w takim układzie spoko... na
http://fiat-furious.prv.pl/ znajdziesz jakieś wskazówki. Z tego co się orientuję silnik wchodzi od mirafiori a skrzynia od jakiegoś innego fiatowskiego wynalazku, podobno po niewielkich przeróbkach możliwych do wykonania samemu wszystko sie dobrze "składa" możn się cieszyć.
Jeśli jeszcze kanta nie kupileś pomyśl o ładzie. Kasa podobna, buda solidniejsza, szczęśliwsze zdecydowanie tylne zawieszenie no i mniejsza masa.
Silnik: jeśli chcesz V6 to widzę dwie opcje. Jedna droga jak jasna cholera a druga niezbyt tania. Ta niezbyt tania to silnik Alfy 164, dwulitrowa V6stka. Poszukasz gdzieś bitej to moze za jakieś sensowne pieniadze kupisz tan silnik, ale zamontowanie go w Kancie to juz osobna historia, to jest silnik do przedniego napędu a więc ze skrzynią biegów to moze być niezły cyrk (choć nie musi)
Droga jak jasna cholera będzie V6stka Mazdy MX3, 1.8 litra 130 KM. Wątpię żebyś znalazł gdześ bitą, a nawet jak znajdziesz to cyrk ze skrzynią biegów będzie niemal na pewno, żadnej fiatowskiej nie dopasujesz...
Optymalnym rozwiązaniem(choć wcale nie tanim) byłby 1.6 albo 1.8 Rovera ze zmiennymi fazami rozrządu. Fakt że to głupia czterogarówa, kto raz posłuchał czegoś co ma wicejniż 4 gary do końca życia będzie na czwórki krecił nosem, ale po pierwsze te 4 garówy są lekkie, po drugie cholernie mocne (w lotusie Elise 1.8 wyciaga 180 KM) a po trzecie pasują do skrzynek POLONEZA!! Taki silnik bez większych przeróbek można zamontować. Tylko ja bym ostrożnie dobierał moc, skrzynia biegów od Poldka swoje granice wytrzymałości ma bardzo nisko, myślę że 120 KM to jest maks co można dać bez ryzyka rozwalenia ... Problem bylby taki silnik zdobyć, ale nie jest to chyba niemożliwością za to aplikacja byłaby prosta.