cc 900

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

cc 900

Postprzez krzysiek » niedziela, 9 wrz 2007, 14:30

panowie prosze o adresy stron o przerobkach cc 900 chce zbudowac fajny motor do swojej 900 z gory dzieki
krzysiek
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): piątek, 3 lis 2006, 13:44
Lokalizacja: wisla


Postprzez Beret » niedziela, 9 wrz 2007, 16:20

centomania.pl
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez schwepes » niedziela, 9 wrz 2007, 16:57

Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez RallyMAN » niedziela, 9 wrz 2007, 23:50

www.centomania.pl wchodzisz na tą stronę... wejdź na forum, zarejestruj się, uzupełnij profil, przywitaj i możesz pytać jest tam kupe posiadaczy cinquecento i napewno Ci pomogą :)
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez AndreWRC » środa, 26 wrz 2007, 22:01

Powiedzcie mi ile waży CC albo SC przygotowane do KJS
KAJTO OGNIA !!
Avatar użytkownika
AndreWRC
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): czwartek, 26 lip 2007, 15:47
Lokalizacja: Kraków N-H

Postprzez Karol » środa, 26 wrz 2007, 22:06

Więcej niż 550 kg :D

Jak chcesz autko na B1 to wyboru za dużego nie masz. Tiger Cat, Maluszek, Daihatsu Charade, Smart FortTwo i jeszcze jakieś francuskie szajstwo dwuosobowe za 45 tyś zł. Najstańsze opcje to oczywiśćie Maluch i Daihatsu bo schodzisz tutaj poniżej 10 tyś, ale licz się z tym że dużo upierdliwości cię spotka. A nie lepiej po prostu zainwestować, że tak powiem w siebie i upalać gdzieś na jakiś parkingach, placykach a potem jak już będziesz miał wiek na prawko to wsiąść do czegoś i sprawdzić się na kjs?
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez schwepes » środa, 26 wrz 2007, 23:36

Karol napisał(a):Więcej niż 550 kg :D
Jak chcesz autko na B1 to wyboru za dużego nie masz. Tiger Cat, Maluszek, Daihatsu Charade, Smart FortTwo i jeszcze jakieś francuskie szajstwo dwuosobowe za 45 tyś zł. Najstańsze opcje to oczywiśćie Maluch i Daihatsu bo schodzisz tutaj poniżej 10 tyś, ale licz się z tym że dużo upierdliwości cię spotka.

Zarówno 126p jak i Charade ważą powyżej 550kg i w obu przypadkach była by konieczność 'odchudzenia' samochodu i przejścia dodatkowego badania technicznego z wbiciem nowej masy własnej do dowodu.

Bez sensu wyrzucać kasę na takie samochody i w perspektywie kolejny egzamin na prawo jazdy, no bo wcześniej czy później na pewno będziesz chciał się przesiąść do czegoś 'normalnego' ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez AndreWRC » czwartek, 27 wrz 2007, 14:03

Wiesz teorytcznie masz racje z czekaniem na zwykłe prawko, ale straszliwie sie napaliłem 8) Myśle że poszukam ewentualnie zrobie jakoś tego malca do 550kg a jeździć bez prawka... teoretycznie bez problemu a jednak... gdyby sie rodzice dowiedzieli to bym życia nie miał :wink: Jak ma się prawko B1 to pozniej tylko praktyczne testy, teoria jest juz zaliczona 8)
KAJTO OGNIA !!
Avatar użytkownika
AndreWRC
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): czwartek, 26 lip 2007, 15:47
Lokalizacja: Kraków N-H

Postprzez Karol » czwartek, 27 wrz 2007, 14:51

Oczywiście odchudzanie Charade i Malucha jest średnio opłacalne. A teraz się napaliłes AndreWRC i chcesz coś robić szybko. Zastanów się czy rzeczywiście inwestować na dwa lata w auto, które będzie Ci potem ciężko sprzedać. Może jednak lepiej zainwestować w latanie kartem?
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości