sprawa napedów w mitsu lancer

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

sprawa napedów w mitsu lancer

Postprzez jtjerry » wtorek, 31 sie 2004, 18:36

hej wszystkim :D
jestem nowy i mam pytanie dotyczące mitsubishi. mam colta gti 1993 z przełożonym silnikiem 4g63turbo i niestety z napedem na przednią oś i ogromne problemy z trakcją (przy 310 koniach auto nie ma trakcji na pierwszych 4 biegach:(

Na nic mi moc bez trakcji. Wiem że przy obecnym ustawieniu mogę wycisnąć spoko 360-380 koni ale to bez sensu bo przy 300 nie mam trakcji. chciałbym zrobić tak: wsadzić skrzynie z lancera 1-3 evo i przerobić tył tak aby miec napęd 4x4. Wiem że colt to lancer bez kufra więc płyta podłogowa jest chyba taka sama. Czy ktoś może pomóc mi znaleść czesci do tego potrzebne? (np rozbity lancer1-3) :?:
Alternatywą jest skrzynia od eclipca AWD i cały tylny napęd od niego wraz z kompletnym tylnym zawieszeniem eclipsa, ale to wiąze się z przeróbkami tylnej sub ramy. Za sugestie będę wdzięczny
pozdrawiam wszystkich
Jarek
ps autko jest do jazdy codziennej nie używam go do sportu
jtjerry
 
Posty: 7
Dołączył(a): wtorek, 31 sie 2004, 18:22


Postprzez jtjerry » środa, 1 wrz 2004, 21:27

no cóż widzę, że to forum własnie umiera... :oops:
jtjerry
 
Posty: 7
Dołączył(a): wtorek, 31 sie 2004, 18:22

Postprzez Kuba M. » czwartek, 2 wrz 2004, 11:16

Nie umiera, tylko nikt po prostu nie wie jak jest z przeszczepianiem napędów Lancer --> Colt. Nie widzę w tym zresztą nic dziwnego, to chyba nie jest zbyt popularna przeróbka. Parę razy czytałem o ludziach próbujących zrobić czterołapa z ośki, i za każdym razem tańsze i mniej kłopotliwe okazało się kupowanie samochodu, który z fabryki wyjeżdzał pędzony na obie osie. Nie wiem jak jest w Colcie, ale również może być z tym lekka kupa. Znajdź jakiś klub Colta czy czegoś, najlepiej w Angli czy Stanach i tam pytaj.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez jtjerry » czwartek, 2 wrz 2004, 20:52

ups :oops:
myślałem że lancer 1-3 to będzie na tym forum znany. to była taka prowokacja z tym umieraniem :wink:
problem jest taki, że w stanach nie było nigdy lancerów 1do chyba 6 więc jest to nieznane wogóle zaś w europie nie słyszałem o próbach przeszczepów. wszystko co wiem to to, że taki zabieg miał miejsce w usa a za dawce służył eclipse 1g AWD. przeszczepiono skrzynię, wiskozę, wał dyfer i całe kompletne tylne zawieszenie od eclipsa i wiązało się to z koniecznością całkowitego "prucia" tylnej częsci podłogi w colcie (w stanach nazywa sie on tak jak w japoni: mirage). Wiem że z evo 1-3 może być prościej bo to colt, tyle że z kufrem więc zawieszenie powinno po prostu pasowac do płyty podłogowej.
ale dzięki i za taka odpowiedż.
a z innej beczki: może znacie namiary na zespoły rajdowe lub warsztaty gdzie mogą serwisować lancery 1-3?
dzięki
pozdrowienia all
jtjerry
 
Posty: 7
Dołączył(a): wtorek, 31 sie 2004, 18:22

Postprzez Kuba M. » czwartek, 2 wrz 2004, 21:34

Skoro udało się przeszczepić od Eclipsa i ktoś zrobił to przed tobą, to zrób przeszczep od Eclipsa. Fajnie by było jakbyś znalazł jeszcze kontakt do gościa, który to wykonał, może mógłby Ci w czymś pomoć. Kupno lekko rozwalonego Eclipsa AWD ze sprawnym napędem to chyba nie problem, a miśka evo już chyba tak.

Próbowałem coś wyguglać o Colcie, ale zawsze natrafiałem na kluby holenderskie albo niemieckie, a ja w tych językach nie potrafię. Ciężko będziesz z tym miał, kurewnie ciężko...
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Schumi03 » piątek, 3 wrz 2004, 18:31

Jeśli chodzi o serwis Lancerów to może zapytaj w Stec Ralliart :arrow: http://www.stecralliart.pl
Obrazek
Avatar użytkownika
Schumi03
N3
 
Posty: 363
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 20:46
Lokalizacja: Lublin

Postprzez TommiCrazy » piątek, 3 wrz 2004, 21:34

jak masz takiego kolciucha to czemu cie jeszcze neima w klubie mitsubishi?
tak ci powiedzą co i jak, szczeze mowiąc niewydaje mi się zeby w colcie przeszedł most napędowey z lancera, sam mam galanta i wątpie ze uda sie wstawic 4x4 z vr4ki, jak sie okazalo , moj galant od rajdowego sie bardzo rózni, gratuluje silnika, masakra, sam mam 4g63 ale bez turbo, kupiles go zeswapowanego czy sam robiles?
na stronie www.mitsubishiklub.pl
znajdziesz wiele informacji , zarejestruj sie na forum ,przedstaw problem , sądze ze evo 1-3 w polscie jest raczej niedodostania , czesci z takich rajdowek idą jak złoto na rallycors itp.
wiesz jaki problem jest dostać 4g63 w wersji 16v dohc a co dopiero turbo?

na forum proponuje napisać do BARTKA, to jest istny MASTER który z swojego galanta zrobil nepozorą ale bardzo groźną fure !!

podejżewam że sam bedziesz zalany masą pytan o twoj silnik, szczególnie o elektronike twojego silnika ! masa ludzi chce podpiąc turbo , niewiedza tylko jak dobrze zgrac z tym komputer silnika !
Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam na forum , każdy model mitsu ma tam swoj temat w wielu kategoriach, jak już zapoznasz sie z coltami wpadnij do działu galantów i eclipsów , wkoncu to te same silniki , tylko buda inna !!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość