Moderator: SebaSTI
Zoe napisał(a):Rzeczoznawca nic nie da, bo on pomógłby tylko zarejestrować samochód jako SAM... A toto nie ma homologacji.
Wydaje mi się, że jedynym sensownym rozwiązaniem jest przełożenie gratów do cywilnej budy... ale nie wiem jakie są różnice w homologowanej Ragnotti w stosunku do cywilnej 2d...
MaxiA7 napisał(a):Zoe napisał(a):Rzeczoznawca nic nie da, bo on pomógłby tylko zarejestrować samochód jako SAM... A toto nie ma homologacji.
Wydaje mi się, że jedynym sensownym rozwiązaniem jest przełożenie gratów do cywilnej budy... ale nie wiem jakie są różnice w homologowanej Ragnotti w stosunku do cywilnej 2d...
żeś palnął to najpierw zobacz a później doradzaj
zostaje kupno papierów z rozbitego sporta ,myśle też że może to niejest ori ragnotti tylko poprzedni właściciel zbudował wyścigówkę na budzie sporta z homologacją dla wersji ragnotti,najlepiej sprawdzić VIN budy w Renault i będzie wiadomo.Ciekawe jest to że jak już ogarniesz rejestrację to tym autem i tak niebędziesz mógł wystartować w rajdzie w RPP np ze względu na deskę bo myśle że to wyścigowe Clio Cup mocno odchudzone i trzeba bedzie ori założyć???????
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości