!!! COLIN MCRAE RALLY 4 !!!

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Penny » niedziela, 29 lut 2004, 09:04

To ja już sam nie wiem co o tym myśleć. Może demo na PC jest całkiem inne niż CMRR04 na PS2? Sprawdzę to dziś na kompie laski bo na moim raczej nie odpali :cry: . Nie mam pojęcia o czym mówicie jeśli chodzi o niefabryczne malowanie aut. U mnie na PS2 tylko Focus i 206 nie są pomalowane w fabryczne barwy , ale zauważcie że Focus jest pomalowany fabrycznie tylko w CMRR2.0 (bo to Colin) CMRR3 (bo też Colin) i serii WRC (ze względu na licencję). W innych grach auto jest pomalowane w logo Forda (nawet w najlepszej grze samochodowej - GT3 A-Spec). Jeżeli chodzi o dźwięk to też jakoś nie rozumiem zarzutów : Subarka chodzi jak prawdziwy boxer , Focus dmucha ze sportowej puchy jak należy , słychać nawet zawór upustowy turbiny w Lancii Delta HF Integrale! Zawias piszczy na większych hopach a jak sie w coś przywali to słychać z której strony. Generalnie od strony dźwiękowej nie zauważyłem żadnych "zonków".
Jeśli natomiast chodzi o ustawianie auta to mam 5-cio stopniowe ustawianie: opon , wysokości bryki , sztywności amorków , sztywności klatki , mocy hamuców , czułości sterowania i przełożenia skrzyni biegów czyli chyba wszystko co najważniejsze. W porównaniu z CMRR2.0 brakuje mi możliwości rozdzielenia napędu przód/tył.

Mam nadzieję że tylko demo Was tak rozczarowuje i Codemasters nieco pośpieszyli się z jego wydaniem.
Pozdro :)
Initial D Rules!
Avatar użytkownika
Penny
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 22 lut 2004, 18:23
Lokalizacja: Piekary Śląskie


Postprzez sumo » niedziela, 29 lut 2004, 10:16

ja bym chcial zeby demko bylo taka kichą !! Jeszcze jest szansa ze pelna wersja bedzie lepsza... oby bo jak nie to colin 1 idzie w moje lapy :lol:
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Mroowa » niedziela, 29 lut 2004, 14:35

Kuma ktoś wajchę jak robić Textury do Colina?
wiem że są potrzebne DDSy do Photoshopa iRipper ale chodzi mi o szczegóły jak dołozyć jakieś logo itp.

Będę wdzięczny za wszelkie informacje :) :) :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez ldevil » niedziela, 29 lut 2004, 16:11

Moje krótkie podsumowanie dema CMR4:

+ uruchomiło się (w przeciwieństwie do dema CMR3 :))
+ fajnie zrobione zniszczenia
+ nawet ładna grafika (z wyjątkiem tekstur nawierzchni szutrowych)

- dziwne zachowanie się auta
- żałosne dźwięki - Xsara WRC wydaje z siebie odgłosy jak jakaś niedorobiona N4, właściwie słychać tylko silnik i jakieś takie pierdnięcia ALS
- błędy w grze: jesli podczas jazdy nacisne ESC, to pojaiwa się menu. niestety prędkość działania tego menu jest tragiczna
- świecący się asfalt

Pierwsze wrażenie po odpaleniu gierki było pozytywne. Niestety po jakimś czasie rozczarowałem się troche tą gra.
Oby RBR okazał się lepszy.
No fear - next gear
gg: 1898324
JID: ldevil@jabber.wp.pl
Avatar użytkownika
ldevil
N2
 
Posty: 110
Dołączył(a): poniedziałek, 8 wrz 2003, 09:29
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez JoannaXP » niedziela, 29 lut 2004, 19:29

Nie wiem jak to jest z 4 częścią ,bo jeszcze nie ściągnęłam :P Wiem że 3 mi sie podobała,rajdówek troche za mało, ale ogólnie cool :)
"Janusz żyje wśród nas ,my kibice nigdy o Nim nie zapomnimy" [']
Avatar użytkownika
JoannaXP
N4
 
Posty: 2430
Dołączył(a): niedziela, 22 lut 2004, 00:45

Postprzez darekH » niedziela, 29 lut 2004, 22:13

No coz pogralem troszke wiecej i podziele sie swoimi spostrzezeniami, powiem na poczatku tylko ze gra niestety zawiodla mnie znowu. Z zaprezentowanego dema, mozna juz wiele wywnioskowac i jestem prawie pewny ze do modelu jazdy nie wprowadza nic juz nowego. Ogolnie na poczatku po przejezdzie nasunal mi sie Colin 1/2 ale jednak to nie to, jedynka byla jest i bedzie wzorem, do ktorego za cholere nie wiadomo czemu, codemasters nie chca wrocic. Jeszcze 2ka jako tako dawala nadzieje, ale tam z kolei wiekszy nacisk polozono na wszechobecne drifty, 3ke pomine milczeniem. Ale wracajac do 4tej odslony, to naprawde poza grafika i replayami i dodatkowymi samochodami to nie widze nic szczegolnego. OK wywalili te denerwujace obracanie sie samochodu wokol niewidocznej osi, ale nadal samochod jest nie wyczuwalny, ani na klawiszach ani na kole nie da sie odpowiednio szybko reagowac, sa duze opoznienia. Zupelnie spieprzone, samochod zachowuje sie naprawde dziwnie, plusem moze jest brak wszedobylskich poslizgow, ale na asfalcie w Japonii to jazda naprawde nie sprawia wogole przyjemnosci, samochod jest podsterowny jak swinia, i nawet nie pomaga uzycie rekawa, zero frajdy, na szutrach troszke lepiej ale co mnie dziwi to jakis taki dziwny brak mocy, ok, moc spada w poslizgu, ale najwieksza beczke mam jak staniesz na OS i wrzucisz luz, dasz full gaz to samochod rusza wolniej niz Neoplan z pod mojego przystanku, i nawet nie zamieli kolami, to gdzie te 312KM Xary??? Grafika jest OK, ale np. nie uraczylem takiego efektu jak swiecace tarcze hamulcowe ( szczegol a cieszy ) ale moze w filnalnej wersji bedzie. Poza tym czemu do dema nie dali Szwecji to ja nie wiem, tak to nie wiem czy snieg uratuje ten model jazdy, czy tak samo bedzie kiszka. Wspomniany asfalt w Japonii rzeczywiscie swieci sie jak psu jajca, no menu to jest jak 3ce tragiczne, wolno dziala i wogole siakies takie... No ale najbardziej ... ( musze tego slowa uzyc ) dzwieki w grze, nie wiem co ta Xara ma pod maska, ale chyba gdyby nagrali kosiarke mojego ojca to by byla bardziej rasowa, ALS to cos tam slychac, zmiany biegow to jakies takie jak by ich nie bylo, ogolnie wzieli dzwiek Xary FWD z 3ki cos tam zmielili i gowno wyszlo, naprawde jest dramatycznie.
Dobra cos napisze pozytywnego, o grafie juz pisalem, teraz co jest fajne w tej ogolnie zwalonej fizie, nareszcie czuc zmiane nawierzchni, na cieciach na tym blocie jest fajnie, ale co z tego jak model nie pozwala na kontrolowanie tego manewru w pelni. Trasy podobnie jak 3 ce sa nierowne ( szutrowe ) i samochod podskakuje dosyc realistycznie. Inna sprawa ze na replayach to praca zawieszenia wyglada co najmniej smiesznie, bo wyglada to jakby zamiast sprezyn byly sprezynki od mojego Zenita co nim notatki robie, koleczka podskakuja jakby caly olej z amorkow poszedl gdzies.... To chyba wszystko co wychwycilem, bo juz nie wlaczam wiecej raczej, moze jak wyjdzie orginal to sie skusze, bo narazie jest kiszka, aha co do setupu samochodu, to nie rozumiem czemu zniklo regulowanie mocy pomiedzy osie, i regulacja sily hamulca, no i czemu nie ma do cholery mozliwosci wyboru dowolnej gumy ( jak chce jechac na slicku po lodzie to moja sprawa ).
No i tak poza tym to ja chce gry z trasami Monte , w jedynce sa to najlepsze odcinki, i dziwie sie ze potem ich nie dawali.Ehh
To na tyle, ale sie rozpisalem, aha na koniec gra chodzi plynnie w 1280 na moim 9500Pro co sie jej chwali, ale zeby to mialo jakies znaczenie. Mam nadzieje ze RBR mnie tak nie zawiedzie....
gg:3048339
Avatar użytkownika
darekH
N2
 
Posty: 199
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 11:28
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez speed555 » niedziela, 29 lut 2004, 23:22

Tarcze się świecą na czerwono
http://www.rallyarena.pl
http://www.studioarte.com.pl
Avatar użytkownika
speed555
A5
 
Posty: 700
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Max9 » niedziela, 29 lut 2004, 23:40

speed___555 napisał(a):Tarcze się świecą na czerwono


Ja nie zauwazylem swiecacych sie tarcz :? Zwracalem uwage na powtorkach i nic.

W colinie 3 to tarcze swiecily mi sie na niebiesko, a czasami nawet na zielono :shock:
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tomas » niedziela, 29 lut 2004, 23:44

Max9 napisał(a):
speed___555 napisał(a):Tarcze się świecą na czerwono


Ja nie zauwazylem swiecacych sie tarcz :? Zwracalem uwage na powtorkach i nic.

W colinie 3 to tarcze swiecily mi sie na niebiesko, a czasami nawet na zielono :shock:


Wydaje mi się, że to jest kwestia karty graficznej, tego jakie efekty obsługuje a jakich nie.
Kolega grając w demo CMR3, przejeżdżając przez kałuże [Japonia] zamiast widzieć wode, widział czerwoną plame. Powód? GF 2MX.
:/
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez qbus » niedziela, 29 lut 2004, 23:48

Ja posiadam Gf2 MX i.... kałuże w 3 części miałem normalne... tarcze hamulcowe się nie świeciły.
W Colinie 4 tarcze się świecą już po jednym hamowaniu na czerwono... kałuże są normalne. Kwestia sterowników a nie karty graficznej.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez speed555 » niedziela, 29 lut 2004, 23:51

Ja mam GF2MX400 64MB i na powtórkach i podczas gry np. na nawrotach widac czerwone tarcze.
A w Colinie 3 mi tez zamiast wody pokazywało takie plamy.
http://www.rallyarena.pl
http://www.studioarte.com.pl
Avatar użytkownika
speed555
A5
 
Posty: 700
Dołączył(a): środa, 28 maja 2003, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez tomas » niedziela, 29 lut 2004, 23:51

Każdy komputer, każda karta jest inna :) fakt, sterowniki też mają wpływ, ale zgodzisz się, że za pomocą sterowników nie dodamy obsługi np DX9 Ale z tego co napisałeś można wywnioskować, że mój kumpel miał....pecha ;)
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez qbus » niedziela, 29 lut 2004, 23:56

Fakt... karta Gf2 MX jest wiekowa, twój qmpel nie tyle miał pecha co źle dobrane sterowniki, DX 9 nie jest wymagany aby poprawnie wyświetlać wode w CMR3, jakby to był Morrowind albo Far Cry to może 8)
Mimo tego że karta jest jaka jest to ja się nie spotkałem z grą która u mnie nie chodziła by płynnie w rodzielczości 800x600 i Medium detale. Wiadomą rzeczą jest że brak obsługi DX 9 robi swoje... ale cóż poradze. :wink:
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez tomas » poniedziałek, 1 mar 2004, 00:00

hehe nie będziemy tutaj dyskutować na temat kart graficznych ;)
Moja rada dla wszystkich, którzy mają problemy natury technicznej z demkiem CMR4: wstrzymać się do wydania pełnej wersji. Wersje demo często stwarzają różnego rodzaju problemy i nie ma się co dziwić, że tak jest. Tak jak napisałem, każdy komputer jest inny.
pozdr. :)
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Penny » poniedziałek, 1 mar 2004, 09:15

Chciałem się nieco poprawić.
Rzeczywiście auta nie są malowane fabrycznie. Nie wszystkie ale nie są.
Po przeczytaniu Waszych opinii zassałem demo CMRR04 i powiem że sie rozczarowałem tak samo jak Wy. Dźwięk fatalny , pilot gadał mi wszystko zpitchowanym głosem i 2 razy szybciej i wogóle kicha. Może dlatego że sprawdzałęm go na nienajnowszym sprzęcie. Co do modelu jadzy - postanowiłem odpalić Colina "dwójkę" i sprawdzić różnice. Jakież było moje zaskoczenie kiedy poobracało mnie kilka razy... Rzeczywiście sterowanie uległo zmiany choć to tylko kwestia przyzwyczajenia. Całkiem sympatycznie prowadzi się auto padem tym bardziej że Codemasters umożliwili coś na model HAMOWANIA LEWĄ NOGĄ! Na padzie! Czujecie? :D
Niestety jazda po asfalcie rzeczywiście nie przynosi już takiej frajdy jak w poprzednich odsłonach tej kultowej gry.
Pozdrawiam :)
Initial D Rules!
Avatar użytkownika
Penny
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 22 lut 2004, 18:23
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość