nie znalazlem na forum takiego tematu jesli gdzies jest a ja go nie zobaczylem to prosze o wskazanie a jesli nie ma to mam prosbe jesli ktos cos wie gdzie mozna najtaniej wyspawac klatke tak zeby przeszla bez problemu BK. W gre wchodzi zwykła stal i np renault clio sport. Z gory dzieki za odpowiedz, pozdrawiam
słuchaj no ok ja tez sie zgadzam ze na bezpieczenstwie nie ma co oszczedzac ale jezeli jest mozliwosc zrobic cos taniej i podejzewm ze rownie dobrze to czemu nie. Wydaje mi sie ze w wiekszosci placi sie za firme jezeli jest bardziej znana tak jak to jest w wielu innych przypadkach. Jesli masz za duzo pieniedzy to prosze bardzo:)
Jeśli chodzi o Siekierke to chyba jest najlepszy stosunek ceny do jakosci. Niech o tym świadczą dwa dzwony, w których klatka od niego zdała egzamin wzorowo, a mianowicie Mirek Włodarczyk i słynny dzwon na Subaru 07, i coś z tego roku Antonow/Jucewicz na Elmocie
czy też dzwon z Wisły 08 załogi Knapczyk/Starosta... klatki Piotrka Barana sa bardzo podobne i robi je w praktycznie tych samych pieniadzach. Ja ze swojej strony polecam jednak Łukasza bo po pierwsze znam go osobiscie, wiem ze chlopak jest w stalym kontakcie z Panem Wojtkiem Nowakiem i wszystko co robi ma sens, widzialem bardzo duzo samochodow ktore robil oraz sam jezdze w klatce od niego i czuje sie w niej mega bezpiecznie
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy." www.racingshop.pl
Nie sztuką jest wyłożyć górę pieniędzy! Klatka ma za zadanie ochronić. Przy dużym dzwonie może się ugiąć ale nie może generalnie ma ochronić załogę.
Nawet w WRCach gną się klatki.
"Rally is not a crime" Polska - FB
"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986