Magnetyzer

Dyskusja na ogólne tematy w kategorii "Motoryzacja"

Moderatorzy: SebaSTI, skateman

Magnetyzer

Postprzez adam » wtorek, 4 mar 2003, 11:50

Zastanawiam sie nad zalozeniem magnetyzera maksor sport do malucha. moze ktos z Was ma juz takie cos. prosze o opinie na ten temat (czy rzeczywiscie samochod mniej pali przy jednoczesneej poprawie osiagow?). z gory dziekuje :)
Dytki the best!!!
Avatar użytkownika
adam
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 10:43
Lokalizacja: Rzeszów


Postprzez Max9 » piątek, 7 mar 2003, 00:50

Możesz tego uzyć do przytrzymania listy zakupów na lodówce. Magnetyzer to tylko bajer. Jego działanie jest raczej niezauważalne.
Jesli chcesz aby auto mniej paliło to proponuje rajdową metode na odchudzenie auta. Przy starszych silnikach wazne jest odpowiednie wyregulowanie silnika.
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez żółtodziób » piątek, 7 mar 2003, 01:11

Miesięcznik GT przeprowadził test magnetyzerów i okazało się że to faktycznie działa. Tyle że sam nie wiem co sądzić o tym miesięczniku, dla mnie to coś w stylu Auto Moto, raczej nie wiedzą o czym piszą...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Max9 » piątek, 7 mar 2003, 01:21

Gdy uslyszalem o oszczedzaniu paliwa dzieki magnetyzerom bylem tym bardzo zainteresowany. Przed zakupem popytalem na forum tuningowych. Tam dostalem odp. jaką umieściłem dwa posty wyżej.
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez adam » piątek, 7 mar 2003, 10:33

a wiecie moze cos wiecej na temat "turbiny Kowalskiego" :?:
http://allegro.pl/show_item.php?item=11090355 tu mozna to kupic tylko czy warto.
Dytki the best!!!
Avatar użytkownika
adam
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 10:43
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez TommiCrazy » sobota, 8 mar 2003, 11:28

HEHE dobre, SZYBKI I WŚCIEKŁY malacz :)
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez żółtodziób » niedziela, 9 mar 2003, 00:51

o ile dobre pamiętam adres: www.maluch.mgt.pl albo www.126p.mgt.pl . Znajdziesz tam nieco dokladniejsze informacje na ten temat. Ogólnie jednak piszą tam że poprawa jest w silniku nieprzerabianym i to znacząca, na oko podobno przybywa z 10 KM (w co jakoś trudno mi uwierzyć) ale w tuningowanym rónice są niezauważalne. Samo urządzenie wytrzymuje jakieś 10 000 km, trzeba cholernie uważać bo jak się jednego dnia połamie i jakieś okruchy wpadną do garów to... sam wiesz co. Jeśli chcesz mieć odpowiednie osiągi w kaszlu to wsadź do niego silnik 1.2 od Punto i zapakuij mu turbo albo nitrosa. Wtedy będziesz miał na prawdę gwizdek, przeróbka typu Szaya czy nawet wyspecjalizowany tuning u Grabowskiego czy Chojnackiego nie zagrażający trwałości silnika da najwyżej kilka KM więcej, ze ślimaczych osiągów zrobią się żółwie. Zdecydowanie nie warto tuningować kaszlowskiej jednostki, chyba że do Rallycrossu licząc się z mocno przyspieszonym zużyciem napędu.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mitrok » niedziela, 9 mar 2003, 15:11

zotlodziob: no nieeee, stary.......taki znawca budowy silnikow i wierzysz w te brednie o 10 koniach z jakiegos smiesznego wiatraczka ??? No nie podejrzewalem :):):)

pozdrawiam
mitrok

www.mitrok.pl
www.rallycross.waw.pl
Avatar użytkownika
mitrok
N3
 
Posty: 219
Dołączył(a): poniedziałek, 5 sie 2002, 11:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Krzysztof » niedziela, 9 mar 2003, 23:18

Pierwsze magnetyzery były stosowane w niemieckich "Messerschmitach".
Nie jest wskazane komentowanie działania magnetyzerów przez laików , panie "Max9". Trzeba trochę pochodzić do szkoły pouczyć się , a potem wygłaszać opinie na ten temat.Pozdrawiam.
Krzysztof
 
Posty: 31
Dołączył(a): sobota, 28 gru 2002, 21:00
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Max9 » niedziela, 9 mar 2003, 23:39

Krzysztof napisał(a):... przez laików , panie "Max9".


Swoje zdanie o magnetyzerach wyrobiłem sobie po rozmowie z osobami które na własnych samochodach testowały to "urządzenie". Nie wypowiadał bym się na ten temat gdybym opierał się tylko na swojej teoretycznej wiedzy.

Kilka linków na ten temat:
- http://forum.tuning.pl/viewtopic.php?t= ... agnetyzery
- http://www.forum.tuning.pl/viewtopic.ph ... highlight=
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TommiCrazy » poniedziałek, 10 mar 2003, 01:42

Co do samolotów to MITSUBISHI 0 i tak były najlepsze





------------------------------------------------------------------------
tylko niemówcie że znów wszędzie widze MItsubishi :twisted:
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez adam » poniedziałek, 10 mar 2003, 11:27

dzikei za linki. opinie sa podzielone a wiec nie ulatwia mi to wyboru. na razie pewnie jeszcze zaczekam i poczytam.
Dytki the best!!!
Avatar użytkownika
adam
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 10:43
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Max9 » poniedziałek, 10 mar 2003, 20:13

adam napisał(a):dzikei za linki. opinie sa podzielone a wiec nie ulatwia mi to wyboru. na razie pewnie jeszcze zaczekam i poczytam.


Przeszukaj dokładnie to forum, podałem tylko przykładowe linki wyszukane "na szybko". Tam jest tego o wiele więcej.
Avatar użytkownika
Max9
A5
 
Posty: 695
Dołączył(a): wtorek, 24 wrz 2002, 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez żółtodziób » wtorek, 11 mar 2003, 02:02

mitrok: czytaj chłopie uważniej, od razu napisałem że nie wierzę w te bajki (patrz nawias), rozpisałem się po to żeby chłopak nie grzebał w silniku swojego kaszlaka jeśli nie startuje nim w zawodach sportowych wyższych rangą niż KJSy bo nie warto, rakiety z ego i tak nie zrobi a mocno w dupę dostanie trwałość silnika

I jeszcze o magnetyzerach: w teście który przeprowadziło GT podobno na hamowni wyszło że 100 konny silnik Corolli (dokładnie nie pamiętam,ale była to chyba Corolla) zzyskiwał 2 albo 3 KM, a spalanie też zmniejszało się o killkadziesiąt, kilkaset mililitrów, a więc nic dziwnego że część użytkowników w ogóle ich nie zauważyła. W kaszlu to całkowity bezsens, bo co potrzeba temu wynalazkowi do sprawnego poruszania się to przynajmniej 40 albo 50 KM, magnetyzer ani wiatraczek (szczerze mówiąc wątpię żeby przez dokładniejsze wymieszanie paliwa z powietrzem zyskał więcej niż 2 KM, musiałby mieć fatalnie zaprojektowane kolektory ssące, na poziomie epoki kamienia łupanego) sprawy nie załatwią.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez adam » wtorek, 11 mar 2003, 07:50

czyli w sumie wychodzi na to ze jezeli chce miec troche szybszy pojazd to lepiej sprzedac malucha (97r. prod.) i kupic inny samochod (np. golf I/II gti, kadett gti :D ). no bo jak fiacik ma sie po moim tuningu jeszcze czesciej psuc (a do bezawaryjnych i tak nie nalezy) no to nie ma sensu (bo tylko koszty utrzymania wzrosna). wiec pewnie wybiore sie na gielde i popatrze za jakas ciekawa oferta :wink:
Dytki the best!!!
Avatar użytkownika
adam
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 10:43
Lokalizacja: Rzeszów

Następna strona

Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron