Richard Burns Rally

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Postprzez tomas » sobota, 8 lis 2003, 09:53

**FanKuzaja** napisał(a):...ludzie z firmy ktura robi w tej chwili gre...


Grę tworzy grupa Warthog, odpowiedzialna między innymi za grę Rally Championship Extreme. Wydawca będzie firma SCi.
pozdrawiam.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów


Postprzez Itek » niedziela, 16 lis 2003, 01:24

I to mnie cieszy. Trasy w Rally Extreme były znakomite, powiedziałbym nawet, że najciekawsze z gier wydanych na PC. Modele aut również były na dobrym poziomie. Jazda ośką była dobrze przedstawiona, gorzej z samochodami WRC. Mam nadzieje, że RBR będzie pozbawiony tych wad, wniesie sporo nowości i wreszcie będę miał grę rajdową w którą będę grał z przejmnościa.
Mam też nadzieje, że w końcu jazda po asfalcie będzie jazdą po asfalcie!
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez Gustaw » niedziela, 16 lis 2003, 11:04

Itek, WRCfan co wy za bzdury wypisujecie! rallisport challenge i dobry model jazdy asfaltowy :?: :?: dobre trasy w RC Xtreme :?: :?: Moge zrozumiec tylko pod warunkiem ze gracie na klawiaturze z widokiem nintendo :evil:
Colin, simply the best
Gustaw
A5
 
Posty: 957
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:03

Postprzez darekH » niedziela, 16 lis 2003, 12:53

No dokladnie, zgadzam sie z przedmowca, trasy RCX uwazasz za swietne, to ty chyba w inna gre grales, przeciez tam sa trasy co sie je przejezdza bez odjecie gazu, taka jedna nad morzem to od startu do mety "pedal to the metal", dramat, trasy najlepsze jakie kiedykolwiek wyszly to chyba Rally Championship 2000, lub jej poprzedniczka, waskie , lesne dukty, zadnych autostrad, z pierwszych screenow wynika ze w RBR bedzie podobnie, jak ktos chce autostrady to niech se zagra w jakies wyscigi :-D, co do Rallisport to to samo trasy dno, a model fizyczny to to samo co w Rally Masters te same bledy ogolnie nie najlepiej,
P.S
Boje sie tylko zeby nie bylo takiej historii jak z RC trasy boskie, modele samochodow super ( nawet dzisiaj to niezle wyglada ), ale model jazdy to porazka. Wiec sciskam kciuki za to zeby RBR byla przelomem w grach na miare CMR01.
gg:3048339
Avatar użytkownika
darekH
N2
 
Posty: 199
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 11:28
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez Itek » niedziela, 16 lis 2003, 16:50

Itek, WRCfan co wy za bzdury wypisujecie! rallisport challenge i dobry model jazdy asfaltowy


Tak, jest on dla mnie *dobry*. Nie bardzo widzę grę rajdową gdzie byłby on lepszy. Jeśli przedstawisz jakiś konkurentów to możemy podjąć dyskusję.

dobre trasy w RC Xtreme Moge zrozumiec tylko pod warunkiem ze gracie na klawiaturze z widokiem nintendo


Możesz trochę jaśniej? Bo nie wiem do czego pijesz. Wytłumacz co ma klawiatura czy widok z którego się steruje do wyglądu i jakości tras.

@DarekH
przeciez tam sa trasy co sie je przejezdza bez odjecie gazu, taka jedna nad morzem to od startu do mety "pedal to the metal", dramat,


Według mnie to jest bardziej wina tego, że gra pozwalała pokonywać więkoszość zakrętów z "gazem do dechy" Przypomina mi się jedna z tras RCX - start w dokach, sekcja kilku zakrętów potem wjazd do hangaru i rundka między kontenerami. Do tego mżawka i mgła. Potem już przez leśne lub polne drogi do mety. Łączniki między szutrem a asfaltem też zasługują na pochwałę. Czasami wystawało trochę asfaltu, czasem klepiska. Razem dawało to wrażenie, że jedzie się po prawdziwej trasie. Tak samo taki "ficzer" jak iskry spod podwozia gdy mocno dobijalismy autem do podłoża przy jakiś nierównościach terenu. Takie małe rzeczy, ale to one m.in budują klimat gry.


rasy najlepsze jakie kiedykolwiek wyszly to chyba Rally Championship 2000, lub jej poprzedniczka, waskie , lesne dukty, zadnych autostrad, z pierwszych screenow wynika ze w RBR bedzie podobnie, jak ktos chce autostrady to niech se zagra w jakies wyscigi , co do Rallisport to to samo trasy dno, a model fizyczny to to samo co w Rally Masters te same bledy ogolnie nie najlepiej,


Fakt lepsze, ale dla mnie ta gra to totalna porażka. Na nerwy działało mi tam prawie wszystko, choć przyznam, że jednym z moich faworytów były odcinki chyba walijskie gdzie trasa była ...szara:-), proste dość długie, przejścia przez szczyty - to podobało mi się bardzo.
Trasy w Ralllisport Challange to dno, ale napisałem, że gra mimo swoich minusów dawała mi wiele radości. Czego niestety nie mogę powiedzieć o innych grach samochodowych.
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez maciekd » środa, 19 lis 2003, 23:12

O ja pierdziele! Aż mi się wierzyć nie chce :shock: :

SCI Entertainment ogłosiło przybliżoną datę wydania nowego symulatora rajdów Richard Burns Rally. Premiera gry w wersji PC, PS2, Xbox odbędzie się w pierwszych miesiącach 2004 roku. Główne postacie w grze to Richard Burns, obecnie czołowy brytyjski kierowca rajdowy i jego pilot - Robert Reid. Zanim ruszymy na trasy rajdów, czeka nas trening w Forest Experience Rally School w ciężkich warunkach północnej Walii. To tu Richard Burns udzieli nam cennych wskazówek, które przydadzą się podczas późniejszych rajdów.

Symulator Richard Burns Rally oferować będzie oficjalne trasy rajdowe z różnych stron świata, kilka urozmaiconych trybów rozgrywki dla pojedynczego i wielu graczy oraz licencjonowane samochody, jak: Peugeot 206, Citroen Xsara TX czy Subaru Impreza 2003. Zadbano o dopracowaną sztuczną inteligencję przeciwników, żywiołowo reagującą publiczność, która w razie kraksy może udzielić pomocy, czy nawet możliwość udziału helikoptera w akcjach ratunkowych.

Autorzy gry stawiają przede wszystkim na realizm. Dynamiczne efekty specjalne, zmienne warunki pogodowe wpływające na jazdę, rzeczywisty park serwisowy dokonujący napraw to już tylko podstawa dla dobrego symulatora rajdów. Twórcy poszli o krok dalej. Ich celem jest stworzenie dokładnie odwzorowanego modelu zachowania samochodu, jaki kiedykolwiek został wymyślony. Taki samochód posiadał będzie w pełni trójwymiarowy system reakcji zawieszenia na nawierzchnię, uwzględniający: doły, kamienie, kałuże i koleiny. Nowością będzie także system trzech aktywnych dyferencjałów, których reakcja zależeć będzie od przyśpieszenia, hamowania i prędkości. Wpływ na zachowanie auta i kierowanie samochodem będą miały aktywne systemy: hamulcowy i chłodzenia, turbosprężarka oraz model procesu spalania w silniku. To właśnie dzięki tym elementom nasz samochód będzie zachowywał się dokładnie jak rajdowe modele, a my poczujemy się jak prawdziwi rajdowcy.

W Richard Burns Rally, by zwyciężyć w mistrzostwach, trzeba będzie wykazać się znajomością i zastosowaniem taktyki, inteligencją, przezornością i wytrwałością. I oczywiście tym, co każdy kierowca rajdowy ma w genach - szybkość reakcji, odwaga, ryzyko.
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez beeper_ » czwartek, 20 lis 2003, 01:31

jak zagram to uwierze.
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez qbus » czwartek, 20 lis 2003, 17:20

Tylko żeby to przesadzone nie wyszło... bo może się okazać że grać się nie będzie dało 8)
Chociaż takie motywy jak np. urwanie koła jednym uderzeniem to z przyjemnością bym zobaczył :!:
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez Itek » sobota, 22 lis 2003, 00:53

Nowe screeny:
www.GamersHell.com
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez tomas » sobota, 22 lis 2003, 10:49

Coś mi się nie podoba ta graficzka :/ to co na screenie jest oddalone, wygląda pięknie, jednak drzewka, krzewy itd. które znajdują się bardzo blisko, wyglądają jak w Colinie 2 :| Generalnie grafika otoczenia wygląda bardzo imponująco, ale jak widać są to tylko płaskie tekstury, np. drzewko składa się z dwóch takich płaszczyzn ułożonych prostopadle. Z daleka wygląda to całkiem fajnie, ale kiedy przypatrzymy się to widać to. Narazie, na podstawie tych screenów mogę powiedzieć, że grafika otoczenia w lesie stoi na niższym poziomie niż otoczenia na otwartej przestrzeni, ale póki co nie możemy robić nic innego niż czekać. I tak uważam, że ta gra będzie bardzo dobra i trzymam kciuki za jej sukces. Oby tylko spełniła pokładane w niej nadzieje odnośniej modelu jazdy.

http://www.gamershell.com:8080/imagefolio/gallery/Racing/Richard_Burns_Rally/RichardBurnsRally11-00-15-70.jpg

http://www.gamershell.com:8080/imagefolio/gallery/Racing/Richard_Burns_Rally/RichardBurnsRally16-19-40-76.jpg

nie chcę "psuc" okna ;)

ps: Dziwne jest to, że na żadnym screenie nie widać kibiców, podobno mają pomagać w razie wycieczki do rowu ;)
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez wartek » sobota, 22 lis 2003, 12:12

mi akurat otoczenie nie przeszkadza, wazne zeby gra nie wymagala P4 2,5gb ;)
Avatar użytkownika
wartek
N2
 
Posty: 167
Dołączył(a): sobota, 3 sie 2002, 12:38
Lokalizacja: 3City

Postprzez tomas » sobota, 22 lis 2003, 15:23

Oczywiście, że grafika nie jest najważniejsza, chociaż w tej grze grafika i tak jest bardzo dobra, przynajmniej dla mnie. Chodziło mi o to, że w niektórych miejscach to wygląda trochę śmiesznie, bo drzewo wygląda prawie tak samo jak w Colinie 2..... Dla mnie najważniejszy jest model jazdy i realizm, jeśli te rzeczy będą stały na wysokim poziomie to grafika może być na poziomie Colina 1 :D Oczywiście nic nie ujmując temu tytułowi.
Pozdr.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Itek » sobota, 29 lis 2003, 11:03

Nowe screeny datowane na 28.11.2003
www.bhmotorsports.com
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez **FanKuzaja** » sobota, 29 lis 2003, 20:50

Zastanawia mnie czy w w tej grze będziemy mieli do dyzpozycji tylko poza Subaru i Miśku coś więcej.

Myśle że tak ale skriny normalnie łamią konstrukcje. :D :D
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez **FanKuzaja** » poniedziałek, 8 gru 2003, 18:56

Dziś czytałem w CD Action żę Producent gry przewiduje premierę na konieć lutego a począteg Marca. Gra uzyskała licenjce od FIA. I na dodatek będziemy mieli możliwość poszusowania po trasach dobrze nam znanych z MŚ sezonu 2003

Ponoć poroducenci muwią że będzie to wielki chit grywalność duża i możę w końcu Colin 4 będzie miał Sobie godnego konkurenta.
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości