co z ta astra gsi??

Jak sama nazwa wskazuje, dyskusje na ogólne tematy.

Moderator: SebaSTI

co z ta astra gsi??

Postprzez sim_on » poniedziałek, 14 cze 2010, 21:00

witam, moze ktos bedzie wiedzial jak wyglada sprawa homologacji astry gsi, do kiedy ona jest albo do kiedy byla?? czy homologowana byla tylko gsi 16v (c20xe??).
gdzies wyczytalem, że astra gsi nie można jechac w RSMP, prawda to??
pozdro
Avatar użytkownika
sim_on
 
Posty: 40
Dołączył(a): wtorek, 8 wrz 2009, 22:38
Lokalizacja: kraków


Postprzez SZUMI » poniedziałek, 14 cze 2010, 21:12

W RSMP możesz jechać Astrą GSi ale tylko w klasie N3, na co wyraził zgode PZM w tym roku. Jeśli się nie myle to to auto ma już utraconą homologacje jeśli chodzi o RSMP. Co do silników, to wydaje mi się że homologowane były także te wersje 8V.
FOTOGRAFIA Z RAJDÓW ITP.

r.szumny@wp.pl

http://motorecords.pl/galerie_autor,111,0,Ryszard_Szumny.html
SZUMI
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Ząbkowice

Postprzez MatiWrc » poniedziałek, 14 cze 2010, 22:11

odnośnie startów GSi w RSMP, można, na pewno w klasie N3:

http://www.klasan3.pl/opel-astra-oficjalnie-w-n3

http://www.pzm.pl/Komunikaty_GKSS/,c,13 ... _nr_1_2010


zostaje jeszcze klasa HR12, ale to już pytanie (podobnie jak odnośnie silników) to driverów startujących Astrami :wink:
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez sim_on » poniedziałek, 14 cze 2010, 22:24

w RPP astry moga startowac tylko w pucharze ASTRA?
Avatar użytkownika
sim_on
 
Posty: 40
Dołączył(a): wtorek, 8 wrz 2009, 22:38
Lokalizacja: kraków

Postprzez gabrally » poniedziałek, 14 cze 2010, 22:41

sim_on napisał(a):w RPP astry moga startowac tylko w pucharze ASTRA?


E, jak zgłosisz tak będzie ;) Masz do wyboru A-Astra, A-7, N-3. Jak się mylę to mnie poprawcie.
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 14 cze 2010, 22:45

Wystarczy poczytać regulaminy.
Astrą można jechać w RPP bo tam są dopuszczone auta z utraconą homologacja niezależnie od daty wygaśnięcia. Klasa A-Astra, A7 i N3.
W RSMP można ale w klasie historycznej i klasie N3 gdzie została łaskawie dopuszczona.
O ile Kadett miał homologacje także wersji 8V to astra już chyba tylko i wyłącznie 16V. Nie spotkałem się z Astrą 8V.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez voytec » wtorek, 15 cze 2010, 11:18

MSG Racing napisał(a):O ile Kadett miał homologacje także wersji 8V to astra już chyba tylko i wyłącznie 16V. Nie spotkałem się z Astrą 8V.


A/N 5452 - ASTRA-F GSi/GTE 16V 1998ccm
A 5484 - ASTRA 2.0 1998ccm
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez sim_on » wtorek, 15 cze 2010, 15:38

dzieki wszystkim, właśnie o takie informacje mi chodziło:D
Avatar użytkownika
sim_on
 
Posty: 40
Dołączył(a): wtorek, 8 wrz 2009, 22:38
Lokalizacja: kraków

Postprzez MSG Racing » wtorek, 15 cze 2010, 22:36

voytec napisał(a):
MSG Racing napisał(a):O ile Kadett miał homologacje także wersji 8V to astra już chyba tylko i wyłącznie 16V. Nie spotkałem się z Astrą 8V.


A/N 5452 - ASTRA-F GSi/GTE 16V 1998ccm
A 5484 - ASTRA 2.0 1998ccm


noo czyli byłem w błędzie 8)
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Lolek744 » środa, 16 cze 2010, 00:33

Może tutaj mi ktoś podpowie bo widze, ze Panowie ogarniacie temat :D

Czy można usunąc pompę abs w astrze gsi czy jest może ona wymagana homologacyjnie? Chce wrzucić zamiast pompy po prostu dwa trójniki... ;)
Lolek744
N2
 
Posty: 114
Dołączył(a): czwartek, 11 cze 2009, 11:45

Postprzez MSG Racing » środa, 16 cze 2010, 02:09

Z tego co mi wiadomo to możesz bo sporo osób tak robi i jest OK. Ja u siebie w Kadecie nie mam (nie ja go budowałem) ale kilka osób mi mówiło, że bez pompy auto lata bardziej bokami i potrzeba korektor. I to jest racja. Kadet goni bokami bo tył mocniej hamuje.
Pomału przymierzam się do wsadzenia dwóch trójników i korektora.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez voytec » środa, 16 cze 2010, 08:53

MSG Racing napisał(a): Ja u siebie w Kadecie nie mam (nie ja go budowałem) ale kilka osób mi mówiło, że bez pompy auto lata bardziej bokami i potrzeba korektor. I to jest racja. Kadet goni bokami bo tył mocniej hamuje.
.


Oczywiście, że tak, bo układ sterowania pompy ABS spełnia jednocześnie funkcję korektora siły hamowania (w ABS dwuobwodowych spotyka się także korektor mechaniczny). I o tym często zapominają ludki, którzy chcąc się wpisać w rajdowy klimat deaktywują ABS na zasadzie wyciągniecia odpowiedniego bezpiecznika inst. el. lub montowania wyłącznika. I teraz, w zależności od typu ukł. ABS lub ustalenia pozycji regulatorów ciśnien elektrozaworów przed deaktywacją może to jakoś funkcjonowac lub najczęściej nie - niepoprawnie (zwłaszcza w typie czteroobowodowym).
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Lolek744 » środa, 16 cze 2010, 11:09

U siebie mam korektor na tylnej belce więc mysle, ze duzego problemu nie będzie - jezdze już drugi rok na wyjętym bezpieczniku od ABS ;)

Dzięki wielkie za informacje :)
Lolek744
N2
 
Posty: 114
Dołączył(a): czwartek, 11 cze 2009, 11:45


Powrót do Forum ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron