Dystanse

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Dystanse

Postprzez vitek » środa, 22 lis 2006, 23:50

Wie ktoś może jak najtaniej zrobić dystanse ze szpilkami? Chodzi mi o to, że na piastę z 4 śrubami chce założyć alu 5cio szpilkowe.

Jeśli zdublowałem temat to sorrki.
W życiu nie ma miejsca na chwile nieuwagi...
Avatar użytkownika
vitek
N2
 
Posty: 134
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2005, 13:57
Lokalizacja: Kielce


Postprzez Ohlins » czwartek, 23 lis 2006, 19:27

bez nensu bo jak przykrecisz dystans do piasty???? inna piasta a nie kombinowanie
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez vitek » piątek, 24 lis 2006, 10:49

ale widzialem kiedyś koleś miał dystanse ze szpilkami w seju. i właśnie one były do piasty przykręcane. wolałem zapytać. spotkaliście się z takim czymś kiedyś gdzieś? :)
W życiu nie ma miejsca na chwile nieuwagi...
Avatar użytkownika
vitek
N2
 
Posty: 134
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2005, 13:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez prezes-tk » piątek, 24 lis 2006, 18:10

W sprzedaży dostępne są dystanse zmieniające rozstaw śrub, więc może są również takie, które umożliwiają zmianę liczby szpilek i ich rozstaw. Jednak biorąc pod uwagę cenę firmowych dystansów tego typu to wydaje mi się, że lepiej jednak zainwestować w zmianę felg. Chyba, że jest jakiś szczególny powód aby założyć te z pięcioma otworami.
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez wallygator » piątek, 24 lis 2006, 18:18

w Trabantach jest to popularna przeróbka bo tam jest rozstaw 4x160
oczywiście da radę coś takiego zrobić i koszt czegoś takiego może wynieść nawet 50 zł za sztukę
wallygator
N3
 
Posty: 312
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 16:47
Lokalizacja: rzeplin kolo wrocka

Postprzez nick555 » piątek, 24 lis 2006, 22:23

vitek rozumiem że w piaście masz otwory nie szpilki? Robisz tak: Dorabiając dystans wiercisz otwory na szpilki w których będą szpilki a pomiędzy(oczywiście jak się da) wytaczasz otwór który ma szersze gniazdo tak żeby przykręcić go orginalnymi śrubami lub jakimiś dobranymi. Tak że łeb śruby jest schowany. Oczywiście tak można zrobić tylko gdy masz odpowiadnią grubość dystansu. Dorabiając dystans proponuje poza tym zastanowić się nad tym żeby miał tak dotoczony środek żeby robił za pierścień centrujący w feldze. Dużo mniej wibracji tym sposobem przenosi.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez wallygator » piątek, 24 lis 2006, 23:22

http://www.trt.one.pl/piter/przebudowa/2005_08_27/2.jpg

tak wygladaja dystanse do trabanta, zmiana rozstawu z 4x160 na 4x100
wallygator
N3
 
Posty: 312
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 16:47
Lokalizacja: rzeplin kolo wrocka

Postprzez Ohlins » niedziela, 17 gru 2006, 12:50

Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości