Klatka, jak to jest z przepisami ??

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Klatka, jak to jest z przepisami ??

Postprzez Albert(Zambrów) » środa, 19 lip 2006, 14:47

tak sie zastanawiam, czy w PPZM klatka musi miec homologacje czy wystarczy zgodnosc z zał. J :?:
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów


Postprzez schwepes » środa, 19 lip 2006, 16:43

było nie raz ;) - musi być zgodna z załącznikiem.

Chyba że jest nietypowa, jak np. klatka w Felicji której tylne elementy mocujące ("podstawki") są tylko przyspawane a nie przykręcane, ponieważ jest to fizycznie niewykonalne (śruby blokowały by się o sprężynę, ponieważ klatka jest przyspawana do 'kielichów'). Wtedy musi być zgodna z homologacją pojazdu.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kisiel » środa, 19 lip 2006, 21:03

Czyli przysłowiowy Pan Józiu spawacz jest wstanie wykonać klatkę która zostanie dopuszczona do rajdu??
zielony listek
Avatar użytkownika
Kisiel
A5
 
Posty: 620
Dołączył(a): sobota, 15 lis 2003, 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez pigal » środa, 19 lip 2006, 23:46

no wlasnie nie wiem czy pan joziu da rade, bo przy pierwszym BK przed pierwszym rajdem auto przechodzi badanie i wymagana jest faktura na rury i zaswiadczenie od spawacza z papierami.No chyba ze sie myle.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez Albert(Zambrów) » czwartek, 20 lip 2006, 14:47

a przykladowo, jak sam bym robil, zaswiadczenie na rury bede mial, ale od spawacza, jesli sam robie :?: to moge opowiedziec o zalaczniku J sedziemy, i wtedy bedzie wiedzial ze jest zrobiona dobrze.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Piter_yo » czwartek, 20 lip 2006, 15:36

musisz miec papier od pana Jozia ze skonczyl zawodowe spawalnicza i ze zespawal te rurki na ktore oczywiscie masz fakturki tak jak go uczyli :), a w rzeczywistosci idziesz do pana Jozia dajesz mu flache pokazujesz co zrobiles i masz papier :)
Trabant Rally Team --> www.trt.one.pl
Avatar użytkownika
Piter_yo
 
Posty: 43
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 16:41
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez schwepes » czwartek, 20 lip 2006, 16:46

Kurs spawacza to ok 1000zł, więc w gruncie rzeczy każdy może go sobie wyrobić i na pewno znajdziesz kogoś kto właśnie za przysłowiową "flaszkę" da ci papier.

Tylko lepiej żeby taka klatka była dobrze pospawana, bo widziałem jak na BK samochód nie przeszedł bo miał coś ze spoiną w okolicy głównego pałąka. Na BK mają takie lusterka na giętkich uchwytach więc są w stanie obejrzeć spoinę na całym obwodzie.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pigal » niedziela, 23 lip 2006, 10:26

a bardzo sie czepiaja na pierwszym BK odnosnie klatki i czy sa wymagane do pokazania papiery na rury i od p.Jozia?
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości