Opel Kadett GSI 16 v A-7/N-3

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Ohlins » środa, 18 maja 2005, 09:31

to zerzak od zwykłej astry nie pasuje do GSi??
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia


Postprzez domi.pudlo » środa, 18 maja 2005, 11:44

z ta cena klatki to troche przesadziles
a i dobre klocki wytrzymaja wiecej :)


losiu napisał(a):koszta budowy takiego auta to min:
klatka 3200zl
Klocki w Astrze starczaja na 150km oesowych lub 2-3 kjsy
Avatar użytkownika
domi.pudlo
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): wtorek, 8 cze 2004, 12:07

Postprzez Ohlins » środa, 18 maja 2005, 11:49

domi.pudlo napisał(a):z ta cena klatki to troche przesadziles
a i dobre klocki wytrzymaja wiecej :)


losiu napisał(a):koszta budowy takiego auta to min:
klatka 3200zl
Klocki w Astrze starczaja na 150km oesowych lub 2-3 kjsy

z ta klatka to zalezy bo wersja minimum kosztuje 1600zł ale i tak wszystcy biora bardziej rozbudowaną za 3200zł
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Kaktus » środa, 18 maja 2005, 16:46

Zalezy gdzie! Bo u nas Max rozbudowana to 2400zl a minimum to 1000zl w Opolu.

Gosc robil juz wiele klatek i wszysytkie przechodza bez problemu BK, wszystko zgodnie z zalacznikiem J.
Avatar użytkownika
Kaktus
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 15 paź 2003, 21:35
Lokalizacja: Opole

Postprzez kopecky » środa, 18 maja 2005, 19:42

samer_wrc napisał(a):Nie mam doswiadczenia z Kadettem , ale mysle ze 17-20tys spokojnie starczy na przygotowanie konkurencyjnej rajdowki.
Jak bedziesz juz w fazie modyfikacji zawieszenia, daj znac ,mam dostep do tanich bilstainow i sportowych tuleji.

Szukaj auta ze zdrowa buda z zajechanym silnikiem i potargana tapicerka. Silnik i tak trzeba poskladac na nowych czesciach (tuleje,panewki, moze i korby i tloki, napewno szlif walu)

Aha, nie oplaca robic Nki , bo to sa stare auta w ktorych silniki nie maja juz tych mocy. Wiec jak juz sie rozbiera silnik , to lepiej poskladac go w A grupie. Troche robot przy glowicy i swiatkowe walki (trzeba je dobrze dotrzec)

Wrazie problemow mozesz sie kontaktowac z nami KRT Sport Garage ;)
Jedna rajdowe juz zbudowalismy od podstaw, Peugeot 205 GTI 1.6 w A grupie.



cze mam zamiar budowac bmw e30 320 do pzm.mam pytanie mógłbys sie dowiedzieć jak kształtuje sie cena kpl bilsteinów do tego modelu w twoim tanim żródle:)???? pozdro czekam na odp
kopecky
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 8 gru 2003, 14:39

Postprzez samer_wrc » środa, 18 maja 2005, 19:48

OK , jak sie dowiem to napisze na priv. Kolejne zapytania prosze kierowac bezposrednio do mnie na maila samer_wrc@o2.pl. Nie zasmiecajmy forum.
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez NGRteam.artur » środa, 18 maja 2005, 20:00

ja dalej powałkuje temat...
M a ktos homologacje astry gsi?
NGRteam.artur
 
Posty: 23
Dołączył(a): sobota, 9 paź 2004, 17:06
Lokalizacja: nysa

Postprzez losiu » środa, 18 maja 2005, 22:32

domi.pudlo napisał(a):z ta cena klatki to troche przesadziles
a i dobre klocki wytrzymaja wiecej :)


losiu napisał(a):koszta budowy takiego auta to min:
klatka 3200zl
Klocki w Astrze starczaja na 150km oesowych lub 2-3 kjsy


Taka jest cena w Ireco za porzadna klatke - mozesz i se wystrugac za 1000zl ale to ma cos dawac a nie poprostu sobie byc.

Co do klockow nie wiem co uwazasz za dobre klocki ale ja mowie o DS3000 i generalnie sa to topowe klocki i zauzywaja niesamowicie szybko. Jak zakladam polowki klockow to czesto wracam z kjsu na blachach bo sie klocki skonczyly...
--------------------------
Sawicki Rally Team
Astra GT
Avatar użytkownika
losiu
N2
 
Posty: 100
Dołączył(a): czwartek, 21 lis 2002, 22:04
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Kaktus » czwartek, 19 maja 2005, 00:03

Losiu - a czym dla ciebie sa polowki klockow ? :)

Kazdy klocek Ferodo ma na srodku rancik, jezeli zjedziesz ten klocek tak ze rancika nie ma to to juz nie jest klocek - on juz jest zuzyty.

Pozatym druga polowa klocka idzie duzo szybciej niz pierwsza. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje, moze dlatego ze bardziej sie wtedy klocki grzeja? Ale tak mowil mi Lech Wojcik a on w tym temacie ma wiele do powiedzenia.

Pozatym DS2000 i DS3000 wymagaja dotarcia! Trzeba je odpowiednio dotrzec, a i wazne jest aby nowych klockow nie zakladac na w 50% zuzyta tarcze - podobno wtedy tez szybko ida!

Zwroc uwage ze zespoly jezdzace w N4 maja zawsze na serwisie komplet tarcz i klockow przygotowany, i kazde klocki sa przyporzadkowane danej tarczy - wczesniej te klocki sa docierane razem z tymi tarczami.

A co do Klatki - nie rozumiem o co ci chodzi? Sa wyraznie podane instrukcje w zalaczniku J jakie maja byc rury, podana jest stal z jakiej maja byc wykonane, sposob ich wykonania itp.

Pozatym zalacznik J wyraznie mowi jak rury maja byc laczone a jak nie. Najwazniejsza role tutaj odgrywa jakosc spawu, ale kazdy profesjonalny spawacz sobie z tym da rade!

Wiec klatka nawet za 1000zl moze byc rowie dobra jak ta za 3200zl. U nas w Opolu klatka w wersji MAXI to koszt 2400-2500zl i naprawde sa super zrobione, pieknie pospawane itp. Nie widze roznicy miedzy tymi klatkami a klatkami z Ireco.
Avatar użytkownika
Kaktus
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 15 paź 2003, 21:35
Lokalizacja: Opole

Postprzez Ohlins » czwartek, 19 maja 2005, 17:09

w jaki sposób mozna w Astrze GSi wyłączyc ABS,
niektóre mają jakis system ETC to coś z kontrola trakcji, w jaki sposób mozna go wyłączyć?
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez jarauto » czwartek, 19 maja 2005, 17:22

co do ABS-u sprawa jest dosc skomplikowana ale da sie
zrobic.
Jedziesz do najblizszego warsztatu, nastepnie pan Kaziu
wyjmuje pokrywe bezpiecznikow, patrzy fachowym
okiem na jej tylna strone a nastepnie lokalizuje
odpowiadajacy za ten system bezpiecznik i wprawnym
ruchem go demontuje.
Koszt = 1browar, czas =1minuta :D :D :D :D :D hej
jarauto
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): wtorek, 15 lut 2005, 22:54
Lokalizacja: DK/3city/śląsk

Postprzez ZOWA » czwartek, 19 maja 2005, 17:29

jarauto napisał(a):co do ABS-u sprawa jest dosc skomplikowana ale da sie
zrobic.
Jedziesz do najblizszego warsztatu, nastepnie pan Kaziu
wyjmuje pokrywe bezpiecznikow, patrzy fachowym
okiem na jej tylna strone a nastepnie lokalizuje
odpowiadajacy za ten system bezpiecznik i wprawnym
ruchem go demontuje.
Koszt = 1browar, czas =1minuta :D :D :D :D :D hej
czysta teoria :roll:
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez NGRteam.artur » czwartek, 19 maja 2005, 17:58

ma ktoś może homologacje astry gsi 16v?
NGRteam.artur
 
Posty: 23
Dołączył(a): sobota, 9 paź 2004, 17:06
Lokalizacja: nysa

Postprzez Ohlins » czwartek, 19 maja 2005, 18:05

NGRteam.artur napisał(a):ma ktoś może homologacje astry gsi 16v?

Na stronie Wojtka Herbana jest do niego mail i on powinien mieć
www.herban.w.pl
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez losiu » czwartek, 19 maja 2005, 18:18

Ohlins napisał(a):
NGRteam.artur napisał(a):ma ktoś może homologacje astry gsi 16v?

Na stronie Wojtka Herbana jest do niego mail i on powinien mieć
www.herban.w.pl


Wojtek nie ma juz tej homologacji bo ja ją mam...
Mam homologacje A i N grupowa.
--------------------------
Sawicki Rally Team
Astra GT
Avatar użytkownika
losiu
N2
 
Posty: 100
Dołączył(a): czwartek, 21 lis 2002, 22:04
Lokalizacja: Koszalin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość