jak to jest z tym odlaczeniam ABS.

Jechalismy XSRS w Gliwicach. Oczywiscie, chcielismy odlaczyc ABS, ale w Cliówce motyw jest taki, ze przy wyciagnieciu bezpiecznika z ABS'u, uklad kierowniczy przelacza sie w funkcje CITY. Wiec takie cos nie ma sensu....
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Ohlins » poniedziałek, 23 maja 2005, 20:39

do sprzedania jest ta 205, co trzebabyło by w niej zrobic zeby wystartowac w PPZM lub GSMP??? i czy wogóle sie opłaca ja kupowac??

http://www.das.peugeot205.pl/
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Kaktus » poniedziałek, 23 maja 2005, 23:02

Hi!

Ciezko powiedziec! Goscie tam wlozyli klatke, jezeli klatka jest zgodna z zalacnzikiem J to git.

Pasy jak widac na zdjeciach sa tuningowe wiec trzeba by je wymienic na homologowane, fotele tak samo, silnik seria, zawias seria, trzebaby dokupic jeszcze wylacznik pradu oraz gasnice i siatke na szybe.
Avatar użytkownika
Kaktus
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 15 paź 2003, 21:35
Lokalizacja: Opole

Postprzez samer_wrc » wtorek, 24 maja 2005, 13:18

Kaktus napisal o GSMP

Do PPZM zamiast siatki na szybe trzeba miec folie na szybach. Do tego system gasniczy.
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez NGRteam.artur » wtorek, 24 maja 2005, 14:00

Do kiedy Astra Gsi ma homologacje?
NGRteam.artur
 
Posty: 23
Dołączył(a): sobota, 9 paź 2004, 17:06
Lokalizacja: nysa

Postprzez Ohlins » wtorek, 24 maja 2005, 22:45

czy taka Honda ma homolaogacje?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C282942

pisze że jest 1.3 ale to jest chyba silnik 1350cm więc zaokraglił chyba w dół i to jest 1.4 wiec była by klasa A5 :D
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Ohlins » środa, 25 maja 2005, 12:11

to jest astra GSi z seryjnym zderzakiem czy Astra GT???
Obrazek
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Albert(Zambrów) » środa, 25 maja 2005, 12:28

To jest GT, GSi ma innu zderzak, i troszke inny grill.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Ohlins » środa, 25 maja 2005, 20:19

Albert(Zambrów) napisał(a):To jest GT, GSi ma innu zderzak, i troszke inny grill.

a mozna do GSi włozyc zwykły zderzak???
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron