homologacja peugota 106

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

homologacja peugota 106

Postprzez LIPciu » czwartek, 24 lis 2005, 17:26

witam
planuje kupić puga 106 (nie rally)
mam dwa pytania:
1. ile rzeczy będe musiał do niego wstawić żeby auto mogło startować w pzm
2. tan pug ma seryjną moc 105km. jak moge podkręcić go do tych 125 128km ??
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków


Re: homologacja peugota 106

Postprzez LuiG » czwartek, 24 lis 2005, 18:37

LIPciu napisał(a):witam
planuje kupić puga 106 (nie rally)
mam dwa pytania:
1. ile rzeczy będe musiał do niego wstawić żeby auto mogło startować w pzm
2. tan pug ma seryjną moc 105km. jak moge podkręcić go do tych 125 128km ??


Sprawdź najpier czy ten model wogle ma homologacje, a potem:

1. kierowca, pilot, klatka, kubły, pasy, system gaśniczy, włącznik prądu hmmm no i pewnie pare innych rzeczy

nie mówiąc o częściach nieobowiązkowych typu zawieszenie...

2. Zależy czy N czy A grupa 8)
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez LIPciu » niedziela, 27 lis 2005, 11:58

a gdzie mam sprawdzic czy ma homologacje??
co do zawieszenia to ma on srubowe :)

ile mniej wiecej moze wyniesc dozbrojenie tego auta w rajdowke?
wiecej niz 10 kola??
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez LuiG » niedziela, 27 lis 2005, 15:13

LIPciu napisał(a):a gdzie mam sprawdzic czy ma homologacje??
co do zawieszenia to ma on srubowe :)

ile mniej wiecej moze wyniesc dozbrojenie tego auta w rajdowke?
wiecej niz 10 kola??



http://www.fia.com/sport/Homologations/ ... index.html >> france i masz


W 10tyś możesz się zmieścić jak pokombinujesz, zakładając że samochód jest w dobrym stanie.
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez Ohlins » niedziela, 27 lis 2005, 16:49

LuiG napisał(a):
LIPciu napisał(a):a gdzie mam sprawdzic czy ma homologacje??
co do zawieszenia to ma on srubowe :)

ile mniej wiecej moze wyniesc dozbrojenie tego auta w rajdowke?
wiecej niz 10 kola??



http://www.fia.com/sport/Homologations/ ... index.html >> france i masz


W 10tyś możesz się zmieścić jak pokombinujesz, zakładając że samochód jest w dobrym stanie.

bez problemu sie zmieścisz w 10tys
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez LIPciu » poniedziałek, 28 lis 2005, 17:16

co oznacze skrót pug 106 rally s20???
czy jeśli ten niby mój niedoszły nie jest rally to pyta z rajdówki??
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez mitrok » wtorek, 29 lis 2005, 11:24

Jeżeli chcesz podejsc do tego profesjonalnie i mieć czym walczyć w klasie to wydasz wiecej niz 10 tys. Taniej wyjdzie kupienie gotowego np. S16 które znajdziesz bez problemu za 20-25 tys. zł gotowe do startu.
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kolo115 » wtorek, 2 maja 2006, 23:07

To ja moze odgrzeje kotleta, bo ostatnio mnie nurtuje takie pytanie... W liscie samochodow homologowanych jest napisane ze pug 106 RALLYE S20 1.6 oraz Pug 106 S16 1.6 maja homologacje. A czy jest mozliwosc zrobienia rajdowki (ktora oczywiscie mozna by bylo startowac) z takiej zwyklej wersji, nie Rallye, ale tez o pojemnosci 1.6?? Analogicznie czy mozna zrobic rajdowke z zwyklego seja 1.1 NIEsportinga?
Pozdrawiam:)
Obrazek
"Nigdy nie bądz pewny siebie i swoich sukcesów, nigdy nie mów, że wygrasz..."
Janusz Kulig
Avatar użytkownika
kolo115
N3
 
Posty: 405
Dołączył(a): piątek, 5 gru 2003, 14:56
Lokalizacja: Katowice GG:6553220

Postprzez qbus » wtorek, 2 maja 2006, 23:26

Sej Mikołajczyków jest zbudowany na bazie VAN'a... pozdrawiam...
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez RallyMAN » wtorek, 2 maja 2006, 23:48

LIPciu napisał(a):co oznacze skrót pug 106 rally s20???


S1 to taki pug: Obrazek

natomiast S2 to taki:
Obrazek

czyli podejrzewam, ze oznaczenie 's20' to chodzi o tego juz po faceliftingu... Podejrzewam, ze nie ma homologacji na zwyklego puga 106. Ale Rallye mozesz kupic juz za okolo 10 000zł (s2) [PS: Jezeli Cie interesuje, to mam osobe, która chce takiego puga sprzedać] A s1 kupisz juz za 7-8 tysiecy. wkladasz do tego klatke, pasy, kubly, kiere i masz gotowa rajdówke do KJS. Do PZM troche innych rzeczy musisz jeszcze wsadzic. Mysle, ze 'zwykla' eNka by styknela (mowie o tych 104 koniach, seryjnie) bo rallye ma bardzo dobre przyspieszczenie seryjny, a jak wywalisz z niego kanape itp itd to napewno bedzie jeszcze lepsze :)
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Fryta » środa, 3 maja 2006, 10:32

Jakby co to też znam osobę która chce sprzedać Puga 106 Rallye...
Ostatnio edytowano czwartek, 18 maja 2006, 11:28 przez Fryta, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Maciek_1982 » czwartek, 4 maja 2006, 13:17

to ja poprosze namiary na PW bo juz zaczynam szukać czegoś dla siebie :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Maciek_1982
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): sobota, 17 lip 2004, 09:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RallyMAN » środa, 17 maja 2006, 17:49

Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron