Escort rs2000 vs Astra GSI

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Escort rs2000 vs Astra GSI

Postprzez MSG Racing » czwartek, 6 mar 2008, 14:55

Co myślicie o tym porównaniu. Który lepszy. Oczywiście myślę tu akurat o 3Lidze. Dostępność części ciut lepsza na korzyść Opla.
W Finlandii jeździ trochę Fordów i nawet nawet dają radę.
http://www.vmrajala.net/hirvijoki/duuna ... ta=vid2003
http://www.rt-racing.net/kuvia.htm
Dużo zależy od wkładki ale kierowcy nimi walczą.
Mnie w sumie głównie chodzi o osiągi prowadzenie.
Tutaj http://www.clubgsispain.com/showthread.php?t=25440 jest wklejony artykuł ale po niemiecku i Ford jest ciut wolniejszy na starcie ale już elastyczność jest lepsza niż u Astry. Jest też lżejszy. Ale to czyste liczby.
Żółtodziób co o tym sądzisz, mówisz, że wieloma autami jeździłeś, jesteś jeszcze czasem na forum.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec


Postprzez lewar » czwartek, 6 mar 2008, 16:17

Na pewno Ople są u nas częściej przerabiane na rajdówki, stąd dużo większa ilość wiedzy na temat przeróbek i "patentów", jaką możesz zdobyć od zawodników, to samo z częściami.

Słyszałem też że Escort prowadzi się gorzej niż GSi.
--- www.cecot.pl ---
Avatar użytkownika
lewar
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): poniedziałek, 23 gru 2002, 12:50
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez barylax » piątek, 7 mar 2008, 14:12

a może clio 1.8 16v albo williams :lol: :lol:
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MSG Racing » piątek, 7 mar 2008, 14:28

Wiem że sprzedajesz takie Clio ale jest ono trochę poza moim zasięgiem. :(
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Beret » piątek, 7 mar 2008, 14:54

MSG, ja bym stawial na astre jednak... patenty bardziej znane to raz a dwa ze jak cos ci padnie w czasie rajdu to jednak jest duza szansa na to, ze jakis sasiedni serwis pozyczy czesc. a dostepnosc czesci bez porownania lepsza w oplu...
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez barylax » piątek, 7 mar 2008, 15:31

MSG Racing napisał(a):Wiem że sprzedajesz takie Clio ale jest ono trochę poza moim zasięgiem. :(
hehe no ale ktos kto kupi clio o mnie dlugo i bez awaryjnie bedzie jezdzila ajk cos rozaali to ma całego busa czesci :d chuc jak nie pujdzie do końca marca to pewnei zostanei dalej u mnie :d
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rallyfan2 » piątek, 7 mar 2008, 21:51

Pewnie ze astra. Moj kumpel miał seryjnego escorta rs2000, auto niewypał. Cały czas cos padało mimo ze auto było doinwestowane. Zresztą popatrz po ile chodzą fordy a po ile astry. Nie na darmo rs są tanie
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość