Colin McRae Rally 3

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Postprzez alfan » piątek, 8 lis 2002, 17:18

Znaczy konkretnie:jest 206
:)
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań


Postprzez alfan » sobota, 9 lis 2002, 17:03

HAAAAAAA
w empiku podłączyli PS2 i jest Colin 3.0 :!: :!: :!: :!: :!:

w ogóle się nie zdziwiłem ze dziś mi się nie udało pograć
trzeba sie bedzie wybrać kiedyś w porze gdy w szkole są lekcje:)))))

z obserwacji inyych wynika ze :
grafika spoko-goscie jeżdzili w szwecji i australii,focusem i imprezą
niestety widziałem tylko jazde na osesach więc nie wiem jak z tymi dojazdówkami
autem faktycznie mozna bardzo łatwo rzucać przed wejsciem w zakręt
widziałem też że taśma zabepiczejąca wreszcie nie jest ze stali chromowo-niklowej :) :) :D

a na temat fizyki jazdy to mam nadzieję ze się jeszcze kiedys wypowiem :wink:
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez maciekd » wtorek, 12 lis 2002, 16:19

Gralem w Colina3 :!: Wlasnie w tym Empiku - dzieki alfan :wink: Przyszedlem po 10. i jeszcze nawet nie byl podlaczony. Poprosilismy kolesia, zeby podlaczyl i smigalismy z 2h zanim wycieczka z podstawowki nie przyszla :wink: Wypas maksymalny, nic mi wiecej do szczescia nie potrzeba. Szkoda, ze mozna bylo jezdzic tylko na padzie, ale i tak czuc, ze model jazdy jest jeszcze lepszy niz w Colinie 2.0. Slide'y Focusem to nieopisana przyjemnosc. Ciekawie jezdzi sie tez przednionapedowkami, nie ma mowy o poglebianiu poslizgu gazem. Gra stracila na dynamice, ale za to zyskala na realizmie. Teraz dokladnie mozna odczuc roznice w nawierzchni, rzeczywiscie bywa grzasko, jazda poboczem nie jest juz dobrym rozwiazaniem. Zdziwilo mnie natomiast, ze N4 bardzo niemrawo przyspiesza pod gore na asfalcie. Moze jest to kwestia przestawienia sie na inny poziom rozrywki, bo w 2.0 te auta mialy z 2.5 sek do 100km/h, a tu juz jest realistycznie. Wreszcie mozna krecic baczki, takie prawdziwe. Co dziwne, troche sie pokrecilem i stracilem opone na tylnym kole! Jechalem na samej feldze! Jesli chodzi o trasy, to bardzo mi sie podobaja. Wszystko jest swietne i lepsze. Powiedziano juz wiele o tych wszystkich przesuwalnych barierach, kladocych sie tasmach i ruchomych slomianych klocow. Sa tez o wiele bardziej realistyczne, ale ciagle zbyt krotkie. Mocny jest most na OS1 w Grecji, moj kolega "nie trafil" i wpadl w przepasc kompletnie demolujac samochod:) A propos demolki. Model uszkodzen jest swietny, nie widzialem dwoch podobnych uszkodzen, wszystko jest bardzo realistyczne. Jesli chodzi o grafike, to jestem pod wielkim wrazeniem. Niesamowicie wygladaja zlote, szprychowe felgi w Subarynie i te same, biale w Xsarze. Kierowca poddaje sie silom fizyki, kreci kierownica, zmienia biegi, zaciaga rekawa.
Otoczenie jest doskonale, modele 3D optymalne. Malo efektownie wyglada jednak widok z nad maski samochodu. Zauwazylem tez kilka drobnych szczegolow nieco naciaganych. Widzial kto S1600 z ALS'em? I to jeszcze ogien z dwoch rur (Punto)? Nie wszystkie krzaki sa takie jak wygladaja, nie mowiac o znakach, mozna nizle na nich zdemolowac samochod. Wszystko to szczegoly, nie wplywajace na wielka przyjemnosc grania. Jedna cecha natomiast moze spowodowac odejscie fanow do konkurencji - brak samochodow WRC, ktore przeciez sa "sola rajdow". Jeden Focus to zdecydowanie za malo. Nie ma tez zadnej B grupy. A po co komu 2CV Sahara? Fajnie jest poscigac sie w S1600 czy N4, ale ostatecznie i tak ciagnie do WuRCa. Kazdy fan rajdow chcialby przejechac sie Pugiem 206 WRC, a ta mozliwosc da dopiero Richard Burns Rally. A przeciez Colin juz nie bedzie jezdzil w Fordzie. Z tym moze byc problem, bo obnizy to realizm zawodow. Optimum to WRCII: Extreme, tam sa wszystkie fabryki i oryginalne OS'y.
Reasumujac: Colin McRae Rally 3 to gra doskonala pod prawie kazdym wzgledem, ale jej mlodosci na pewno nie przedluzy brak konkurencyjnych samochodow WRC. Nie moge zniesc mysli, ze bede musial na nia czekac jeszcze kilka miesiecy, ale potem to chyba na sesji letniej mam pozamiatane :)
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez alfan » wtorek, 12 lis 2002, 16:35

Eeee tam nie łam sięmaciek
może nagle na egzaminie okaże się
że pan profesor też gra w Colina :lol:
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Postprzez **FanKuzaja** » wtorek, 12 lis 2002, 16:55

A co z Focusem WRC spec 01 który jest w barwach biały z napisami RS??
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez rally_fan1 » wtorek, 12 lis 2002, 20:09

spoko fanie Kuzaja podobno jest tam biały focus rs'01,tu jest recenzja:http://gry.interia.pl/konsole/gry/recenzje/news?inf=323418facet strasznie sie zachwyca...choc mu sie nie dziwie jesli sa tam takie bajery jak pisze to naprawde jest czym...to tyle pozdrawiam !!!
rally_fan1
N3
 
Posty: 375
Dołączył(a): poniedziałek, 21 paź 2002, 12:50

Postprzez WAPNO » środa, 13 lis 2002, 12:54

Ej no ludzie. Przecież i tak pewnie będą do ściągnięcia nowe wózki do colina :) więc nie wiem czym się martwicie.
WAPNO
A6
 
Posty: 1012
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 13:46
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez maciekd » środa, 13 lis 2002, 14:07

No wcale nie jestem tego pewien, bo pamietaj, ze nie jest juz tak latwo zrobic model 3D zlozony z 13000 polygonow jak bylo z 700. Teksturki tez beda bardziej skomplikowane, a w menu nie przybedzie juz samochodow.

Jedna rzecz mnie nurtuje juz od dluzszego czasu. Dlaczego Codmasters nie robi dla swoich klientow nic, co mogloby sklonic ich do wiekszego przywiazania do marki. Robieniem nowych tekstur i modeli zajmuja sie amatorzy (robia to swietnie niektorzy), a co stoi na przeszkodzie, by na stronie internetowej Codmasters pojawialy sie ciagle uaktualnienia, np patch "2002 WRC Season". Mam duzy zal o to, ze nie mozna w tym wzgledzie liczyc na producenta. Pieknie by bylo, zeby wraz z Colinem3 ta sytuacja sie zmienila. Oparacowanie nowego modelu samochodu to nie jest przeciez wielkie przedsiewziecie, a moze sprawic wiele przyjemnosci graczom, ale jakos mi sie nie chce wierzyc, ze tak sie stanie, niestety... :?
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kewals » środa, 13 lis 2002, 14:54

bo w tym czasie bedą pracować nad colinem 4 8)
zapraszam do dyskusji na www.dnkforum.prv.pl
Avatar użytkownika
kewals
N3
 
Posty: 254
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 18:04
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez maciekd » środa, 13 lis 2002, 17:40

I dwóch grafików nie może w wolnym czasie zrobić jednego samochodu na tydzień, dwa... Koszty to relatywnie ogromne nie są.
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Misza » środa, 13 lis 2002, 19:59

Z tym, ze do robienia nowych samochodow przez "fankluby" nie jest potrzebna zadna licencja, ktorej natomiast z pewnoscia potrzebowalby Codemasters. A nie sadze, ze zaplaciliby oni spora sume na taka licencje (chyba, ze to sie jakos inaczej zalatwia, ale nie sadze...) tylko po to, zeby dorobic nowe samochody juz po wydaniu gry. Pewnie wiec trzeba bedzie poczekac na Colina 4... :) Ale mysle, ze mimo wszystko znajda sie ludzie, ktorzy beda sie bawic tymi kilkunastoma tysiacami wielokatow..! A na razie nie pozostaje mi nic innego, jak zyczyc wszystkim cierpliwosci w oczekiwaniu na wersje na PCta!
Misza
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): środa, 6 lis 2002, 14:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez maciekd » środa, 13 lis 2002, 21:34

A w 2.0 byla licencja? Nie bylo, o czym wyraznie informuja. A wszystkie fabryki byly? Byly...!
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez **FanKuzaja** » środa, 13 lis 2002, 22:34

Nio ale w Colinku 3 już wszytsko się zmieniło Firma Codemasters popisała licencję z Firmą Ford. Wienc napewnio firma nie mogła się dogadać z Peugeotem ale co mnie cieszy ze jest Subaru S44.

Ale to może się zmieni z Colinkime 4 ale zobaczymy. :wink:
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez maciekd » środa, 13 lis 2002, 23:29

Licencja z Fordem? Aha, to dlatego jezdzimy Fordem Lancerem, Fordem Impreza, Fordem Saxo itd... Jasne natomiast, ze ze wzgledow marketingowych nie byloby dla Forda korzystne pojawienie sie w grze konkurencji w postaci innych zespolow fabrycznych. Wynika to tez z tego, ze przy rozwoju gry aktywny udzial brali technicy Forda. Lojalnosc musi byc. Z tego tez powodu, choc ubolewam nad tym, tez nie widze wielkiej szansy na Puga, ani nawet Xsare w Colinie3.
Jesli chodzi o CMRR2.0 to nie widze jednak przeszkod!
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez alfan » środa, 13 lis 2002, 23:33

chyba ci chodziło maciek o CMRR4.0? :wink: :wink:
bo w 2.0 to rzeczywiscie nie ma przeszkód :lol:
Gdzie dwóch albo trzech spotyka się w imię Alfy Romeo,
tam Cuore Sportivo jest między nimi.
www.pyrateam.cuoresportivo.pl
Avatar użytkownika
alfan
N3
 
Posty: 334
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 16:50
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość