versus napisał(a):Podejście do tego tematu jest zapewne różne nawet w gronie sędziów technicznych, natomiast spotkałem się ze stanowiskiem, że numery na budzie nie mają znaczenia pod warunkiem zgodności technicznej samochodu z homologacją FIA. Innymi słowy z dowolnej wersji silnikowej można zbudować homologowaną rajdówkę, pod warunkiem, że buda na to pozwala. Poza tym w Rajdach Okręgowych są odstępstwa dotyczące zderzaków, które nie muszą być zgodne z homologacją FIA danego modelu.
troche tego sie obawiam ze moze byc rozna interpretacja przepisow.
Mozesz przyblizyc te odstepstwa odnosnie zderzakow?
wlasnie moja karoseria jako taka nie rozni sie od wersji gti/s16 niczym poza zderzakami, nakladkami na blotnikach i progach
w dowodzie mam 1.1 tak jak wposminalem, w 2015 chcialem wbic 1.6 ale po 4 stacjach okregowych poddalem sie. Jednak jesli gra bylaby warta swieczki w koncu pewnie by sie udalo zalegalizowac 1.6.
gabrally napisał(a):Wydaje mi się, że spokojnie możesz takim pojechać, choćby w OPEN. Pytanie czy homologacyjnie reszta części (zawias, buda) różni się od normalnego 1,6, bo jeśli nie to i nawet w klasie powinieneś jechać, ale tu nie mam pewności.
tez myslalem o OPEN, chociaz jeszcze sie w przepisy nie zaglebialem.
buda tak jak pisalem wyzej rozni sie dokladkami a zawiesenie i cala reszta przelozna jest z gti/s16 pozostaje kwestia zgodnosci homologacyjnej roznych rozwiazan ale to zawsze mozna zmienic i dostosowac do homologacji.
z drugiej strony jesli OPEN pozwalaby na start takim autem byloby poniekad prosciej
Always ready for a ride...