Witcher1990 napisał(a):Jeśli dobrze pamiętam to w multi w poprzednich częściach wszystkie pomoce były domyślnie wyłączone. Poza tym najszybciej jedzie się bez nich.
w czwórce mozna w trakcie grania podczas multi je powłączać, takze musialo sie zmienic. Oj nie wiem czy szybciej gdy raz to wlaczylem dla sprawdzenia, mozna przjechac caly rajd z wlaczonym gazem przez 99% na maksa i tylko skrecac o wszystko inne zadba gra, no ale po co wtedy kupowac gry ? ale zeby chociaz wiedziec ktory z graczy tak robi to moznaby sobie porownac czasy z tymi co tak nie robia a tak mozna sie tylko domyslac, zwlaszcza na takiej finlandii, ktora jest b.szybka i co chwile widac jak niektorzy walą w te skały (w trybie ghost sa nicki nad autem), a pozniej widac, ze gość ma czas 10 minut lepszy od drugiego

przydaloby sie banować IPki za takie cheaty
Gąsior napisał(a):Dla mnie największa porażka to niewielkie zmiany tras w kolejnych wersjach. Monte, Hiszpania - ile można. Tylko niektóre rajdy są zmieniane.
tak, oprocz tego, ze kazdy OS ma cząstke poprzedniego i nastepnego to ma jeszcze odwrocona konfiguracje innego, wystarczy przejechac sie pod prad i ma sie dejavu, presja ze strony wydawcy..
Gąsior napisał(a):Wydaję niemałe pieniądze (PS3) i oczekuję, że będą nowe trasy a nie te same od lat
tutaj akurat zaryzykuje teze, ze cena wersji wrc 4 na PS3 byla calkiem niezla w porownaniu np z wrc 3, ktorej cena teraz jest tylko ciut nizsza niz czworka, a w dniu premiery miala cene sporo powyzej 200 zł, ale i tak troche to jest takze, ja zawsze czekam te kilka miechow i mam uzywke za pare dyszek, no ale z tym tutułem chcialem ja miec jeszcze przed GB rally
