TopRally

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Mroowa » niedziela, 16 sty 2005, 15:30

Jeśli chodzi o furę to chyba A5 to najlepszy wybór. Z tymi talentami to bywa różnie prawie od 2 sezonów łoję po 50 000 i nic ciekawego nie dostałem :/
Choć kumpel już 2 razy pod rząd dostał 210 000 i 390 000 wartość :) więc chyba szczęście na to wpływa.
Co do samochodu to oblookaj jeszcze jakie autka będą w lidze może na aukcji trafi się jakieś A6 w promocji nieraz tak bywa :).
Co do zawodników jest niby tak że zależy od charakteru zawodników tak sponsorzy kaskę płacą czyli wychodzi że najlepiej mieć sympatycznych choć to nie jest reguła po mojemu.
Jak sobie cóś jeszcze przypomnę to napiszę :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337


Postprzez Kuba M. » niedziela, 16 sty 2005, 15:46

Obawiam się, że na eksploatację A6 zawodnikowi w pierwszym sezonie po prostu nie wystarczy.

Co do talentów, ostatnio trafił mi się taki za ponad 500.000 :)
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Transformer » niedziela, 16 sty 2005, 19:41

A5, ale szukaj na aukcji - za cene stockowej nowki z salonu mozna wyjac rozwiniete na maxi rajdowki.
Mam ten sam problem co Maciek - w 3 lidze jeszcze spokojnie mozna było odłożyć troche grosza ale teraz w drugiej jeżdżąc maxi A6 mam 8-12 miejsce w ligowkach przez co kasa mniejsza i bilans wychodzi w zasadzie na 0.
http://www.alfa156.pl/ Alfa 156 | http://photomotive.net/ że niby blog | http://www.flickr.com/photos/airsiwy/ Zdjęcia
Avatar użytkownika
Transformer
N3
 
Posty: 256
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 20:38
Lokalizacja: Kraków

Postprzez michal_wrc » niedziela, 16 sty 2005, 20:16

Na początek lepiej nie kupować mocniejszej fury niż A5, bo jak sie wsadzi niedoświadczonych zawodników do mocnego auta to będą często dzwonić.
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez driver.pl » niedziela, 16 sty 2005, 21:05

Powiem tak jak ja zaczynałem i wyszło mi to na dobre od razu awans w pierwszym sezonie do drugiej ligi. Na początek samochodzik A5 ja miałem z salonu, kierowcy do wymiany z miejsca od razu szukaj nowych teraz jest koncówka sezonu więc masz czas, jak znajdziesz przyzwoitych kierowców gdzieś okolice 200tys troche rozbudujesz fure i potrenujesz ich to awans masz pewny. Potem zmiana autka ja zmieniałem tak A5 -> N3 -> N4 obecnie w przyszłym sezonie atakuje 1 lige, choć narazie koszty utrzymania N4 to duża kasa i jest trochę ciężko.
Avatar użytkownika
driver.pl
N3
 
Posty: 286
Dołączył(a): sobota, 4 wrz 2004, 13:58

Postprzez Mroowa » niedziela, 16 sty 2005, 22:08

Ja powiem tak zacyznałem od N1 i tymi zawodnikami jeździłem co ich dostałem zresztą do dziś ich mam :D choć doszli też nowi N1 autkiem zapewniłem sobie awans tzn w połowie sezonu przesiadłem się do A5 i miałem awans do 2 ligi w drugiej lidze sobie jeździłem i Awansowałem do 1 ligi po drodze miałem jeszcze aA7 na którego nie mogłem wyrobić :)z opłatami poszedł do Żyda tanio bardzo, następnie było A6 którym teraz kolega Sumo wyjeździł awans do 2 ligi :) Obecnie jeżdżę N4 i szykuję się do powrotu do 2 ligi :) Co tam w pierwszej lidze się dzieje to rzeźnia trzeba mieć naprawdę super Zawodników żeby walczyć o czołowe lokaty :) no kaska duża też wskazana, a o szczęściu to już nie mówię większości rajdów nei dojechałem i będę musiał się teraz kisić w drugiej lidze choć patrząc na puchar PZMotu jako drugą ligę będzie ciekawie.):
Złotego środka nima na początek sezonu a teraz coraz trudniej będzie jak wiecie chyba zaczęli finowie grać już w TR i giera sie rozrasta i robi się z niej powoli globalny Manager. No i nie zapominajmy o wyścigu zbrojeń który trwa ludzie już w 4 ligach zbroja się w potworne maszyny ale z kąd oni na to kasę mają heh.
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez maciekd » środa, 19 sty 2005, 23:27

żółtodziób napisał(a):Zatrudnić dodatkowa załogę i powiedzieć że gorszy wysiada z wozu, będą się lepiej starać hehe...

Pytanie do doświadczonych: właśnie wysłałem zgłoszenie, jak tylko założą mi konto wchodzę do gry, powiedzcie jak najlepiej zacząć? Jaka fura jest najbardziej rozwojowa, a szkolić zawodników na początku?


Z tym A5 to ośmielam się twierdzić, że nieprawda. Najlepsze jest N2. Samochód jest wyraźnie szybszy, klasa jest słabiej obsadzona, co daje ci większe nagrody za rajdy... Nie pakuj się w żadne A5-N1...
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez karcin » czwartek, 20 sty 2005, 23:00

Też myśle tak samo że niema sensu ładować się w N1 albo A5 gdyż te klasy są obciążone i występuje w nich dużo zawodników. Lepiej wydać więcej kasy na lepsze auto. Ja robie tak że teraz jezdze autem A6 i mam jeszcze jedno w garażu A6 którym niestartuje tylko przygotowuje je do sezonu. Cały czas je ulepszam i jak nadejdzie czas to sprzedaje tamto stare i jezdze nowiutkim :D powodzenia
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez Psycholog_Rajdowy » piątek, 21 sty 2005, 01:23

A udało się któremuś z Was dwóch wystartować w swym pierwszym rajdzie autem klasy N-2 :?: Bo szczerze mówiąc trzeba mieć masę szczęścia, by tak zacząć.
N-2 na rynku wtórnym za mniej niż 500 tys. chyba nie sposób kupić, ja chyba nawet nie widziałem takiej ceny wywoławczej. Jeśli udałoby się komuś takie autko poniżej tej wartości nabyć, to można by go spokojnie nazwać szczęśliwcem.
Wybrańcem losu można też chyba okrzyknąć kogoś, kto mógłby sobie pozwolić na wymianę choć części swej załogi przed pierwszym startem, w taki sposób, by mieć na koncie ponad pięć stów na zakup N-2.

A ja już drugi raz będę kiblował w 3 lidze. :(
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez maciekd » piątek, 21 sty 2005, 12:58

Nie pamiętam jak to zemną było. Samochód kupiłem z salonu zaraz na początku. Miałem duże wątpliwości czy będzie mnie stać na jego utrzymanie. Chciałem się nawet wymienić z kolegą na jego A5, oddając mu N2 za bezcen. Nie chciał tego zrobić, a rezultat? Ja awansowałem do II ligi już w pierwszym sezonie, jemu się niestety nie udało... Kto nie ryzykuje ten nie wygrywa!
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Psycholog_Rajdowy » piątek, 21 sty 2005, 14:14

maciekd napisał(a):Nie pamiętam jak to zemną było. Samochód kupiłem z salonu zaraz na początku.


Ale nie przed pierwszym startem, prawda :?:
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez maciekd » piątek, 21 sty 2005, 16:54

Teraz sobie przypominam - nie miałem innego, więc N2 był moim pierwszym samochodem, w którym wystartowałem! Chyba przez pierwsze 3-4 starty balansowalem na granicy płynności finansowej, ale się udało!
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Robson » poniedziałek, 24 sty 2005, 10:08

[quote="maciekd"]Teraz sobie przypominam - nie miałem innego, więc N2 był moim pierwszym samochodem, w którym wystartowałem! Chyba przez pierwsze 3-4 starty balansowalem na granicy płynności finansowej, ale się udało!

To nie startowałeś zaczynając od N-1?Ja własnie przejechałem mój pierwszy sezon w N-1.W swojej klasie 5 a w generalce 22.Kurde ta gra jest na lata :D :D .Jaką wybrać klase teraz po N-1 ,N-2 czy A-5 , w której moge mieć wieksze szanse na utrzymanie sie i powalczenie o dobre miejsce?
Avatar użytkownika
Robson
N2
 
Posty: 175
Dołączył(a): sobota, 25 paź 2003, 19:49
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez sumo » poniedziałek, 24 sty 2005, 10:11

ja po N1 zaryzykowalem wszystko i kupilem A6 - wywalczylem 2gie miejsce w lidze i 1sze w klasie (dokladnie stalo sie to wczoraj :D ) , ale teraz beda grubsze zmiany w TR, wiec jesli nie massz zbyt dobrych zawodnikow, to mozna pojezdzic N2 :) A5 sobie daruj, to tak jakbys jezdzil N1...
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez michal_wrc » poniedziałek, 24 sty 2005, 20:04

Gratulacje dla Yaro, patyka, mototoma i Rajducha za awans do drugiej ligi z trzeciej g.3. Powodzenia w następnym sezonie

Ja miałem dobry początek sezonu i zacząłem od pierwszego miejsca, ale później było słabiej i skończyłem na 6 miejscu na koniec sezonu
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron