TUNING MALUCHA

wszystko o tuningu...

Moderator: SebaSTI

Postprzez mitrok » poniedziałek, 16 gru 2002, 22:15

zoltodzob: nie mam pojecia ile taki silnik wytrzyma, nie bawilem sie taka zabawka. Generalnie wracajac do tematu tego postu to chyba najrozsadniej bedzie zrobic badz kupic przeszczep .Widzialem tez z miesiac temu ogloszenie chyba tez na hodze, ze koles sprzeda wszystkie graty lacznie z silnikiem 127 900ccm do zrobienia przeszczepu za niecaly 1000 zl . Remont takiego motoru robisz z palcem w .... za 2 tys. i masz total igle. W sumie wychodzi taniej niz np GTX-A od Chojnackiego albo rallycrossowy wynalazek, ktory w topowej wersji nie wytrzyma wiecej niz 1000 kilometrow :)
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 16 gru 2002, 23:06

nie nie, tuning kaszlowego silnika nie wcodzi w rachubę. Albo będzie słaby albo mało wytrzymały. Chyba masz rację, kupię gotowy przeszczep. Za tak marne pieniadze nie warto się do tego samemu zabierać. Chcę tylko wiedzieć czy po wstawieniu turbiny i podkręceniu do 80-100 KM nie rozpadnie się taki silnik. Ale zawsze można się spytać u Grabowskiego jak to z tą trwałością wygląda.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez adam » środa, 15 sty 2003, 22:05

mnie raczej chodzilo o tuning podstawowej jednostki(przerobki takie jak Szaya albo podobne, tak zeby nie zmniejszyc trwalosci silnika) a nie o wymiane silnika.
Dytki the best!!!
Avatar użytkownika
adam
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 10:43
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez TommiCrazy » czwartek, 16 sty 2003, 14:17

A niemyśleliscie o włożeniu silnika od Corvetty albo od jakiegoś Shelby czy dodga? tak od 5,7 l do 8 ? co wy nato? pocokomus tylne siedzenia , zrobić to na wzór Clio v6 :) HEHE
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez schwepes » poniedziałek, 24 lut 2003, 12:33

żółtodziób napisał(a):nie nie, tuning kaszlowego silnika nie wcodzi w rachubę. Albo będzie słaby albo mało wytrzymały.

1. dobrze zrobione 650 na ok.34-36KM jest w stanie dlugo pojezdzic tylko musi byc odpowiednio przygotowany (wieksze luzy itp.)... oczywiscie w takim przypadku bedzie bral olej przy kreceniu powyzej 6000, ale to chyba jedyna wada..
2. belgowie sprzedawali komplety podnoszace pojemnosc i moc malucha - wersje 'na ulice' mialy od 750cc (~50KM) do 900cc (78 i 84KM).. przyspieszenie w najmocniejszej wersji na seryjnej skrzyni i w seryjnej budzie bylo podobno w okolicach 9 do setki... - co prawda przerobka byla dosc kosztowna, ale zrobic sie to da..
3. przeszczepy maja jedna duza wade.. zmieniaja rozklad mas, bo nawet silnik 1,1 z cs czy cc wazy minimum 40kg wiecej.. a nie musze chyba pisac co oznacza 40kg wiecej z tylu w maluchu ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez schwepes » poniedziałek, 24 lut 2003, 12:37

TommiCrazy napisał(a):A niemyśleliscie o włożeniu silnika od Corvetty albo od jakiegoś Shelby czy dodga? tak od 5,7 l do 8 ? co wy nato? pocokomus tylne siedzenia , zrobić to na wzór Clio v6 :) HEHE

nadaje sie to tylko do scigania na 400m... i juz jest cos takiego w anglii (nawet 2).... silniki z chevy V8, rama i nadwozie z pleksy.. czas na 400m 10,98sek na gumach ulicznych (nie slikach)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mitrok » czwartek, 27 lut 2003, 13:23

schwepes: wszystko zalezy jak szybkiego malucha chcesz zlozyc. Modyfikacja seryjnego motoru do 36 KM na seryjnej skrzyni pozwoli ci zejsc z przyspieszeniem do ok 20 s do 100 km/h. Nie wiem czy ta wieolkosc zadowala, dla mnie to by bylo za malo. Inna sprawa jest ze taki motor 36 konny wytrzyma bez zadnego problemu duzo czasu, mialem taki silnik i nie bylo z nim zadnego problemu. Ale jak oczekujesz wiecej to wstawienie przeszczepu jest o wiele tansze i nie masz problemow z wytrzymaloscia motoru. Mialem malca z 900 ccm i po pierwsze zapieprzalo to jak dzikus, po drugie nie bylo problemu z zywotnoscia jednostki a po trzecie nie mialem zadnych problemow w prowadzeniu patrzac pod katem rozlozenia mas w aucie. Malec tak samo skladal sie w zakrety i z nich wychodzil jak na silniku 650 ccm. A najwazniejsze jest ze majac 900 ccm w serii chodzi to jak bardzo mocno rozwiercone 650. A jak te 900 jeszcze dlubniesz to az strach tym wyjezdzac :)
pozdrawiam
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jgw » piątek, 28 lut 2003, 02:17

z ta zywotnoscia 100 km z litra to jest roznie... dodajac turbine do zwyklego silnika znacznie zwiekszasz obciazenia na ukladzie korbowym wiec przydaloby sie go odchudzic (tutaj juz od kaski zalezy nawet inne lzejsze tloki i korbowody wskazane:) musisz tez pomyslec o wtrysku zeby za malo paliwa nie dawal bo bedzie bieda z motorem i skonfigurowac toto jakos a i na kolektorze jakos ta turbine trza zamontowac samemu kupa roboty doslownie i w przenosni
nie lepiej wstawic cos fabrycznego jakis fiatowski turbo albo z polowki g 40?
jgw
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): piątek, 14 lut 2003, 01:02
Lokalizacja: z gor , z sudetow ..tzn.obok sniezki...zaraz pod szrenica:)

Postprzez krzychd » wtorek, 18 mar 2003, 00:09

schwepes napisał(a):
TommiCrazy napisał(a):A niemyśleliscie o włożeniu silnika od Corvetty albo od jakiegoś Shelby czy dodga? tak od 5,7 l do 8 ? co wy nato? pocokomus tylne siedzenia , zrobić to na wzór Clio v6 :) HEHE

nadaje sie to tylko do scigania na 400m... i juz jest cos takiego w anglii (nawet 2).... silniki z chevy V8, rama i nadwozie z pleksy.. czas na 400m 10,98sek na gumach ulicznych (nie slikach)


Dokładnie tak, też to widziałęm w telewizornii, dodam jedyne że silnik jest z przodu, kierowca siedzi na tylnej kanapie centralnie a jak pięknie pali gumy 8)
KRzychd
Avatar użytkownika
krzychd
N3
 
Posty: 402
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:33
Lokalizacja: warszawa

Postprzez schwepes » wtorek, 18 mar 2003, 03:22

z tego co widzialem to silnik jest centralnie a z przodu jest chlodnica.. ale moge sie mylic.. masz moze jakies fotki silnika?
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez adam » poniedziałek, 14 kwi 2003, 08:35

mnie chodzi raczej o przerobki pod kjs ale silnik pozostawie oryginalny (nie przeszczep).
Dytki the best!!!
Avatar użytkownika
adam
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 10:43
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez stein911 » niedziela, 8 lut 2004, 11:47

Czy ktoś oglądał 7 lutego program 4x4. Normalnie go nie oglądam, ale ostatnio trafiłem na fragment, w którym pokazywano maluch z centralnie umieszczonym silnikiem 1,7 z alfy (140 KM). 18 sekund do 200 kmh :!: :!: :!: :!:
W przygotowaniu wersja 350 KM :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Ale wypas :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Mroowa » środa, 12 maja 2004, 17:26

Sorry ale to już nie jest maluch to tylko buda 126p umówmy się jakby to był malacz o takich osiągach to może być a nie silnik od ferrari :) iw maluchu i rakieta hehehhe także do mozna potraktowac jako alfę tak samo :)
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Mars » wtorek, 29 cze 2004, 14:39

stein911 napisał(a):maluch z centralnie umieszczonym silnikiem 1,7 z alfy (140 KM). 18 sekund do 200 kmh


ten maluszek byl na zlocie w piotrkowie trybunalskim i na wyscigach na 400 metrow z subaru impreza (turbo oczywiscie, buda stara) przegral o 3-4 setne sekundy !! !! !!
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PawelRally » piątek, 22 paź 2004, 00:03

O ile sobie przypominam to był czerwony i wyglądał seryjnie (prawie) nic szczególnego z zewnątrz ale przypieszenie to miało i jeszcze jakie booki zapinał na suchym asfalcie :wink:
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron