Najlepszą pod jakim względem? Nie ma lepszej i gorszej fizyki, są po prostu inne. Pojeździłem na tym i na tym i uważam że tak do jednej jak i drugiej idzie się przyzwyczaić. A co do rywalizacji to bym się kłócił. Spróbuj w jakimś asfaltowym rajdzie znaleźć się w pierwszej 30tce w S2000, powodzenia życzę i stawiam flachę

W IRC jest największa rywalizacja i czołowe miejsca zajmują głównie Francuzi. W WRC jest nieco łatwiej i w grupie N też jest w miarę przyzwoicie (zdarzyło mi się w pucharze Francji że wylądowałem w generalce jako 8 w Grupie N na 90 osób). Plus francuskiego jest taki że nie dostajesz kary jak wylecisz z zakrętu, a w czeskim wystarczy wyjechać czterema kołami po za trasę i już masz czas do tyłu. I nie ważne że trasy nie skracałeś tylko wypadłeś. Śmiem twierdzić że tu jest wyższy poziom, a Czechów paru widziałem i zadałem sobie trud żeby sprawdzić czy jeżdżą na swoim modzie i... rewelacji to tu nie było w przeciwieństwie do tego co wyczyniali u siebie. Byli, pojeździli i zniknęli bo się chyba wyżej wbić nie mogli.
Wrócę do tego skręcania, o którym sporo osób mówi. Prócz poprawnego ustawienia dyfra, na RSRBR nie ma blokady do 540 stopni dla WRC, można kręcić na full do 792 i trochę się namachać trzeba kierownicą. Może stąd ta różnica, bo ciasnych partii bez poślizgu z takim ustawieniem kąta skrętu nie da się po prostu odpowiednio szybko przejechać. Sam mam właśnie na full i na kierownicy samej 540 stopni.
Osobiście wybrałem francuski dla tego że jest kompaktowy. Kilka instalek na początek roku i koniec zabawy. Czasami update'y w trakcie sezonu (trasy, auta, poprawki fizyk) i to wystarczy. Chcę się przewieźć po Australii po asfalcie, to tylko ustawiam mod w oknie przed grą i po temacie. Wsiadam w jakie auto tylko chcę, kiedy chcę, bez grzebania w folderach za fizykami i innymi bzdetami. Nic mnie w samej grze nie interesuje prócz setupu. Całą resztę ustawiam po za grą na samym starcie, włącznie z doborem opon.
Do wybory do koloru:

Finlandia po asfalcie wieczorową porą w B grupie? Bardzo proszę, kilka sekund i po sprawie


Taka "kompaktowość" scala grę do kupy i prócz wieeeeeelu wielu kierowców z wielu zakątków świata w połączeniu z międzynarodową rywalizacją mnie właśnie urzekła

Brakuje tylko polaków, bo aktywnych widzę raptem kilku, a szkoda bo można by było sobie postawiać sesje na hasło i pośmigać razem

Osobiście to dałem strzała bo nie doczytałem że można już zbierać punkty w PreSeason, a ja pojechałem sobie testowo i zrobiłem 3 DNFy w statystykach
