jak mozesz kupic tanio uzywane bile to kupuj... u mnie krosno sport wytrzymaly 3 miechy (luuuuubie dziurawe drogi

).. bilsteiny mozna regenerowac i wtedy zamawisz sobie jaka chcesz twardosc czy wysokosc, poza tym sa bardzo wytrzymale... w krakowie jest tez koles ktory ze starych amorow fiatowskich robi rozbieralne, potem je regeneruje i utwardza / skraca na zyczenie... tak tez mozna
jak lekko obnizysz to mozesz wlozyc tego samego amora..nie ma problemu, nie zmieni sie za bardzo zakres jego pracy wiec powino byc ok..
a co do ustwienia pod KJS to wszystko zalezy chyba od upodoban kierowcy.. niektorzy robia wyzsze, niektorzy nizsze, sa nawet tacy co obnizaja tylko tyl :-/
wydaje mi sie ze na poczatek mozna ciac 1 zwoj z tylu, z przodu resor klepany na 15cm (+dodatkowe pioro) i reszta regulacji poprzez planowanie podkladek (max. 11mm bo potem moga pekac)...
ja mam w tym momencie wyzej przod niz tyl - niestety nie odpowiada mi taka chartakterystyka i bede planowal podkladki pod resorem zeby miec rozklad mas bardziej na przod - wazne zeby znalezc optymalne dla siebie ustawienia..
aha i jeszcze jedna bardzo wazna sprawa... zbieznosc.. bez odpowiedniej zbieznosci (szczegolnie po obnizeniu) bedzie jezdzil fatalnie... dlatego jedziesz na regulacje i kazesz postawic sobie przednie kola w lekkim minusie (np. 1,5 st.) oraz zbieznosc na 0 st. ...
takie sa moje spostrzezenia
