GT Legends

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

GT Legends

Postprzez Mroowa » niedziela, 9 paź 2005, 22:23

Grał w tą gre ktoś albo chociaż w demo?
Ja zainstalowałem ale przy każdym uruchomieniu mam restart :/ niewiem czy RAMu za mało czy o co chodzi miał ktoś taki problem ?
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337


Postprzez sumo » niedziela, 9 paź 2005, 22:35

ja uruchomilem demko, dzialalo ogolnie ok, ale przy moim kompie mocno sie tnie - gierka wydaje sie fajna, raczej z pokorju symulatorow niz arcade ;)
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Marmetal » wtorek, 11 paź 2005, 19:22

sumo napisał(a):gierka wydaje sie fajna, raczej z pokorju symulatorow niz arcade ;)


I o to chodzi :). Myślę, że ta gra będzie jedną z lepszych/najlepszą jaka kiedykolwiek powstała. Niebanalna grafika, regulaminy oparte na regulaminach FIA, prawdziwe samochody, których jest dużo, idealnie odwzorowane tory, szeroko pojęty realizm. Po prostu wszystko, czego zapragnie gracz wymagający realizmu i "prawdziwości" gry, czyli ja :). Niestety, mój komputer ma kilka lat, żadna gra nawet z 2003 roku nie pójdzie na nim, więc mogę sobie jedynie pomarzyć o zagraniu nawet w "GTR: FIA GT Racing Game" :cry:.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez **FanKuzaja** » wtorek, 11 paź 2005, 19:54

Miałem możliwość zagrania w GT Legends u kolegi oczywiście w Demo. Jeśli ktoś zakupił GTR to nie będzie miał nic przeciwko kolejnej grze od tego samego porducenta. Poprostu realizm gry i cała otoczka wyścigów z lat 70-80 to smaczek tej gry. Nic więcej nie napisze czekam na pełna wersję.

Powiem tyle gra jest rewelacja.. i trzeba dużo się napracować i nakręcić kiera by utrzymać samochody na trasie.. bo najdrobniejszy twój błąd odjęcie nogi z gazu w zakręcie czy niezaplanowany manewr albo się zakończy wizyta w bogaty plener lub kraksą na torze.
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Matador » poniedziałek, 17 paź 2005, 20:05

Mały update. Lista aut:

Abarth 1000TC
AC Shelby Cobra 289
AC Shelby Cobra 427
Alfa Romeo GTA
Austin Mini Cooper
Austin Healey 3000
BMW CSL Alpina
BMW CSL Schnitzer
Chevrolet Corvette Stingray
Chevrolet Corvette '69
Chevrolet Corvette '74
De Tomaso Pantera (factory)
De Tomaso Pantera (custom)
Ford Capri 2600 RS
Ford Capri 3100 RS
Ford Escort 2000 RS
Ford Falcon
Ford GT40
Ford Mustang
Ferrari 275 GTB/C
Jaguar E-Type Lightwieght
Jaguar MKII Sedan
Lotus Elite
Lotus Elan 26R
Lotus Ford Cortina
Mercedes 300SL
Porsche 906
Porsche 911 RSR 3.0L
Porsche 914-6 GT
Renault Alpine 110
Shelby Daytona Coupe
Shelby Mustang GT-350
TVR Griffith 400

Grałem w "normalne" GTR, byłem pod wrażeniem. Nie wiem jednak jak z tą grą poradzi sobie mój komputer. Szkoda, gra prezentuje się rewelacyjnie.
Avatar użytkownika
Matador
A5
 
Posty: 559
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 18:50
Lokalizacja: Kraków

Postprzez cah » środa, 26 paź 2005, 11:33

Tu znajdziecie pae trików jak chociaż trochę podciągnąć liczbę klatek. Mam nadzieję, że za linki do innych forów nie ma bana 8)
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=228660
http://imageshack.us Obrazek
http://imageshack.us Obrazek
Avatar użytkownika
cah
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): środa, 16 mar 2005, 13:17
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez Gokart » niedziela, 19 mar 2006, 17:15

z dobrą kierownicą z FF ta gra to bajka. realizm jest powalający. na kierownicy czuć nawet wgłębienia w asfalcie, a samochód zachowuje się tak realistycznie, że normalnie powala na kolana. ale trzeba coświedzieć o szybkiej jeździe torowej... poza tym AI wreszcie z prawdziwego zdarzenia... kinni kierowcy nie jadą jak automaty. Polecam nba 150%, ale uwaga: wymagania sprzętowe naprawdę wysokie.
Pozdr
Wojtek
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Albert(Zambrów) » środa, 22 mar 2006, 12:05

Ja mam pełna, i nie powiem, fajniusia :D realizm niczego sobie, fajnie odwzorowany dzwiek autek, np Cortina na odpuszczeniu :D prawie jak PZMowskie fury :d mi sie podoba ale ostatnio nie bardzo gram bo mialem formata i cos sie posralo, ze nie chce odpalac. Musze braciaka przycisnac to naprawi :d

Ale i tak pod wzgledem realizmy chyba GPL jest najlepszy :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez mr_pio » wtorek, 28 mar 2006, 00:30

Jak dotąd to najlepsza rzecz, jakiej zdarzyło mi się doznać za kompowym kółkiem. Auta są tak piękne, że czasami po wieczornym wyścigu (zachód słońca) włączam max szczegóły (koniecznie detale kół) dla samej przyjemności ich oglądania w akcji. Jeżeli do tego mamy DFP, to jest to czysta przyjemność z jazdy, jakiej nie czułem od czasu CMR2 (po prostu wtedy byłem młodszy i mniej wiedziałem o prowadzeniu auta, a konkurencji nie było praktycznie żadnej (co to jest GPL?)). Tutaj ładne drifty wymagają sporo praktyki, ale kiedy już się je opanuje, to jest orgazm (duże zasługi ma tutaj uwzględnienie w FF ruchów tyłu auta). Takie pyszne ciasteczko domowej roboty - żadnych perfum, kolorowych wiórków, tylko to co najsmaczniejsze. Ciasteczko również dlatego, że ze wszystkich symulatorów jest chyba najłatwiejszy w prowadzeniu. Jeśli popełnisz błąd w GTR, a popełnić go bez porównania łatwiej, masz wyścig praktycznie z głowy. Tu zawsze można jakoś się wykaraskać, tracąc pozycję albo dwie.

Można oczywiście nie lubić ciasteczek, ale wtedy to już inna kategoria. Kto lubi balansować w łyżwach na linie, wybierze GTR. Również jeśli chodzi o wyścigowe życie i ogólną "fajność" gry w sieci, LFS jest wciąż bezkonkurencyjny. Jeżeli chcemy, żeby w naszym simie ciągle działo się coś nowego i mamy żyłkę kolekcjonera, najlepszym wyborem będzie rFactor - oparty na tym samym engine co GTL, choć sklecony jakby naprędce i na brudno, ale ciągle się rozwijający dzięki coraz lepszym modom tworzonym przez entuzjastów.

Jeśli jednak chodzi o klasę, staranność wykonania, "sznyt" i czystą przyjemność z jazdy na komputerze, moim zdaniem GTL nie ma sobie równych, przynajmniej do czasu pojawienia się netKar Pro, a potem GTR2.

Łyżka dziegciu - niestety dystrybucją i spolszczeniem zajęła się inna firma niż w przypadku starszego brata GTLegends, czyli GTR (bodajże Lem), przetłumaczonego wręcz niezauważalnie, czyli świetnie. Osobom znającym nieco angielski polecam tu w miarę możliwości zainstalowanie wersji angielskojęzycznej, dla uniknięcia żenady. Nie żeby spolszczeniu brakowało pieczołowitości - literkę R na wskaźniku biegów zastąpiono literą W, chyba po to, żeby nikomu nie pomyliło się z biegiem "Rakietowym" :lol:

Dawno nie pisałem żadnego wypracowania, więc tak sobie nabazgrałem, za co serdecznie wszystkich przepraszam :roll:
mr_pio
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 27 mar 2006, 00:59

Postprzez Gokart » niedziela, 2 kwi 2006, 20:19

Zgadzam się, że tłumaczenie jest żenujące. Niby po polsku, ale tak naprawdę wyszedł z tego zupełny bełkot miejscami - konia z rzędem temu, który wie, co oznacza opcja "uszkodzenia wierzchołków". Moim zdaniem ten, który to tłumaczył, nie rozumiał tego, co tłumaczy i taki jest teraz skutek.
Pozdr
Wojtek
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez khax » poniedziałek, 3 kwi 2006, 17:32

Ze strony prs.simracing.pl mozna sciagnac alternatywna wersje tlumaczenia GTL - do zamiany jest pare plikow bodajze
khax
 
Posty: 9
Dołączył(a): niedziela, 4 wrz 2005, 20:57

Postprzez mr_pio » czwartek, 6 kwi 2006, 23:26

Gokart napisał(a):Zgadzam się, że tłumaczenie jest żenujące. Niby po polsku, ale tak naprawdę wyszedł z tego zupełny bełkot miejscami - konia z rzędem temu, który wie, co oznacza opcja "uszkodzenia wierzchołków". Moim zdaniem ten, który to tłumaczył, nie rozumiał tego, co tłumaczy i taki jest teraz skutek.


Nie żebym potrzebował konia z rzędem, ale tak na wszelki wypadek: "uszkodzenia wierzchołków" to "vertex damage", czyli odwzorowywanie uszkodzeń przez przemieszczanie węzłów siatki modelu 3D.

Jeszcze lepsze jest to, że "hi-res liveries" (czyli "skórki" aut) przetłumaczono z jakiegoś powodu jako "boksy wysokiej rozdzielczości".

I tak jednak przy tłumaczeniu choćby gry "Medal of Honor" jest to majstersztyk.
mr_pio
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 27 mar 2006, 00:59

Postprzez Gokart » poniedziałek, 10 kwi 2006, 11:40

MR_Pio masz konia z rzędem u mnie, chcesz czy nie chcesz :-)
Pozdr
Wojtek
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mr_pio » środa, 19 kwi 2006, 08:53

Gokart napisał(a):MR_Pio masz konia z rzędem u mnie, chcesz czy nie chcesz :-)


Dziękuję, wolałbym gokarta :lol:
mr_pio
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 27 mar 2006, 00:59

Postprzez Gokart » czwartek, 20 kwi 2006, 10:59

Co za propozycja :lol:

ale chyba nie skorzystam, dzieki

:wink:
Pozdr
Wojtek
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Następna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron