WRC II: Extreme!

oczywiście tylko rajdy, wyścigi i tp ;-)

Moderator: SebaSTI

Postprzez **FanKuzaja** » niedziela, 22 gru 2002, 20:48

Mam jeszcze jedno pytanko co do WRC II jak jest z chrakterystykami tras i czy w finlandi sa zrobione tak jak w Orginale bo ponoć producenci dostali pozwolenia na wykorzystanie wszystkich tras RŚ.

I jak wyglonda kurz w rajdzie Safari i czy jazda po sniegu jest na tyletrudna jak w Realu i czy biay puch, kurz , błoti osiada na lakierze.
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków


Trasy

Postprzez grandmaster » poniedziałek, 23 gru 2002, 17:59

*FanKuzaja*

Ciesze sie ze pytast wlasnie o ten temat...
Dzsiaj jechalem Cyprus Rally,jak wiadomo jest to jeden z najciezszych rajdow w calym cyklu i tak bylo w moim przypadku.Charakterystyka tras to znowu zajebiscie duzy plus dla WRC II Extreme.
Jadac po kamienistym szutrze mialem wrazenie jakbym czul kazdy wiekszy kamol napotkany na trasie...poprostu szok!!!
OS#y sa jak najbardziej orginalne, sciagniete prosto z sezonu 2002, a niektore z nich licza sobie nawet po 15 km!!!
Totalna faza ogarnela mnie dopiero niekiedy zobaczylem kurz na samochodzie ale brud na twarzy driver'a i co-pilota!!!

Jesli chodzi o Safari to tak jak i we wszystkich rajadch szutrowych kurz nie opada tak szybko tylko kumuluje sie nad droga.

Nie chce mi sie porownywac CMR 3.0 do WRC II Extreme bo to tak jakby porownywac Jacka Federowicza i Agate Wrobel pod wzg. masy ciala. :wink:
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez Kusch » poniedziałek, 23 gru 2002, 20:27

Pijąc w pracy oszczędzasz czas dla bliskich.
Avatar użytkownika
Kusch
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): piątek, 18 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Bytom

Postprzez **FanKuzaja** » poniedziałek, 23 gru 2002, 21:30

Filmiczki są niezłe wszczeglulności ten 10 MB jednym słowem miód szkoda że niema tego na PC :cry:
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Re: Trasy

Postprzez WAPNO » wtorek, 24 gru 2002, 14:56

grandmaster napisał(a):OS#y sa jak najbardziej orginalne, sciagniete prosto z sezonu 2002, a niektore z nich licza sobie nawet po 15 km!!!
Ale przecież te orginalne w MŚ nie sięgają tylko 15 km :( są znacznie dłuższe więc chyna jednak nie są orginalne...
WAPNO
A6
 
Posty: 1012
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 13:46
Lokalizacja: Jelenia Góra

wapno,wapno

Postprzez grandmaster » wtorek, 24 gru 2002, 16:29

Wapno,wapno...ale sa to oryginalne wycinki z os'ow ktore byly w tym sezonie...nie naniosa chyba 30 km os'u bo gra musialby chyba zajmowac 3 CD i kosztowac grubo ponad 600 zl.


Moze kiedys jak bedzie PS 6 to wtedy zmieszcza wszystkie os'y a bonusowo menadzera rajdow...to by bylo fajne,prowadzic Team Peugeot jak Corrado Provera...
FIRMY tworzace gry!!!-Nie obiadac sie na swieta tylko programujcie WRC MENAGER'a!!! :lol:
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez żółtodziób » środa, 25 gru 2002, 20:12

A jak wygląda sprawa modelu prowadzenia auta w WRC II? Wiemy już że w CMRR 3.0 jest ona conajmniej dyskusyjna, a moim skromnym zdaniem nie poczyniono żadnego kroku naprzód. Moim zdaniem w samochodówkach najważniejsze jest prowadzenie i IQ przeciwników. Od tego zalezy grywalność. Dlatego nie trawię takich tytułów jak Rally Championship (oprócz Extreme) V-rally, Need For Speed (jeśli chodzi o tę grę to podoba mi się spot reklamowy, jak koleś dopisuje jedynkę na znaku ograniczenia prędkośći, ale przecież nie kupuje się gry bo ładnie reklamę zrobili) , mimo że ich oprawa graficzna jest niezła albo lepsza (jak na czasyw których wyszły te gry), natomiast uwielbiam CMRR 1.0 i 2.0, serię Gran Turismo, Toca itd. Grafę WRC II już widzialem, jest na prawdę cool, ale sama grafa nie czyni dobrej gry.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez **FanKuzaja** » czwartek, 26 gru 2002, 12:11

Grandmaster mam jeszcze jedno pytanko do Ciebbie co do WRC II.

Jak wyglondajom odgłosy silnikowe oraz odglosów otoczenia.

W odgłosach silnika słychać jak w pewnych krutkich monetach sapdajom obroty przy zaminie biegów i czy słychwać świst Turbospręźarki. A jak wygloda dyktowanie Pilota co do trasy czy jest to pewnie układ słów i powstawiany w odpowiednie miejsca czy kazdy opus tras ruzni sie . :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Answers

Postprzez grandmaster » czwartek, 26 gru 2002, 16:10

*Zoltodziub*

Fizyka jazda podobna jest do tej z GT 3,chociaz jest bardziej 'arcadowa'.
Calkiem inaczej pokonuje sie zakrety na asfalcie niz na szutrze,moim zdaniem auto zachowuje sie fenomenalnie...widac potencjal mocy w wurcach. Od czasu jaki dzieli WRC I i WRC II Extreme zaszlo duzo pozytywnych rzeczy, szczegolnie w modelu jazdy.
Jesli chodzi o poziom trudnosci i IQ przeciwnikow to jest naprawde czadowa!!! CMR 3.0 przeszedlem (na hardzie) w ciagu 3 dni...natomiast w WRC II Extreme jestem juz na expercie,a komputer mnie loi niemilosiernie.Swietna jest IQ przeciwnikow takze podtym wzg. ze komputer widzac jak sobie radzisz na trasie odopwiednio dobiera poziom przeciwnikow...czyli jesli jedziesz na wysokiej 3 pozycji i liczysz ze 4 pkt. masz juz w kieszeni to uwazaj bo Gronholm i spolka zrobia wszystko abys tak nie myslal :lol:

*FanKuzaja*
Dla kazdego samochodu w WRC II Extreme przyporzadkowany jest inny odglos (oryginalny)silnika. Tzn. ze Subaru chodzi tak jak Subaru.
Spadaja obroty silnika,z rury blyska ogien,a turbo gwizdze niemilosiernie.
Jesli chodi o co-pilota to jest pare niedociagniec...gdy jechalem Network Q bardzo malo razy( a moze wogole) nie slyszalem pieknego slowka 'slippy'.
Glosu do WRC II Extreme pozyczyl Robert Ried. Zakrety sa opisane dobrze, 'z wyprzedzeniem' chociaz mozna spotkac pulapki na trasie.
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez żółtodziób » czwartek, 26 gru 2002, 16:58

grandmaster: Moją ksywkę pisze się "żóltodzób" a nie "Zoltodziub"! Poza tym wielkie dzięki za odpowiedź. Miło słyszeć że przeciwnicy zachowują się w sposób inteligentny, tzn. jadą taktycznie a nie zawsze tak samo. Jedna rzecz widziałem na demku która mi się nie podobała: sposób opisu trasy, 1- najszybszy 5-najwolniejszy. Jest możliwość wyboru między różnymi metodami opisu czy trzeba się nauczyć żyć z tym co jest? Również bardzo pozytywnym jest że auta prowadzą się podobnie do GT3, choć trochę bardziej acadowo. GT3 jest troche przesolona jeśli chodzi o realizm prowadzenia. Żeby zaczęło obracać WRCówą trzeba dać na tył 90% momentu obrotowego, co nie wydaje mi się zgodne z rzeczywistością. Na OSach nawet najwięksi twadziele czasem sie kręcą nie mówiąc już jak łatwo sprowokować auto do ręcenia bąków. A tu? Chyba trochę przesadzili... Z kolei tylnonapędówki nie jeżdzą miękko (poza wozami JGTC) moc do kół płynie nieharmonijnie, przez co ciężko jest operować gazem w zakręcie. Takienieznaczne "uarcadowienie" gry raczj będzie nieszkodliwe, jeśli nie pomocne.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Sorry

Postprzez grandmaster » czwartek, 26 gru 2002, 17:26

Sorry *Zoltodziub* ale jestem w tej chwili za granica i nie mam polskiego oprogramownia w kompie.

A co do GT3 to nie zapominaj ze gra ta niebyla robiona z mysla o fanach rajdow tylko dla scigaczy wiec dlatego jest to symulator.
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez żółtodziób » piątek, 27 gru 2002, 02:17

Grandmaster: w takim razie wybaczam, siła wyższa... :wink:

GT3 faktycznie była dla fanów ścigaczy, ale nie zmienia to faktu że WRCówy nie prowadzą sie tak jak powinny nawet na asfalcie. Spróbuj wykręcic bąka powiedzmy Focusem? Wrzucilem mu 1 stage turbodoładowania, ma jakies 370 KM, mniej więcej tyle ile fabryczne WRC, napęd dałem 90% na tył, ustawiłem blokady dyfrów na minimum, a zadek i tak nie chiał okrążyć dzioba. W zakrętach jeszcze w miarę zarzuca tyłem, ale trzeba to sprowokować, mimo tak ustawionego napędu auto pozostało raczej podsterowne. Dopiero jak walnę mu maxymalny tuning to zaczyna budą poniewierać, ale wtedy jest optymistycznie szybka. Bez sensu. Wracając do tylnonapędówek, szczególnie tych z klasycznym napędem, bo pozostałe są jako takie: klasyczny napęd raczej dużo wcześniej ostrzega przed niekontrolowanym ogjazdem tyłu, tutaj tyłpo prostu wyskakuje w bok jak gdyby nigdy nic. Bez sensu jest sytuacja kiedy łatwiej prowadzic bokiem Rufa RGT niż BMW. W rzeczywistości jest odwrotnie (chyba że w grę wchodzi śliska nwierzchnia, ale wtym przypadku nie wchodzi)! Nawet jako ściganka GT3 miejscami jest niego przesolona. Poza tym skoro to ściganka to bez sensu moim zdaniem jest obnecnosć tras szutrowych w grze. Chociaz akurat model prowadzenia na luźnej nawierzchni jest moim zdaniem OK, to uważam że taki 2w1 to chybiony pomysł. Prawdziwych gier rajdowych i tak nie przebije, a w to miejsce mogliby lepiej dać więcej tras wyścigowych. W GT2 były 2 zabójcze trasy, których nie moge odżałować. Pierwszy to był taki cholernie szybki tor, nie pamiętam jak on się nazywał, ale miał pochyle wszystkie zakręty, a prosta była tak długa że rozpędzałem się tam Toyotą GTOne albo Suzuki Escudo do 380 km/h, miodzio, druga to była alpjska trasa. Takie ładne widoki były... A przy tym była wymagająca technicznie. Na plus można zaliczyć obecność drugiego "prawdziwego" toru: Monte Carlo. Ale marna to pociecha jeśli wziąć pod uwagę ze w ogóle jest prawie o połowę mniej torów. I skoro już mowa o tym czego mi zabrakło: Lancii Stratos, Delty S4, Alfy 155 z napędem 4x4, Rufa Yellow Bird (heh, jaką miałem radochę jak już go opanowałem, ma się rozumieć ze po full tuningu) lancerów Evo 2 i 3, starych Subarynek i możliwości przerabiania "blacharki".
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

To much sweet

Postprzez grandmaster » piątek, 27 gru 2002, 15:06

No wiesz Zoltodziub...nie mozna miec wszystkiego :wink:
rally's are not a crime
.............................................
www.extreme.pl - is not a crime
Avatar użytkownika
grandmaster
N3
 
Posty: 438
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 14:23
Lokalizacja: Niemcza

Postprzez żółtodziób » piątek, 27 gru 2002, 15:23

Ale kiedy ja bym tak bardzo chciał... Chrzanię, wywalę kompa i PS2 na śmietnik, sprzedam chalupę ze wszystkim co w niej się znajduje i kupię sobie Nkowego Evo, albo Imprezę... Wtedy będę miał 100% realizm :wink:
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez **FanKuzaja** » piątek, 27 gru 2002, 18:46

Warjot jesteś Żóltodziób.

Nio kup sobie WRC Subaru 2003 Sepec 2003 i bedziesz miał 100% Realizm jazdy. :wink:
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry komputerowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości