Xpand Rally!

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Postprzez sumo » poniedziałek, 2 lut 2004, 19:17

moze to bedzie cos a'la rallycross
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56


Postprzez tomas » sobota, 7 lut 2004, 00:56

Pod tym linkiem znajduje się film prezentujący jedną z tras. Poziom grafiki oszałamiający, po prostu cudo. Szkoda, że droga jest taka szeroka :( Coraz mniejsze są moje oczekiwania co do charakteru gry :|
pozdr.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Wilu » sobota, 7 lut 2004, 21:14

kiszeczka, tu nie chodzi o pieknistą grafikę, trailer pokazuje całe oblicze tego projektu. choć obym przesadził tego Wam życzę :arrow:
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez tomas » piątek, 13 lut 2004, 23:27

Nowe screeny z gry TUTAJ
pozdr.
:(
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez whisky » sobota, 21 lut 2004, 16:41

Panowie.. jak oglądam te skreeny to zaczyna mi się to coraz bardziej podobać..

http://www.xpandrally.com/pl/show.php?003

częśc tras widać jest całkiem całkiem wąska.. jeszcze tylko dobra fizyka i ja się na to piszę..
Avatar użytkownika
whisky
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): czwartek, 31 paź 2002, 21:28
Lokalizacja: Slawkowice (Krakow, Tarnow)

Postprzez Mroowa » niedziela, 22 lut 2004, 20:04

Dużo o grze ale kiedy ona w końcu wyjdzie jak dobrze pamiętam to już w zeszłym roku o niej pisali i co lipa ciekawe czy wogole wyjdzie :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez samer_wrc » niedziela, 22 lut 2004, 20:48

Moge was zapewnic ze wyjdzie. Prawda , pierwszy screeny ukazal sie w marcu 2002r , a daty wydania byly czesto zmieniane. Ale nie mozna ukryc ze prace nad ta gra ciagle trwaja i na kazdych nowych screenach widac poprawki :)
Boje sie tylko o fizyke ,bo prawdopodobnie bedzie dosyc uproszczona :( Watpie aby byla jakas lepsza fizyka opon (taka jak w GPL, LFS ,czy Nascar. Przeciez tlyko te gry uwaza sie za jakies tam SIMy i w tylko tych grach jest dosc konkretna fizyka)

Musimy poczekac :) ale napewnio sie doczekamy i mzoe juz w tym roku ;)

Pozdrawiam
13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez samer_wrc » piątek, 27 lut 2004, 20:22

13.02.2004 , dlaczego ten dzien musial byc ? :( Janusz trzymaj sie! Jestes Nadal Mistrzem

Nowe GG - 6195772
Avatar użytkownika
samer_wrc
N3
 
Posty: 466
Dołączył(a): sobota, 31 maja 2003, 17:26
Lokalizacja: Opole

Postprzez qbus » piątek, 27 lut 2004, 21:03

No nic... czekamy na jakieś demko albo od razu full wersje.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez **FanKuzaja** » piątek, 27 lut 2004, 22:23

Widać żę Ludzie z Techlandu pracują nad wszystkim i znaki ,barierki , słupy i reklamy niestanowią przeszkód.

Ale w słup jak sie wjeżdza samochodem to przewaznie sie zgina a nie wyłamuje z fundamentów.. muszą jeszcze popracować nad szczegułami. Ale ten 37 sekundowy filmik jest mocny.

Czekam na demo albo na full wersje.. Popracujcie nad fizyką jeszcze i bedzie w tedy dobrze.
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez beeper_ » sobota, 28 lut 2004, 00:02

mam nadzieje ze auta beda ulegać zniszczeniom :]
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez qbus » sobota, 28 lut 2004, 18:09

beeper_ napisał(a):mam nadzieje ze auta beda ulegać zniszczeniom :]


No na filmiku fajnie znaki latają itp. ale nie widać żeby to w jakikolwiek sposób wpływało na auto. Maxymalny realizm :wink:
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez michal_wrc » sobota, 28 lut 2004, 21:46

**FanKuzaja** napisał(a):Ale w słup jak sie wjeżdza samochodem to przewaznie sie zgina a nie wyłamuje z fundamentów.. muszą jeszcze popracować nad szczegułami

Ze słupami w gierkach zawsze tak jest, że latają jakby były z tektury albo są tak twarde że czołg by ich nie ruszył
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez beeper_ » wtorek, 2 mar 2004, 02:26

nie wiem czy bylo o tym pisane, ale do gry zostanie dolaczony edytor tras :)
czyli cos czego zawsze brakowalo w colinie.
jesli gra bedzie dobra to znajda sie ludzie chetni do zrobienia odcinkow rsmp. :)
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez sumo » wtorek, 2 mar 2004, 08:21

nawet jakby gra nie byla taka dobra to mogliby by zrobic te odcinki.... co za frajda pomykac np. na walimiu albo salomopolu :)

na filmikach ten model jazdy nie wyglada za ciekawie, ale pewnie w rzeczywistosci bedzie to wygladac inaczej
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość