Moderator: SebaSTI
czy to są jakies standary rozmiarów czy trzeba dobierac do danego modelu? :/
TommiCrazy napisał(a):chciec to ja bym chcial, ale puki co moge wepchac sie w tuning jakis delikatny i stracic kase lub poczekac i wpakowac więcej i zrobic porządny tunig, po primo moje auto ma nadal służyc do codziennej exploatacji ale powinno miec w zapasie vigoru na specjalne okazje, po drugie ma niebyc nic po nim widac ze cos jest ruszane. wiec odpadają tuningi optyczne puki co. mi sie wydaje ze moc 200-250 to jest optymum na drogi i węcej to juz byla by przeseada. silnik turbo galantowski ktory moge kupic ma ponad 200 seryjnie wiec jesli bedzie swap to nieporzebuje juz zadnego rasowania.
stein911 napisał(a):Ja bym na twoim miejscu kupił ten seryjny motor, seryjna trwałość i niezawodność. Za to wpakowałbym troszkę kasy w hamulce i zawieszenie. Seria nigdy nie jest do końca idealna... powadzenia.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość