Największym plusem tej klasy R4T jest chyba koszt, teoretycznie 150-180tys euro czyli połowa S2000
Jarek55511 napisał(a): A do tego wrzucą Fieste RRC i Mini 1.6 S2000. Tym autom brakuje dużo do WRC,a napewno Fieście bo na testach Sołka nie zrobiła dużej różnicy od wersji S2000. A jak wiemy Ford już nie pracuje nad S2000.
Testy Sołka nie są miarodajne, żeby były musiał by chyba przejechać co najmniej 1000 km. Zobacz sobie jak w Portugalii jechał Araujo w Mini S2000.
Ten artykuł na V10.pl jest mocno nieaktualny, jakie 208 WRC, 208 S2000 i DS4R4, teraz to już 208 R4T i DS3 R4T, pół roku minęło i już jaka zmiana za chwile znowu coś nowego wymyślą.
Wie ktoś może jakie są przepisy w klasie R-GT, czy można tam jechać Porsche 911 GT3, pewnie jak tak to z jakąś mikroskopijną zwężką żeby ograniczyć te 450 kucy . Narazie jest głośno o Lotusie, ale z wagą 1200kg i mocą 300KM to nie ma żadnych szans z S2000.