pytanie homologacja honda civic

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

pytanie homologacja honda civic

Postprzez jazbata18 » wtorek, 10 lis 2009, 21:04

mam male pytanko czy ma ktos z was homologacje do hondy civic Vl GEN 1995 ROK 1.5 (ek3) jezeli wogole taka istnieje do tego modelu prosze o pomoc ???
jazbata18
 
Posty: 12
Dołączył(a): piątek, 18 wrz 2009, 19:26


Re: pytanie homologacja honda civic

Postprzez voytec » czwartek, 12 lis 2009, 02:37

jazbata18 napisał(a):mam male pytanko czy ma ktos z was homologacje do hondy civic Vl GEN 1995 ROK 1.5 (ek3) jezeli wogole taka istnieje do tego modelu prosze o pomoc ???


Drogowa bezwględnie istnieje, FIA nie.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez schwepes » czwartek, 12 lis 2009, 07:49

Z tego rocznika jedynie EK4 ma N-kową homologację
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jazbata18 » niedziela, 29 lis 2009, 12:58

nic nie da sie zrobic zeby to auto mialo homologacje ????
jazbata18
 
Posty: 12
Dołączył(a): piątek, 18 wrz 2009, 19:26

Postprzez schwepes » niedziela, 29 lis 2009, 13:03

Nie, chyba że przełożysz do swojego samochodu wszystkie graty od EK4 i przebijesz numery nadwozia ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jazbata18 » niedziela, 29 lis 2009, 13:36

myslalem ze jak silnik przeloze i cala reszte to wystarczy czy vti ma inna bude???
jazbata18
 
Posty: 12
Dołączył(a): piątek, 18 wrz 2009, 19:26

Postprzez schwepes » niedziela, 29 lis 2009, 13:46

VTI ma VIN JHMEK4********* i to chyba wystarczy do ewentualnego stwierdzenie niezgodości z homologacją takiej przeróbki.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez qbus » niedziela, 29 lis 2009, 14:34

Po vinie jak sprawdzisz to SC van tez nie bedzie juz sportingiem a przeciez takie auta tez jezdzily. Trzeba przelozyc silnik, skrzynie, zawias, hamulce i mozna smigac.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez schwepes » niedziela, 29 lis 2009, 15:32

qbus napisał(a):Po vinie jak sprawdzisz to SC van tez nie bedzie juz sportingiem a przeciez takie auta tez jezdzily. Trzeba przelozyc silnik, skrzynie, zawias, hamulce i mozna smigac.

Góry czy PZM/MP? Bo w górach jest trochę większa dowolność i tam przykładowo na homologacji civic'a 4gen jeździ (jeździł?) CRX.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez qbus » niedziela, 29 lis 2009, 15:38

np. auto Mikołajczyka to było sc van... znam tez hondy z rpp ktore byly zbudowane na bazie eg5 i nigdy nie bylo problemu. (a przeciez w zgloszeniu podajemy nr vin wiec odrazu widac na jakiej bazie auto jest zbudowane)
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez schwepes » niedziela, 29 lis 2009, 15:45

Ok, skoro tak było, to można próbować. Aczkolwiek z takim podejściem do zawodników jak ma to miejsce w Polsce, trzeba się mieć na baczności ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jazbata18 » niedziela, 29 lis 2009, 17:01

nie jestem pewny nie chce w to pchac pieniedzy jesli nie ma homologacji silniki od vti tez sa drogie
jazbata18
 
Posty: 12
Dołączył(a): piątek, 18 wrz 2009, 19:26

Postprzez schwepes » niedziela, 29 lis 2009, 17:15

Najtańsza opcja - kupujesz homologację, sprawdzasz czy Twój samochód będzie ją spełniał po przeróbce (przerzuceniu silnika itp) i jeśli tak, to budujesz samochód dalej, natomiast jeśli nie to jesteś w plecy zaledwie kilka stówek (ewentualnie sprzedajesz "papier" i wychodzisz prawie na 0).

Za dużo kasy do stracenia, żeby na podstawie forumowego "tak" lub "nie" decydować o budowie samochodu.

edit: w sumie teraz uświadomiłem sobie, że temat znajduje się na podforum KJS ;). To ma być samochód tylko pod KJSy, czy do czegoś poważniejszego? Bo jeśli do KJS, to nie potrzebna jest żadna homologacja FIA.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez D@MI@N17 » poniedziałek, 30 lis 2009, 18:23

a jeśli chodzi o saxo to można kupić 1.4 i założyć 1.6 i na tym budować samochód do rpp jak z Bk będzie:?:
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58

Postprzez CZUCZU » poniedziałek, 30 lis 2009, 19:47

idziałes kiedys homologacje auta?
Czasami potrafi byc tam narysowany glupi zderzak, spoiler czy listewka i wtedy auto niezgodne z homo.
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Następna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron