Polonez Grupa H do G/WSMP

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez bounder » wtorek, 31 sty 2006, 21:32

Polonez napisał(a): o Polonezie Piotra Zalewskiego


ZALESKI

czemu ludzie ciągle przekręcają jego nazwisko :roll:
bounder
N3
 
Posty: 316
Dołączył(a): wtorek, 17 lut 2004, 01:45


Postprzez Polonez » wtorek, 31 sty 2006, 23:53

No właśnie, dobrze wiem jak on się nazywa a mimo to odruchowo ciągle to robię. :roll:

Wracając do tematu - o dłubanym 1,6 zapomnij, jeden taki z fsoak zniszczył 4 silniki do zabawy w rajdowanie. Ale z drugiej strony - teraz cały Polonez to koszt około 500 zł więc może to jest jakaś opcja, o ile oczywiście lubisz sobie zmienić silnik raz na jakiś czas. :wink: Jeśli chodzi o Atu to żółtodziób ma rację - prowadzą się jeszcze gorzej niż reszta Polonezów.
Avatar użytkownika
Polonez
N2
 
Posty: 149
Dołączył(a): środa, 16 lis 2005, 21:48

Postprzez Zepter » środa, 1 lut 2006, 00:46

A to niby czemu? Sedan ma sztywniejszą karoserię a to chyba ma wpływ na lepsze prowadzenie....
TDI - Ten Dym Ignoruj ;-]
Avatar użytkownika
Zepter
N3
 
Posty: 434
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 22:00
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez pigal » środa, 1 lut 2006, 09:50

jesli chcesz budowac poloneza to tylko 2.0 z fiata, taki polonez posiadal homologacje.a i nie atu bo w tym nadwoziu nie byl homologowany.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez Beret » środa, 1 lut 2006, 13:04

znalezione na hodzePolonez 2000 C do wyścigów górskich 24 stycznia 2006


Nadwozie wzmocnione obspawane wymienione poszycia i pomalowane

Klatka Kałuża podstawowa (mała waga)

Silnik Fiata 2000 DOHC wałki rozrzadu wyczynowe, zmniejszona masa korbowodów , koła zamachowego , głowica powiekszone i wypolerowane kanały ssące i wydechowe

Skrzynia biegów seryjna wystarczająco mocna i krótka

Przełożenie w moście 10:43 dyfer zblokowany na stałe 100%

Zawieszenie Bilstain sprężyny i pióra wymienione na dużo twardsze
stabilizator wymieniony na mocniejszy

Układ kierowniczy i zawieszenie odpowiednio zmodyfikowane dla poprawy prowadzenia auta

Kierownica OMP zamszowa Odsadzenie 90mm ,fotel Bimarco Dakar z Homologacją ważną 3 lata brak pasa z homologacją 2 gaśnice 2kg proszkowe ,Hebel itp.

Waga Auta 1020 kg po założeniu laminatów dużo mniej



cena: 5500 zł do uzgodnienia
telefon: 889-326-705
imię i nazwisko:
adres: Katowice
województwo: śląskie
e-mail: falcore27@epf.pl



Obrazek
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez Karol » środa, 1 lut 2006, 13:17

No widziałem tego poldka. To właśnie auto Cecota. Teraz się właśnie zastanawiam nad czymś takim. Tylko wolałbym kupić niż zbudować 2000. Ale wątpie, że znajde gotowca do kupienia. Co do zabawy z Atu to nawet skłonny jestem wymieniać silniki 1.6 ale taki "potworek" to raczej mi posłuży tylko w KJS.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Polonez » środa, 1 lut 2006, 15:19

Zepter napisał(a):A to niby czemu? Sedan ma sztywniejszą karoserię a to chyba ma wpływ na lepsze prowadzenie....


Zawias... czytaj stronę wcześniej. Hmm, wcześniej widziałem tylko czerwone Caro Cecota, najwidoczniej miał 2 Polonezy.
Avatar użytkownika
Polonez
N2
 
Posty: 149
Dołączył(a): środa, 16 lis 2005, 21:48

Postprzez bzyq » środa, 1 lut 2006, 16:04

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Łada 2107

Homologacja grupy H
Silnik 1.6 moc około 160 KM
Dwa gaźniki Webera
Zawieszenie Bilstein (wyścigowy)
Opony Matador, Dunlop
Paliwo Shell V-Pover 99+


To jest samochod Piotrka Sieczki, ktore odkupil bodajze pod koniec 2004 roku od teamu Norma2000. Niestety, tylko raz bylo mi dane je widziec na trasie. Po tym jak Piotrek zajechal dwa maluchy na jednych zawodach ( GSMP Zaluz 2005 ) na druga runde przywiozl wlasnie ta ladzinke. Niestety, nie wytrzymala. Pozatym, poki jeszcze zyla, narzekal na zbyt dlugie przelozenia skrzyni.
Karol : jezeli chcesz zlozyc cos w H-1600 to musisz brac pod uwage fakt, ze startuja tam duzo lzejsze, przednionapedowe potworki:
Romek Baran - Pug 205 ( podobno ok.180-190 KM )
Szymek - Ford Fiesta ( ok. 150 KM ).
Nie rozpisuje sie o Swiftach ( Zygmunt, i Darek Zolna ).
Wiec tak na dobra sprawe, nie lepiej zlozyc cos przednionapedowego ? Wydaje mi sie, ze przy tej stawce ( Romek sie w sumie przesiadl ) mozesz miec problemy z powalczeniem o dobra pozycje. Tyl naped - czy to Polonez, czy Lada - jest jednak bardziej podatny na boki w zakretach, szczegolnie jak jest slisko, a to wiaze sie ze stratami czasowymi w stosunku do przednionapedowych rywali.
Jezeli myslisz o 2 litrowym Poldeuszu, to to moze byc klasa HS. A tu juz w sumie powalczyc mozna :)
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Karol » środa, 1 lut 2006, 20:36

Starty na Polonezie traktowałbym raczej dla zabawy. Teraz się zastanawiam nad HS, albo Sej.

Jeżeli przygotowywałbym coś do H-1600 to byłaby to Honda Civic (WSMP), albo Peugeot 205 GTi (góry).
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Polonez » środa, 1 lut 2006, 22:52

Karol napisał(a):No widziałem tego poldka. To właśnie auto Cecota.


Tomek Cecot napisał(a):to auto od kumpla, juz sprzedane. klatka jest od Barana a nie od kałuży, wiem bo to klatka z mojego byłego poldka.Zawias tez z mojego jest w nim.bardzo ladne auto, ten kto go kupil ma swietny samochod.
Avatar użytkownika
Polonez
N2
 
Posty: 149
Dołączył(a): środa, 16 lis 2005, 21:48

Postprzez pigal » czwartek, 2 lut 2006, 17:39

niestety ten poldek z hogi juz sprzedany, juz jechalem po niego z laweta ale sie okazalo ze ktos mnie ubiegl :(
takze jesli ktos uslyszy o takim tylnionapedowco do rajdow wyscigow to prosze o pilny kontakt, bardzo jestem zdecydowany.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość