GTR

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

GTR

Postprzez tomas » środa, 24 mar 2004, 09:50

GTR - szykuje się naprawdę ciekawy tytuł dla fanów wirtualnych wyścigów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Grafika prezentuje się wyśmienicie, oby inne elementy gry zostały równie szczegółowo dopracowane.

Premiera jeszcze w tym roku

WIĘCEJ INFORMACJI

WIĘCEJ SCREENÓW

PIERWSZY FILM

Co o tym sądzicie?
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów


Postprzez beeper_ » środa, 24 mar 2004, 10:14

po screenach wiekszych rewelacji nie widac, ale filmik miodzio, swietnie to wyglada, czekam ;]
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez **FanKuzaja** » środa, 24 mar 2004, 14:52

Giereczaka zapowiada się dość ciekawie...

Jak na 43 sekundowy filmik to to łądnie wygląda:)

Ładnie to Lamborghini wygląda.. miód.. grafa niezła... no i autka się rozlatują...

Zastanawia mnie jedno... czy te cud bolidy strzelaja z tłumika :D :wink:
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez tomas » poniedziałek, 29 mar 2004, 14:10

Pojawił się drugi film z gry - KLIK
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez tomas » piątek, 2 kwi 2004, 15:16

GTR details
GTR is based on the FIA GT championship, it simulates the greatest supercars in the world racing on some of the worlds most exciting circuits.

- The FIA GT Spa 24H event is also included in the game, featuring more 3D cars running on track simultaneously than any other title in history (up to 56 cars). It features mind-blowing endurance racing from dusk to dawn.
- The world’s greatest super cars modeled with the most intricate detail ever seen in a game.
- All of the real world tracks meticulously recreated using GPS and CAD print data with quality and accuracy surpassing any other title.
- The most accurate physics taken directly from the data logs of the real cars as they raced on the real circuits to create the most intense racing experience ever.

GTR Contains
10 officially licensed real world tracks and 68 officially licensed team specific GT and NGT cars plus additional unlockable bonuses.

The following car models are included: Ferrari 550 Maranello, Ferrari 575 GTC, Ferrari 360 Modena, Chrysler Viper GTS-R, Lister Storm, Lamborghini Diablo GT-R, Lamborghini Murciélago R-GT, Saleen S7-R, Mosler MT900, Chevrolet Corvette C5-R, Porsche 993 GT2, Porsche 996 Turbo, Porsche 996 GT3-RS, Porsche 996 GT3 Cup, Seat Toledo, Morgan Aero 8, BMW Z3 M, Lotus Elise, Vertigo Streiff.

The following official tracks are included: Barcelona, Magny-Cours, Enna-Pergusa, Brno, Donington, Spa 24H, Anderstorp, Oschersleben, Estoril and Monza.

Most of the real drivers from FIA GT will appear in person in the game in addition to a mass of real racing footage from the FIA GT season.

Different game modes
Two completely different Game modes. Simulation and Arcade mode with individual physics to suit every game fan.

Multiplayer & Online
The game is optimized for full LAN and Internet support. GTR will be hosted on dedicated servers on the Internet. The gamers can expected a thick smell of burning rubber and race car fumes when they log on with GTR in late summer of 2004. These servers will also host additional features, such as add-on cars, tracks, and possibly whole championships for dowload.

Online Competitions
We will offer gamers to participate in online racing series based on the level of skills you possess as well as your opponents. You will qualify in the skill based series from the bottom to the top of the online series where you can participate in competitions.


Coraz bardziej mi się to podoba.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez tomas » piątek, 2 kwi 2004, 23:10

Nowe screeny - klik
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez żółtodziób » sobota, 3 kwi 2004, 02:30

Dla mnie osobiście FIA GT to najfajniesze wyścigi oprócz ALMS no i Le Mans. Formuł zwyczajnie nie lubię, jakoś nie trafiają do mnie autka z wystającymi kołami, jakieś takie nienormalne, ale Gran Turismo i sportowe prototypy (zwłaszcza te zamknięte) ubóstwiam. Grafikę kupuję, jest rewelacyjna (jako koleś rozpieszczony przez Gran Turismo 3 to mówię, to co sobię cenie to nie ilośc polygonów i rozdzielczość tekstur,, ale uniknięcie "plastikowości", ci co grali w Colina 3 wiedzą o czym mowa, wszystko niby cacy, ale źle zrobiona gra świateł sprawia że mimo duzej ilości polygonów i ładnych tekstur nie wygląda to naturalnie) tematykę oczywiście też, ale dla mnie liczy się model jazdy przede wszystkim, tutaj nie toleruję żadnych uchybień. Zobaczymy co z tego będzie, zapowiada się ciekawie.

Co do filmiku to polecam to: http://data.interia.pl/gry/gt4/TESTDRIVE-2.mpg zwróćcie uwagę na pracę zawieszenia na cięciach zakrętów, jak się zachowuje przy tym nadwozie, 100% natural, to wlaśnie nazywam "brakiem plastiku" w grze. Coddies są daleko w tyle...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Itek » poniedziałek, 5 kwi 2004, 12:32

Rzadko się Żółtodziób zgadzamy, ale pod tym co napisałeś wyżej podpisuję się obiema rękoma. Wyścigi FIA GT są IMHO super, począwszy od torów, poprzez samochody i całą otoczkę. Cieszę się, że tworzona jest gra od podstaw traktująca o tej serii.

Bardzo trafnie zauważyłeś, że w Colinie (również RD2) grafika jest jakaś cukierkowa. Jest to jeden z felerów produkcji od Codemasters. Było wiele gier, które lepiej radziły sobie w kwestii klimatu i nie trzeba było używać do tego P4 3 Ghz i Radeon 9800 XT czy jakiegoś FX za 2 tyś.. Bardzo, ale to bardzo mnie irytuje i drażni sposób w jaki zostały przedstawione oesy asfaltowe, to nie ma nic wspólnego z tym co dzieje się na trasach ME czy też MŚ. Żenada.

Co do filmiku, do którego podałeś linka - wygląda on rewelacyjnie, ma wszystko czego brakuje Colinowi. Nie rozumiem tylko czemu musimy się męczyć cztery części z takim bublem, Zrozumiałbym, że można zrobić dwie częście tej samej gry na tym samym enginie, ale 4?
JID: itek (kr) chrome (kr) pl
GG: Mam, ale nie używam.
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez żółtodziób » wtorek, 6 kwi 2004, 13:16

Itek: no wreszcie, czas najwyższy na jakąś spójność poglądów :)

Co do filmiku który zapodałem o pochodzi on z Gran Turismo Prologue, na PS2. Dobrze zauważyłeś że nie potrzeba P4 i Radeona, PS2 ma procesor taktowany zegarem 300 MHz, 32 MB ramu. Teoretycznie więc straszna lipa, praktykja pokazuje jednak że można na niego pisać debeściarskie gry.

Na PC było też parę świetnych gier, sceneria w NFS Porsche 2000 rewelacyjna, wózki jeszcze może nie tak do koca, choć na owe czasy wyglądały bajecznie. Wszystko rozbija się ocienie rzucane przez obiekty i o światło odbijające sę od nich. Zarówno w CMR jak i w serii TOCA Coddies zupełnie nad tym nie panują. Pięknie wymodelowane auta i trasy wyglądają jednak jak "doklejone" do siebie, nie ma spójności. Cienie i refleksy świetlne padają w nieprawidłowy sposób przez co całosć jest kompletnie nieprzekonująca.

To samo dotyczy także zachowania samochodu, nie ma czegoś takiego jak opóxnienie reakcji (oczywiście w sensie graficznym) auto po spadnięciu z hopy przykleja się do drogi i jedzie dalej, tymczasem powinno przyciąść i jeszcze się odbić lekko, nie odrywając kół od podłoża. to samo w zakręcie, przechyły zawsze występują z pewnym opóźnieniem, niewielkim, ale to opóźnienie stanowi o realiźmie ruchomego odbrazu, u coddies tego nie ma, auto sprawia wrażemie jak by wayło 10 kg i było nadmuchanym olbrzymim balonem. Jego reakcje są za szybkie. Poza tym nie ma skutków jazdy po nierównościach. W Colinie trzęsą się tylko koła, buda sunie jak na poduszce, a przecież każde zawiesznie przenosi dragania na budę, tylko je osłabia. Buda też się chwieje podczas jazdy na nierównosciach.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez tomas » środa, 7 kwi 2004, 14:22

brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez tomas » poniedziałek, 12 kwi 2004, 18:25

Now film - KLIK
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez tomas » wtorek, 27 kwi 2004, 12:34

Nowe screeny, prezentują między innymi menu, TUTAJ
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez tomas » czwartek, 29 kwi 2004, 12:10

Kolejny film, klik :)
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Itek » czwartek, 29 kwi 2004, 22:55

Demko prasowe, przed momentem dostałem linki, więc nie wiem czy działa na 100%, ale według ludzi z zaufanego forum jest ok.
http://gtr.cust.port80.se/gtr_press_demo1.exe
ftp://anonymous@ftp.gtr.cust.port80.se/gtr_press_demo1.exe

Hasło to GTR_Press_Demo.
JID: itek (kr) chrome (kr) pl
GG: Mam, ale nie używam.
Avatar użytkownika
Itek
N2
 
Posty: 148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:55
Lokalizacja: Miasto Kraków

Postprzez qbus » czwartek, 29 kwi 2004, 23:06

Z drugiego linka bardzo ładnie leci... 70 kB/s.
Sprawdzimy... gdzieniegdzie można już poczytać o tym demku i podobno miazga.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Następna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość