Moderatorzy: SebaSTI, skateman
Kimi napisał(a):Nie są już samochodami ciężarowymi .
Kruk napisał(a):Kimi napisał(a):Nie są już samochodami ciężarowymi .
Co za bzdury , na jakiej podstawie tak twierdzisz
Ustawy podatkowe (głównie VAT-owska) tworzyły z roku na rok coraz to bardziej wymyślne sformułowania służące ograniczaniu praw podatkowych dla użytkowników samochodów: zrazu wprowadzono rozgraniczenie pomiędzy autami osobowymi i ciężarowymi, potem dodano warunek wyciągniętej z kapelusza minimalnej ładowności, wkrótce uzupełniono go o posiadanie homologacji producenta. Nowa ustawa wprowadza dodatkową restrykcję: auto nie tylko musi mieć - jak dotąd - homologację producenta jako samochód ciężarowy (lub specjalny), ale jeszcze dodatkowo jego ładowność musi wynosić (zgodnie ze słynnym już wzorem Lisaka 357+n*68 kg) np. ponad 629 kg dla 4 osób (wraz z kierowcą). Dane te muszą wynikać z homologacji!
Kimi napisał(a):Kruk napisał(a):Kimi napisał(a):Nie są już samochodami ciężarowymi .
Co za bzdury , na jakiej podstawie tak twierdzisz
Tak kiedyś wyczytałem na Onecie , jeśli tak nie jest to sroki za wprowadzenie w błąd .Ustawy podatkowe (głównie VAT-owska) tworzyły z roku na rok coraz to bardziej wymyślne sformułowania służące ograniczaniu praw podatkowych dla użytkowników samochodów: zrazu wprowadzono rozgraniczenie pomiędzy autami osobowymi i ciężarowymi, potem dodano warunek wyciągniętej z kapelusza minimalnej ładowności, wkrótce uzupełniono go o posiadanie homologacji producenta. Nowa ustawa wprowadza dodatkową restrykcję: auto nie tylko musi mieć - jak dotąd - homologację producenta jako samochód ciężarowy (lub specjalny), ale jeszcze dodatkowo jego ładowność musi wynosić (zgodnie ze słynnym już wzorem Lisaka 357+n*68 kg) np. ponad 629 kg dla 4 osób (wraz z kierowcą). Dane te muszą wynikać z homologacji!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości