Rajdówka CC 1.1 MPI i dziwna praca na wolnych

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Rajdówka CC 1.1 MPI i dziwna praca na wolnych

Postprzez b182 » poniedziałek, 24 gru 2007, 09:18

Mam CC rajdowego z silnikiem MPI. Silnik ma tzw. duzy komputer. Co to oznacza?
Drugie pytanie.
Na wolnych jak sie nagrzeje silnik chodzi tak skokowo. tak jakby gasł i od razu odpalał. Już kilka rajdówek cc widziałem które tak na wolnych chodzą. Czym jest to spowodowane. Człowiek od którego kupiłem auto twierdzi ze tak jest zaprogramowany i tak ma być. Jak to jest naprawdę.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26


Postprzez RallyMAN » poniedziałek, 24 gru 2007, 12:44

To, że ma 'duży komputer' to znaczy, że posiada komputer od 1.2 8v MPI. Prawdopodobnie masz też głowicę z punto 1.2 8v MPI. Jeżeli Twój silnik chodzi nierówno, tzn coś w rodzaju 'brum, brum, brum, brum, brum' to oznacza, że masz ostry wałek i to jest jak najbardziej normalne. Sam tak mam. No chyba, że chodzi Ci tak nierówno, że Ci bardzo obroty skaczą, to wtedy już coś jest nie tak.
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez mortonrally » poniedziałek, 24 gru 2007, 13:36

tak jest cos w stylu np. co 2s jakbys "gazowal" kiedys jeden koles regulowal komputer i juz mial normalne obroty ale zbedna rzecz
POGANUS ; WALDEK ; ADAŚ -- GOOO !!!!!!!!!!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
mortonrally
N3
 
Posty: 480
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 16:19

Postprzez qbus » poniedziałek, 24 gru 2007, 13:38

A to jest to auto ktore masz w avatarze? Na KBC oklejone w barwy Contimax? Jezeli tak to ono tak ma pracowac. Zasluga walka i komputera.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez b182 » poniedziałek, 24 gru 2007, 13:57

Tak to teraz moje autko-ciekawe czy dobre to autko:/ Ale silnik właśnie tak chodzi jakby sam sobie przygazowywał potem chwilkę chodzi normalnie i znowu tak brum brum brum :). Qbus możesz cos wiecej powiedziec na temat tego samochodu?
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez b182 » poniedziałek, 24 gru 2007, 13:58

PS
Czy taka konfiguracja silnika czyli MPI z punciaka jest zgodna z jakąś homologacja czy tez VK?
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez qbus » poniedziałek, 24 gru 2007, 14:17

Szybki samochod... widzialem go pary razy w akcji, skutecznie i dobrze sie napedza. Kierowca ktory tym do tej pory jezdzil jezdzil dobrze ale zawsze jakis blad psul mu wynik. Nic wiecej nie wiem.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość