Wielki problem z gwintowanym B6 -pomocy!!

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Wielki problem z gwintowanym B6 -pomocy!!

Postprzez b182 » wtorek, 14 paź 2008, 08:09

Troszkę dramatyczny temat ale przyciągnie uwagę :P
Mam już drugi zestaw b6 na gwincie. Problem jest taki że za chu.. nie mogę ruszyć tych śrub które odpowiadają za obniżenie. Oczyściłem gwint drucianką, trochę WD40 i nic. Stąd pytania:

1. Czy górna i dolna nakrętka są niezależne? Po prostu czy górna kontruję dolną?
2. Czy po poluzowani ich dolny kielich luźno chodzi wzdłuż lagi czy tez ma gwint i trzeba nim w koło kręcić aby podnieść bądź opuścić?

Kiedyś miałem chwilkę inny komplet b6 i było to samo. Nie mogłem za diabła tego ruszyć. Macie jakieś sposoby? Jak krok po kroku zabrać się za to?
Dzięki
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26


Re: Wielki problem z gwintowanym B6 -pomocy!!

Postprzez Szymon » środa, 15 paź 2008, 00:02

b182 napisał(a):Troszkę dramatyczny temat ale przyciągnie uwagę :P
Mam już drugi zestaw b6 na gwincie. Problem jest taki że za chu.. nie mogę ruszyć tych śrub które odpowiadają za obniżenie. Oczyściłem gwint drucianką, trochę WD40 i nic. Stąd pytania:

1. Czy górna i dolna nakrętka są niezależne? Po prostu czy górna kontruję dolną?
2. Czy po poluzowani ich dolny kielich luźno chodzi wzdłuż lagi czy tez ma gwint i trzeba nim w koło kręcić aby podnieść bądź opuścić?

Kiedyś miałem chwilkę inny komplet b6 i było to samo. Nie mogłem za diabła tego ruszyć. Macie jakieś sposoby? Jak krok po kroku zabrać się za to?
Dzięki


1. Niezależne
2. Luźno.
J.K. :-(
Szymon
 
Posty: 28
Dołączył(a): poniedziałek, 23 lut 2004, 01:00
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość