Colin McRae 2007

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Colin McRae 2007

Postprzez gregrally » czwartek, 4 maja 2006, 21:54

dzis (04.05.2006) ukazał sie taki text:
"Colin McRae Rally, the genre-leading off-road racer, is to return in 2007, Codemasters announced today. The all-new McRae game, (working title CMR’07), is now in development exclusively for next-generation platforms.

After a two-year break for the series, Codemasters Studios’ designers are back creating a totally reinvigorated McRae experience. The new Colin McRae title will go beyond the series’ point-to-point rallying to deliver the most diverse selection of extreme off-road competitions. Sensational gravel, mud and dirt racing events from the world over will include perilous Hill Climb and collision-packed Rally Cross events.

International rallying competitions will also feature, with official cars on tracks based on real roads and locations around the globe. The title will also expand on beat-the-clock racing and include events with multiple cars on track to satisfy anyone who wants to push their on-the-edge driving just that bit further.

Says Gavin Raeburn, Executive Producer at Codemasters: “The all-new Colin McRae Rally will be a real evolution for the series and offer a massive variety of off-road events, more than any other single-championship rally game has before. It’s being designed to offer a totally accessible, high-speed ride for newcomers to the series, yet hardened McRae players will be able to delve under the bonnet and immerse themselves in the most challenging of competitions.”

With official cars and official events across a wide variety of off-road and rally disciplines, the most authentic and thrilling tracks ever in a McRae game, modes that make the most of online multiplayer and the series’ trademark intuitive car handling system tuned to perfection, Colin McRae Rally is evolving and will appear on next-generation systems in 2007."
Avatar użytkownika
gregrally
N3
 
Posty: 252
Dołączył(a): wtorek, 3 maja 2005, 18:45
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój


Postprzez Banan » czwartek, 4 maja 2006, 22:24

I taki:

Zespół Codemasters zapowiedział nową odsłonę słynnej rajdowej serii Colin McRae Rally. Gra, o roboczym tytule CMR'07, planowana jest na platformy następnej generacji. Od premiery ostatniej części popularnego "Colina" minęły już dwa lata, zapowiedź powrotu serii powinna więc szczególnie ucieszyć miłośników rajdów. Szczególnie, że tworzony z myślą o konsolach następnej generacji CMR'07 zapowiadany jest jako prawdziwy przełom. Zaoferować ma znacznie więcej, niż kojarzone dotychczas z cyklem liniowe odcinki tras - twórcy obiecują bardzo zróżnicowany zestaw rozmaitych konkurencji rajdowych.

Oczywiście w grze nadal znajdą się rajdy całkiem tradycyjne, z licencjonowanymi samochodami i bazującymi na rzeczywistych odpowiednikach trasami. Poza jazdą na czas, zwolennicy większych emocji dostaną również możliwość wzięcia udziału w wyścigu z wieloma przeciwnikami na raz. Ogólnie zaś CMR'07 pomyślany ma być tak, by wiele radości mogli wynieść z niego zarówno początkujący jak i weterani.
Na to jednak, by przekonać się, czy przechwałki twórców są uzasadnione, musimy jeszcze trochę poczekać. CMR'07 nie pojawi się w sprzedaży przed przyszłym rokiem.
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez Andrzej » czwartek, 4 maja 2006, 22:58

Szkoda tylko ze gra pewnie znowu bedzie gorsza od poprzednich...
Avatar użytkownika
Andrzej
A6
 
Posty: 1522
Dołączył(a): niedziela, 28 sie 2005, 18:41
Lokalizacja: Gliwice / Kraków

Postprzez Marcin 2 » piątek, 5 maja 2006, 10:21

A ja bym chciał żeby dali wreszcie jakieś normalne auta, a nie land rovery i inne badziewie. Do tego Pug 306 Kit Car, Delta S4, Cordoba , Misiek V- wogóle niech dadzą grupe B, Kit Cary (zamiast 1600), i auta z lat 90tych (Miski, Imprezy, Celice, Corolle). Model jazdy z Colina 4 (jak chcecie realizm to grajcie w RBR :wink: ). Z rajdów dodałbym Safari.
http://www.fotosik.pl Obrazek
Avatar użytkownika
Marcin 2
N1
 
Posty: 70
Dołączył(a): sobota, 19 lis 2005, 17:45

Postprzez adamlen » piątek, 5 maja 2006, 10:45

A Ja jestem za tym żeby były wszystkie aktualne auta S1600 i WRC i jako bonusy jakies auta B-grupowe albo naawet S2000.
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Postprzez Marmetal » piątek, 5 maja 2006, 12:45

A ja myślę, że gra pod względem grywalności i frajdy z jazdy nie będzie lepsza od niezastąpionego "RalliSport Challenge 2". Obym się mylił. Chciałbym, żeby w kolejnej odsłonie "Colina" znalazły się wszystkie auta WRC, jakie kiedykolwiek powstały: od Escorta, Corolli i Seata WRC po nowego Focusa, 307 czy Fabię. Podobnie z Super 1600. Obawiam się i jestem praktycznie pewien, że to niemożliwe. B-grupy, N4 i Super 2000 mile widziane!
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez opornick » poniedziałek, 15 maja 2006, 09:09

znowu zrobia jakas padake pod wzgledem prowadzenia samochodu :/ ale moze sie myle :)
Always ready for a ride...
Avatar użytkownika
opornick
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): wtorek, 31 sty 2006, 16:25

Postprzez maciekd » środa, 17 maja 2006, 19:05

Po przeszło dwóch latach przerwy, seria Colin McRae Rally powróci na rynek elektronicznej rozrywki. Decyzję o produkcji kolejnej odsłony cyklu podjęła firma Codemasters, która wczoraj wystosowała w tej sprawie oficjalne oświadczenie prasowe.

To była dobra wiadomość, teraz czas na złą. CMR'07 (tytuł roboczy) prawdopodobnie nie ukaże się na PC. Najnowsza odsłona cyklu, który przez wielu posiadaczy "blaszaków" uważany jest za najlepszy w dziedzinie rajdów samochodowych, zostanie stworzony z myślą o konsolach nowej generacji. Choć firma Codemasters nie określiła dokładnie o jakie platformy sprzętowe chodzi, możemy śmiało założyć, że gra przeznaczona będzie na PlayStation 3 oraz Xbox 360.

W CMR'07 szykuje się mała rewolucja. Autorzy zamierzają wyjść ze swoim nowym produktem poza schemat jazdy z punktu do punktu i zaserwować graczom najbardziej różnorodny zestaw wyścigów rajdowych, jaki kiedykolwiek pojawił się na rynku elektronicznej rozrywki. Oznacza to, że gra zaoferuje nam ogromną liczbę wariantów rozgrywki, zarówno dla jednego, jak i wielu graczy. W programie zobaczymy całą masę samochodów oraz zróżnicowanych tras. Całość ma być odpowiednio wyważona, dzięki czemu z CMR'07 poradzą sobie nawet kompletni nowicjusze. Zaawansowani gracze znajdą natomiast wyzwania, którym podołają tylko najlepsi kierowcy.

CMR'07 zadebiutuje na rynku w przyszłym roku. Więcej szczegółowych informacji zostanie zaprezentowanych wkrótce, być może już na zbliżających się wielkimi krokami targach E3.
autor: U.V. Impaler

Obrazek
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez żółtodziób » czwartek, 18 maja 2006, 01:46

W CMR'07 szykuje się mała rewolucja. Autorzy zamierzają wyjść ze swoim nowym produktem poza schemat jazdy z punktu do punktu i zaserwować graczom najbardziej różnorodny zestaw wyścigów rajdowych, jaki kiedykolwiek pojawił się na rynku elektronicznej rozrywki. Oznacza to, że gra zaoferuje nam ogromną liczbę wariantów rozgrywki, zarówno dla jednego, jak i wielu graczy.


Straszna wiocha. Ten sam błąd popełnili twórcy gran Turismo, strasznie dużo uwagi przywiązali trasom rajdowym mimo że gra jest wyścigowa. Efekt jest taki, ze w trybie rajdowym gra jest daleko w tyle nawet za CMR 2.0 (oczywiście nie pod względem grafiki tylko grywalnosci i oddania właściwego klimatu) po zaliczeniu tego trybu nie wraca sie do niego. Teraz usiłują zrobić wyścigi w Colinie... jak to mówili w reklamie - jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.

Dla mnie przykład dobrej gry rajdowej to Rally Championship 99. Oczywiscie nie nadąża ona za wszpólczesnymi standardami w dziedzinie grafiki i fizyki jazdy, ale koncepcja była rewelacyjna. Bardzo długie odcinki, brak możliwości nauczenia się ich na pamięć, dobry model zniszczeń (oczywiscie nie szlo unieruchomić auta, ale było coś takiego ze zużywał się w trakcie rajdu, można było nigdzie nie przywalić, a na strefie i tak była masa roboty, można było przestać się liczyć w stawce jeśli się nie oszczędzało samochodu, można było kompletnie rozbic światła nocą), duży wybór aut różnych klas. Teraz żeby przyciągnać gracza oferuje się masę pierdółek i spasioną grafę. Nie tędy droga, tym bardziej że seria CMR Rally nie jest wcale doskonałością, są inne o wiele wazniejsze rzeczy do poprawki.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MSG Racing » czwartek, 18 maja 2006, 10:35

Żółtodziób dało się niedojechać do mety RC99 wież mi.
Była jeszcze jedna rewelacyjna rzecz.
Po kilkadziesiąt załóg na starcie a nawet prawie setka (zależnie od klasy).
A w takim CMR czy RBR jest się jednym z 16 czy jakoś tak i żeby poczuć sie jak na "prawdziwym" rajdzie z ilością rywali to trzeba walić na neta. A niektórzy nie mają takiego dojścia do neta (ja muszę korzystać z innego kompa narazie jeszcze). RC lubię sobie nadal pojechać bo jest wyjątkowa.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez schwepes » czwartek, 18 maja 2006, 15:36

MSG Racing napisał(a):Żółtodziób dało się niedojechać do mety RC99 wież mi.

wystarczyło urwać koło jeśli dobrze pamiętam ;) ?
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Marmetal » czwartek, 18 maja 2006, 19:23

No tak, trzeba przyznać, że "Rally Championship" to najbardziej realistyczna i w moim mniemaniu najlepsza gra rajdowa jaka powstała. Pomijam sprawy graficzne, ale według mnie grafika i tak prezentuje się okazale. Długie, prawdziwe odcinki specjalne, wiele aut w klasyfikacji, badanie techniczne, realizm najwyższej jakości. O podobnej grze marzę dzisiaj.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez solota_RallyPL.com » sobota, 20 maja 2006, 21:44

w RC99 można było przebić oponę, o czym przekonałem się kilka tygodni temu, jadąc na wprost na intermediacie, był słyszalny wybuch i auto w zakręcie pojechało prosto :wink:

CMR'07 widać boi się konkurencji na PC z RBR, bo od razu dostałby baty za fizykę jazdy

Moim ideałem gry rajdowej byłby RBR połączony z RC99. Świetna fizyka, masa aut i te niepowtarzalne dlugie oesy.

... o ile wiem mozna tworzyc nowe trasy do RBRa, więc może kiedyś się doczekam :wink:
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Postprzez Jarek Cebula » niedziela, 21 maja 2006, 11:04

solota_RallyPL.com napisał(a):w RC99 można było przebić oponę, o czym przekonałem się kilka tygodni temu, jadąc na wprost na intermediacie, był słyszalny wybuch i auto w zakręcie pojechało prosto :wink:

CMR'07 widać boi się konkurencji na PC z RBR, bo od razu dostałby baty za fizykę jazdy

Moim ideałem gry rajdowej byłby RBR połączony z RC99. Świetna fizyka, masa aut i te niepowtarzalne dlugie oesy.

... o ile wiem mozna tworzyc nowe trasy do RBRa, więc może kiedyś się doczekam :wink:


ooo tak dokladnie, dla mnie wystarczyłoby zeby w rc 99 wrzucili fizyke z RBRa :) bo grafa to dla mnie drugorzędna sprawa ;)
Avatar użytkownika
Jarek Cebula
 
Posty: 6
Dołączył(a): poniedziałek, 17 sty 2005, 15:34
Lokalizacja: Wrocław (Nowy Sacz)

Postprzez Ohlins » niedziela, 21 maja 2006, 14:43

MSG Racing napisał(a):Żółtodziób dało się niedojechać do mety RC99 wież mi.

dało sie bez problemu, wystarczyło przy ok 200km/h walnąc przodem w drzewo na poczatku odcinka, i silnik sie przegrzeje i będzie koniec
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Następna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron