Tuning z klasą

wszystko o tuningu...

Moderator: SebaSTI

Postprzez mototom » wtorek, 26 kwi 2005, 11:54

No dobra to jak ocenicie mały tuning Uaza mojego kumpla?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1995
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez munieck » wtorek, 26 kwi 2005, 20:11

To autko wedlug mnie w pelni zasluguje na status gustownego. Ladnie, zero przesady, wszystkie mody sa dyskretnie wkomponowane w auto, ze na pierwszy rzut oka wyglada jak seria (szczegolnie wloty powietrza z boku). Mnie sie podoba.

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=48293764

Mieszkam w Saczu, ale jeszcze go nie widzialem na ulicy. A szkoda.
Nie sztuka zabic muche na przedniej szybie. Na bocznej juz tak :-)
Avatar użytkownika
munieck
N3
 
Posty: 420
Dołączył(a): środa, 12 lis 2003, 17:11
Lokalizacja: Śląsk/Nowy Sacz

Postprzez RallyMAN » wtorek, 26 kwi 2005, 21:22

no no autko by było bardzo ładne gdyby nie ten tył... jakis taki 'wsiowy' jak dla mnie, ale reszta bardzo spoko :)
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Beret » środa, 27 kwi 2005, 00:51

ten uazik to nie piotrka w-s. przypadkiem
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez mototom » środa, 27 kwi 2005, 10:52

Nie, to Uazik Krzyska. Chyba, że pomyliłeś go z Piotrkiem od tego Uaza:


Obrazek
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1995
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Buncol » środa, 27 kwi 2005, 12:21

munieck napisał(a):To autko wedlug mnie w pelni zasluguje na status gustownego. Ladnie, zero przesady, wszystkie mody sa dyskretnie wkomponowane w auto, ze na pierwszy rzut oka wyglada jak seria (szczegolnie wloty powietrza z boku). Mnie sie podoba.

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=48293764

Mieszkam w Saczu, ale jeszcze go nie widzialem na ulicy. A szkoda.


jak dla mnie bezdzieja, wlasiciel chcial zrobic z tego ferarri, ale mu nie wyszlo
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krzychd » piątek, 29 kwi 2005, 18:15

A widzieliście to? Coś dla fanów Diesla http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=67
KRzychd
Avatar użytkownika
krzychd
N3
 
Posty: 402
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:33
Lokalizacja: warszawa

Postprzez michal_wrc » piątek, 29 kwi 2005, 18:52

krzychd napisał(a):A widzieliście to? Coś dla fanów Diesla http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=67

Przesadzili troche z ilością niebieskiego koloru we wnętrzu
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez P.I.M.P. » niedziela, 8 maja 2005, 17:44

Nie wiem czy to nie jet przypadkiem VT.
Moim zdaniem ciekawa koncepcja.
No i ten czarny kolorek mi sie podoba.
Obrazek
Avatar użytkownika
P.I.M.P.
N3
 
Posty: 226
Dołączył(a): poniedziałek, 27 gru 2004, 17:57

Postprzez Buncol » niedziela, 8 maja 2005, 22:37

Tak to VT, nijakiego IACowskiego.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez P.I.M.P. » niedziela, 8 maja 2005, 23:39

W takim razie jest to VT Z klasa :D
A moze by tak zarzucic nowy temacik o VT.
Sam sie tym troche bawie :wink:
Avatar użytkownika
P.I.M.P.
N3
 
Posty: 226
Dołączył(a): poniedziałek, 27 gru 2004, 17:57

Postprzez P.I.M.P. » piątek, 13 maja 2005, 00:22

Czy ktos jest w stanie mi powiedziec do czego sluzy ten bajer na masce??
Wyglada jak jakis kocyk przyklejony. Na tym ma sie siadac czy jak?? Zdjecie pochodzi ze zlotu na Florydzie, ale cos takiego widzialem tez u nas.

Obrazek
Avatar użytkownika
P.I.M.P.
N3
 
Posty: 226
Dołączył(a): poniedziałek, 27 gru 2004, 17:57

Postprzez sumo » piątek, 13 maja 2005, 09:47

kiedys mi sie obilo o uszy, ze stosowali to w samochodach, by kamyczki ktore byly wypychane spod kół innych samochodow, nie narazaly maski na jakiekolwiek infekcje. Ale ogolnie to stosuje sie to chyba w samochodach, ktore maja nisko polozona maske. Jezeli sie myle, poprawcie mnie
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Beret » piątek, 13 maja 2005, 16:27

zgadza sie, dla niektorych jest tp tez bajer tuningowy, bo najczesciej mozna to spotkac na autach typu camaro itd
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez +RAFAŁ+ » piątek, 13 maja 2005, 22:08

Jak napisał sumo kocyk ma chronić przed kamyczkami, owadami etc. Wymysł grubasów zza wielkiej wody. A stosuje się to praktycznie do wszystkich samochodów np u mnie w mieście jeździł kiedyś np Golf III, a od kilku miesięcy 2-drzwiowa Impreza wozi to g...o.
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron