Polo 1.3 jak przygotowc do KJS??

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Hektor » wtorek, 10 lis 2009, 20:14

Wlasnie to mialem na mysli:) ze stare wymienilem na nowe. A moga byc umieszczone w kabinie razem z pompka??
Hektor
 
Posty: 8
Dołączył(a): piątek, 6 lis 2009, 23:34
Lokalizacja: Włodawa


Postprzez zwibel » wtorek, 10 lis 2009, 21:52

nie
http://www.rajdowy.info Obrazek
Avatar użytkownika
zwibel
N2
 
Posty: 164
Dołączył(a): piątek, 31 sie 2007, 14:30
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez evo » wtorek, 10 lis 2009, 23:04

zwibel napisał(a): usiąść i przestudiować wszystkie regulaminy żeby później nie było narzekania. :wink:

zwibel ci dobrze radzi spokojnie przestudiuj regulamin :D
http://www.martins.ubf.pl
Avatar użytkownika
evo
N2
 
Posty: 130
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 22:38
Lokalizacja: London/Myslenice

Postprzez g60 » środa, 11 lis 2009, 20:03

Koledzy dobrze mówią, jak chcesz mieć koniecznie przewody w kabinie to muszą to być przewody w stalowym oplocie, przeglądnij forum pare tematów było na ten temat.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW, ZAKRĘTY SĄ DLA SZYBKICH KIEROWCÓW:- COLIN MCRAE
Avatar użytkownika
g60
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 18 maja 2009, 17:18
Lokalizacja: Wrocław,okolice

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron