Moderator: SebaSTI
Kubus napisał(a):http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/robert-kubica-postrachem-organizatorow-europejskich-rajdow,1984098
bez komentarza
Kubus napisał(a):http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/robert-kubica-postrachem-organizatorow-europejskich-rajdow,1984098
bez komentarza
matik napisał(a):o co chodzi, przecież to ałtorytet.
W dodatku napisane to w cool serwisie.
Temat do przemilczenia panie i panowie, nic sie nie stalo;]
Mądrego to i warto poczytać ciekaw jestem co by było gdyby Krzysiek rozwinął jeszcze kilka tematów.d-z rallyfans napisał(a):Przegląd Sportowy i wywiad z Hołkiem
http://m.przegladsportowy.pl/motosporty ... 1,352.html
andrew88 napisał(a):Ja relacje w telewizji z RSMP bym oglądał, tylko żeby były o w miarę dogodnej porze (nie wtedy jak się jest w pracy). Po co bym oglądał - dla innych ujęć niż na filmach zamieszczonych w internecie, wywiadów (chociaż tu trzeba pochwalić autoklub i Gabriela za świetną robotę, ale w tym przypadku Rajdy24 mają większy plus, bo wywiady są przeprowadzane ze wszystkimi zawodnikami - niejednokrotnie ciekawsze opowieści można usłyszeć od załóg z końca stawki), onboardów - widziałbym taką relację jako zebranie tego wszystkiego. Uważam, że trochę przesadzasz określając relację z poślizgiem dwutygodniowym historyczną.
Nie podoba mi się pomysł startów tylko osiek w naszych mistrzostwach z powodu wyżej przytoczonego przykładu Wielkiej Brytanii. Grzyb dobrze powiedział, że powinno się dążyć do różnorodności na oesach i dopuszczenia do startów nawet wurców (które jak Grzyb mówił starszej generacji są tańsze niż R5, a robią nieporównywalne widowisko). Poza tym wiedząc, że na starcie zobaczę tylko ośki spadłaby u mnie ochota na wybranie się na taki rajd.
Zgoda, że szczególnie czołówka RSMŚl idzie strasznym piecem i bardzo fajnie się to ogląda. Tylko z czego to wynika? Myślę, że z krótkiego dystansu oesów. Obstawiam, że po przejściu kierowców z Mistrzostw Śląska do RSMP ich tempo by spadło, albo zostaliby szybko ostudzeni dużymi dzwonami. Może to będzie zły przykład, ale wskażę Marczyka jako zerówkę na Arłamowie. Wiadomo, że pełnił rolę funkcyjną, ale zerówka już jedzie w zasadzie pełnym tempem rajdowym, a u Marczyka po jeździe widać było, że czuje respekt przed trasą, a może i dla pełnionej roli.
andrew88 napisał(a):Co do WRC to widać na przykładzie Czech, Belgii, że starsze samochody WRC już niezbyt sobie radzą w porównaniu z R5. Nie chciałbym żeby dopuszczone u nas były wurce przemijającej już generacji, bo mogłoby dochodzić do takich sytuacji jak w Austrii w tym roku.
Wiem, że zerówka nie jest od jazdy na czas, tylko od ostatniego sprawdzenia trasy przed startem na ostro. Jeśli wiesz jakie jeszcze inne funkcje pełni, to możesz napisać - może dowiem się czegoś więcej. A szybkie zerówki już zdarzały się w rajdach np. Kopecky na Barum w prototypie Fabii R5, Meeke (?) w 208 T16 na Ypres, Abbring w i20 R5 w tegorocznym Ypres (wymieni kierowcy niejednokrotnie byli szybsi na oesach od zawodników), u nas też niektóre zerówki nie jeżdżą wcale wolno.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości